Sterk. Bedankt Mr. Frank Visser!quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik heb dit verder niet gevolgd, maar sowieso is deze mevrouw schuldig. Dat kan men onmiddellijk constateren op basis van haar puntige gelaatstrekken. Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Het probleem is dat er teveel vrouwen opkomen voor een moordenaar onder de noemer van "depressie". Wat alle verantwoordelijkheid weghaalt en dus uitweg geeft dat hormonen je ontoerekeningsvatbaar maken en met moord kan wegkomen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ophef?
Ja
Vrouwen zijn gek!! Hormonaal!! Alles afpakken!11!!1!11!
Nee
Ik gebruikte ook bewust het woord ophefquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ophef?
Ja
Vrouwen zijn gek!! Hormonaal!! Alles afpakken!11!!1!11!
Nee
En dat is dus niet waar..quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bij die mannelijke rechtszaken wordt de wilsbekwaamheid niet betwist daarom eindigen ze ook in de bak, zoals bij deze vrouw ook zou moeten gebeuren
you can’t have your cake and eat it too
Ik zie wereldwijd nog geen vrouwen op de straat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:37 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Het probleem is dat er teveel vrouwen opkomen voor een moordenaar onder de noemer van "depressie". Wat alle verantwoordelijkheid weghaalt en dus uitweg geeft dat hormonen je ontoerekeningsvatbaar maken en met moord kan wegkomen.
Als dat wettelijk wordt vastgesteld met een vonnis, dan zijn vrouwen dus niet te vertrouwen in posities van macht. Dat is het gevolg hiervan. Het feit dat vrouwen dit verdedigen is in mijn mening ziekelijk, vooral het direct afschuiven van haar verantwoordelijkheid en meteen haar man veroordelen, zelfs nadat ze het toe had gegeven.
Er zijn gewoon teveel die voor haar op komen en dat laat zien dat die vrouwen geen stemrecht verdienen.
Die EEN DEEL van de vrouwen binnen onze grenzen hebben betrokkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:06 schreef Memeowitz het volgende:
Alles moest er veranderen omdat vrouwen in het algemeen suggereerden dat alle mannen het probleem waren, en niet de kleine groep agressieve immigrante buitenlanders die vrouwen notabene zelf graag binnen onze grenzen hebben betrokken.
Gewoon gestoord!quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie wereldwijd nog geen vrouwen op de straat.
Het zijn op grote schaal maar een paar gekkies die daar staan.
Dat kan je niet de hele vrouwelijke bevolking aanrekenen?
Amerika is sowieso al gestoord
quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:30 schreef Droopie het volgende:
[..]een deel van Amerika is gestoord 😬 joh.
nice argumentsquote:
Iets oudere cijfers:quote:
mis je nou expres de kern van de gehele discussie? het gaat erom dat het gelinkt wordt aan geslacht, en zonder dat rapport door te lezen, en zoals reeds aangehaald, zit er niemand in een tbs kliniek omdat die man is.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iets oudere cijfers:
https://www.rechtspraak.n(...)elen-in-2019-en-2020
Verlengingen: 1049 keer.
Toegekend: 273 keer.
Dus het is niet zo dat dit alleen bij gekke vrouwtjes met smoesjes als kusjekroel toegepast wordt.
94% man
6% vrouw
Jij zegt dit:quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mis je nou expres de kern van de gehele discussie? het gaat erom dat het gelinkt wordt aan geslacht, en zonder dat rapport door te lezen, en zoals reeds aangehaald, zit er niemand in een tbs kliniek omdat die man is.
Dan heb je niet alles gezien, ze heeft weldegelijk gehuild.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:39 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb haar geen enkele keer verdrietig gezien. Ze zit daar niet als een moeder die zichtbaar lijdt onder de daden die zij verricht heeft. Geen verdriet, geen uitputtingsverschijnselen. Je ziet een staal ijskoud emotieloos gezicht.
Geen idee of ze aan de medicatie zit momenteel. Maar als advocaat zou ik adviseren. Neutraal blijven kijken, niet lachen, probeer je emoties onder controle te houden en laat mij het werk doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:43 schreef summerismagic101 het volgende:
[..]
Dan heb je niet alles gezien, ze heeft weldegelijk gehuild.
Daarnaast veronderstel ik dat ze onder de medicatie zit, en tevens zal zij weinig meer hebben om voor te leven denk ik.
Ik heb genoeg gezienquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:43 schreef summerismagic101 het volgende:
[..]
Daarnaast veronderstel ik dat ze onder de medicatie zit, en tevens zal zij weinig meer hebben om voor te leven denk ik.
Ik ben hun ambassadeur hoezo vertrekken? De ambassade is Afghanistanquote:Op vrijdag 4 september 2026 17:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?
Heb even gezocht en het kloptquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:43 schreef summerismagic101 het volgende:
[..]
ik zou een wrak zijn, had net een droom dat mijn zoontje gewond was en voel me nog misselijk een uur later. Als het ergste zou overkomen in het echt zou ik geen oog dicht doen zonder sterke medicijnen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen idee of ze aan de medicatie zit momenteel. Maar als advocaat zou ik adviseren. Neutraal blijven kijken, niet lachen, probeer je emoties onder controle te houden en laat mij het werk doen.
Zo moeilijk kan het echt niet zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij zegt dit:
bij die mannelijke rechtszaken wordt de wilsbekwaamheid niet betwist daarom eindigen ze ook in de bak, zoals bij deze vrouw ook zou moeten gebeuren
De post waarop jij een antwoord gaf ging over agressieve mannen. En er wordt vaak genoeg gespeeld/ gehoopt op ontoerekingsvatbaarheid door advocaten. Psychische problemen, jeugd,.. whatever. Dus ook bij mannen. Alles om strafvermindering te krijgen.
Jij beweert dat het hier enkel gevraagd wordt omdat ze een vrouw is.. en zielig en boehoe. Vrouwen kunnen volgens anderen nooit schuldig zijn, er zijn altijd wel excuses voor raar gedrag.
De cake weet je wel?
Ze moet het ook nog krijgen he?? Kan evengoed zijn dat ze volledig schuldig wordt bevonden.
Ja? Daar ben ik het toch volledig mee eens? Dat heb ik al geschrevenquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:29 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het echt niet zijn.
Er zijn mannen die gruwelijke dingen doen, soms toerekeningsvatbaar en soms niet.
Er zijn vrouwen die gruwelijke dingen doen, soms toerekeningsvatbaar en soms niet.
Advocaten doen hun best om hun cliënt ( m/v ) zo gunstig mogelijk door een rechtzaak te loodsen.
Allemaal geheel niet controversieël.
De controverse zit hem in het feit dat er ruim een miljoen ingezameld is voor dit examplaar en dat er dagelijks een hele horde vrouwen klaar stond in matchende outfits and hartjesgebaren om een drievoudig kindermoordenaar te ontvangen. Het ligt aan alles en iedereen, behalve de dader zelf.
Als er een horde mannen tijdens de rechtzaak tegen Robert M. met hun kind op de arm zich solidair verklaarden met een kleuterverkrachter omdat, volgens eigen zeggen, best veel mannen soms gewoon last hebben van een hormoongedreven seksueel noodgeval dan zou dat ook maatschappelijke implicaties hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |