Nee je hebt een punt. Daar zijn al die oude zaken niet voor nodig.quote:Op zondag 6 september 2026 23:09 schreef Lenny77 het volgende:
Ipv een 70 jaar oude zaak hier neerplempen om duidelijk te maken dat alle vrouwen gek zijn
quote:Op zondag 6 september 2026 23:13 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Nee je hebt een punt. Daar zijn al die oude zaken niet voor nodig.
Nee, zij had ook te maken met postnatale psychose.quote:Op zondag 6 september 2026 23:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens plaatjes zoeken van mannen die hun kinderen hebben vermoord? Het gaan er een pak meer zijn. Vrijdag nog eentje in NL namelijk.
Ipv een 70 jaar oude zaak hier neerplempen om duidelijk te maken dat alle vrouwen gek zijn
Benieuwd hoeveel ie gaat ophalen op gofundme en hoeveel mensen hem gaan begroeten bij de rechtbankquote:Op zondag 6 september 2026 23:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens plaatjes zoeken van mannen die hun kinderen hebben vermoord? Het gaan er een pak meer zijn. Vrijdag nog eentje in NL namelijk.
Dat plaatje ook echt, teringquote:Op maandag 7 september 2026 01:10 schreef TwenteFC het volgende:
https://www.gofundme.com/f/support-for-lindsay-clancys-parents
Ze hebben het doel opgehoogd naar 3 miljoen. 1 miljoen per vermoord kind.. sicko's.
Toen ik je reactie las, dacht ik wtf! Maar met wat context erbij valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 7 september 2026 05:38 schreef Lyrebird het volgende:
Misschien al eerder genoemd, maar als mevrouw en haar man nog wel samen waren geweest, in harmonie, was het dan ook zo ver gekomen? Juist de afbraak van ons 'social fabric' zorgt er voor dat dit soort zaken uit de hand kunnen lopen. Dit maakt ons allemaal verantwoordelijk.
https://www.instagram.com/reel/Db3XtUQudqk/
Gouverneur Healy van Massachusetts, die omringd door lachende vrouwen een wet ondertekent die abortus toestaat tot de geboorte. Massachusetts is dezelfde staat als waar deze mevrouw wordt berecht.
Ik snap de filosofie achter baas in eigen buik, maar daar kan ik deze vibe niet plaatsen. Is het afgunst, dat er biologische verschillen zijn tussen mannen en vrouwen? Abortus is iets dat vrouwen en mannen samen op moeten lossen. Niet iets om aan vrouwen met een agenda over te laten.
Nee, ik denk dat dit wel degelijk on topic is. Een kind krijgen kan een traumatische ervaring zijn, die vrouwen volledig voor hun kiezen krijgen.quote:Op maandag 7 september 2026 06:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toen ik je reactie las, dacht ik wtf! Maar met wat context erbij valt het allemaal wel mee.
Blijkbaar mocht je voor deze wet op medische indicatie (4 stuks) al abortus laten plegen na 24 weken.
Nu hebben ze blijkbaar in die wet gezet, er zijn uitzondering een arts mag zijn professionele oordeel er over laten vellen, mede ingegeven omdat ziekenhuizen en verzekeringen te huiverig waren mbt het strafrecht
Tevens beetje offtopic, Lindsay heeft haar kinderen na 5 jaar geaborteerd vermoord.
het was geen alleenstaande moeder he.quote:Op maandag 7 september 2026 07:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dit wel degelijk on topic is. Een kind krijgen kan een traumatische ervaring zijn, die vrouwen volledig voor hun kiezen krijgen.
Vijftig jaar geleden beviel je samen met je man tussen je vrienden, broers, zussen, vaders, moeders, ooms en tantes. Nu sta je er vaak helemaal alleen voor. Dat kan fnuikend zijn.
De linkervleugel van de Democratische partij is gebouwd op afgunst. Afgunst van bijvoorbeeld (slimme) mensen die niet rijk zijn, van vrouwen die geen man zijn en van mannen die geen vrouw zijn. Ze anticiperen op zulke traumatische ervaringen, die voorheen door de hele familie gedragen werden. In plaats van dat families de kar trekken, trekt de overheid de kar. De overheid als een sugar daddy.
Hierin past het aborteren van kinderen tot aan de geboorte, en daarna. Ik heb hier eerder een artikel neergeplemd waarin onderzoekers pleiten voor abortus na de geboorte. Er zijn nog wel eens moeders met buyer's remorse.
Ook vroeger draaiden vrouwen door, zelfs als ze steun hadden van familie en vrienden. Helaas is het van alle tijden.quote:Op maandag 7 september 2026 07:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dit wel degelijk on topic is. Een kind krijgen kan een traumatische ervaring zijn, die vrouwen volledig voor hun kiezen krijgen.
Vijftig jaar geleden beviel je samen met je man tussen je vrienden, broers, zussen, vaders, moeders, ooms en tantes. Nu sta je er vaak helemaal alleen voor. Dat kan fnuikend zijn.
De linkervleugel van de Democratische partij is gebouwd op afgunst. Afgunst van bijvoorbeeld (slimme) mensen die niet rijk zijn, van vrouwen die geen man zijn en van mannen die geen vrouw zijn. Ze anticiperen op zulke traumatische ervaringen, die voorheen door de hele familie gedragen werden. In plaats van dat families de kar trekken, trekt de overheid de kar. De overheid als een sugar daddy.
Hierin past het aborteren van kinderen tot aan de geboorte, en daarna. Ik heb hier eerder een artikel neergeplemd waarin onderzoekers pleiten voor abortus na de geboorte. Er zijn nog wel eens moeders met buyer's remorse.
De kinderen werden vaak tijdig ondergebracht bij opa en oma, de gemiddelde vroedvrouw/verloskundige zat niet in de kroeg.quote:Op maandag 7 september 2026 07:47 schreef MissButterflyy het volgende:
En thuis bevallen, tussen je familie in, wachtend op de huisarts die hopelijk kwam helpen ( vaak moesten ze die nog uit het café trekken ook in het weekend of de avond), naar die tijd willen we hopelijk niet meer terug.
Wij doen een project om dat te voorkomen. Althans, te meten hoe veel bloed vrouwen verliezen. Zelfs als dit nu in het ziekenhuis gebeurt, wordt dat heel praktisch gedaan door gewoon te meten hoe veel bloed er verloren is, met een maatbeker. Dat kan natuurlijk veel beter met een optische sensor, en ben je er veel eerder bij.quote:Op maandag 7 september 2026 08:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oma is doodgebloed van de laatste geboorte wat een tweeling bleek, de huisarts kwam te laat.
Geboortegetallen blijven maar dalen. Het is dan ook een veel breder probleem: mannen en vrouwen die er niet langer samen uikomen, maar die naar de overheid kijken voor een oplossing.quote:Op maandag 7 september 2026 08:13 schreef miss_sly het volgende:
Wat een hoop off-topic geneuzel weer, en ook dat allemaal weer gericht tegen vrouwen en hun rechten. Weer abortus voorstellen als iets dat vrouwen tot laat in de zwangerschap (of zelfs erna, hoe ridicuul) willen en doen omdat een kind ze bij nader inzien niet zo goed uitkomt. Terug naar 1950 omdat de samenleving zoveel beter was, en vrouwenrechten zoveel slechter, maar dat is niet zo belangrijk. En weer lekker mannen onder elkaar klagen over hoe vreselijk en hormonaal en emotioneel vrouwen zijn op basis van één rechtszaak in de VS, het over-gepolariseerde land met een slecht toegankelijk gezondheidszorg, zeker als het over vrouwen en over mental health gaat, en wat vrouwen en wappies die om diverse redenen aandacht vragen voor deze zaak.
Misschien moeten mannen dan niet blijven proberen vrouwen hun rechten af te pakken?quote:Op maandag 7 september 2026 08:16 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Geboortegetallen blijven maar dalen. Het is dan ook een veel breder probleem: mannen en vrouwen die er niet langer samen uikomen, maar die naar de overheid kijken voor een oplossing.
Dat is dus precies niet de richting waarin we moeten denken. Niet in het is van mij, nee het is van mij, maar een probleem dat je samen oplost. Man en vrouw.quote:Op maandag 7 september 2026 08:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moeten mannen dan niet blijven proberen vrouwen hun rechten af te pakken?
Misschien volgende keer in hoofdlettersquote:Op maandag 7 september 2026 08:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moeten mannen dan niet blijven proberen vrouwen hun rechten af te pakken?
Waarbij abortus weer moet worden ingeperkt en vrouwen weer niet moeten werken, want ze kunnen veel beter zorgen.quote:Op maandag 7 september 2026 08:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat is dus precies niet de richting waarin we moeten denken. Niet in het is van mij, nee het is van mij, maar een probleem dat je samen oplost. Man en vrouw.
Nee.quote:Op maandag 7 september 2026 08:22 schreef UitStraling het volgende:
Een gekke vrouw vermoord haar drie kinderen en de mannen zijn het probleem?
Ok.
Are you serious? Of probeer je me hier uit te leggen dat er niet te praten valt met vrouwen?quote:Op maandag 7 september 2026 08:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarbij abortus weer moet worden ingeperkt en vrouwen weer niet moeten werken, want ze kunnen veel beter zorgen.
Samen, waarbij de vrouw inlevert. Puik plan.
Vroeger deden veel huisartsen de bevallingen er ook bij omdat in veel plaatsen geen verloskundige beschikbaar was.quote:Op maandag 7 september 2026 08:02 schreef loveli het volgende:
[..]
De kinderen werden vaak tijdig ondergebracht bij opa en oma, de gemiddelde vroedvrouw/verloskundige zat niet in de kroeg.
Ja, bizar dat verschillende artsen in de VS blijkbaar medicatie kunnen voorschrijven zonder dat van elkaar te weten.quote:Op maandag 7 september 2026 08:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee.
Maar ook ‘de vrouwen’ zijn niet het probleem.
Die vrouw is het probleem en mogelijk is er een ontoerekeningsvatbaarheidsprobleem en een probleem in de gezondheidszorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |