abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2026 @ 12:10:42 #151
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221729563
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik heb dit verder niet gevolgd, maar sowieso is deze mevrouw schuldig. Dat kan men onmiddellijk constateren op basis van haar puntige gelaatstrekken. Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Sterk. Bedankt Mr. Frank Visser!

Kan ik u ook inhuren voor mijn erfgrenskwestie?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221729670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ophef?
Ja

Vrouwen zijn gek!! Hormonaal!! Alles afpakken!11!!1!11!
Nee
Het probleem is dat er teveel vrouwen opkomen voor een moordenaar onder de noemer van "depressie". Wat alle verantwoordelijkheid weghaalt en dus uitweg geeft dat hormonen je ontoerekeningsvatbaar maken en met moord kan wegkomen.

Als dat wettelijk wordt vastgesteld met een vonnis, dan zijn vrouwen dus niet te vertrouwen in posities van macht. Dat is het gevolg hiervan. Het feit dat vrouwen dit verdedigen is in mijn mening ziekelijk, vooral het direct afschuiven van haar verantwoordelijkheid en meteen haar man veroordelen, zelfs nadat ze het toe had gegeven.

Er zijn gewoon teveel die voor haar op komen en dat laat zien dat die vrouwen geen stemrecht verdienen.
pi_221729735
De titel is zeer misleidend. In werkelijkheid stonden er in augustus elke dag honderden vrouwen voor de rechtzaal om hun steun te betuigen. Niet 'een aantal'. Op Donderdag 20 Aug was dit tussen de 300 en 400 vrouwen gekleed in roze. Daarnaast stroomden alle sociale media vol met steunbetuigingen van moeders 9ver de hele qereld die met een traan en hun kind dichtbij zich hadden en zeiden 'Dit had ik kunnen zijn'. Als je dan bedenkt dat peilingen onder slechts een paar honderd mensen al als representatief worden beschouwd, is dit niet te negeren met betrekking tot vrouwen in het algemeen.

Een van de vele filmpjes, van bijv riktok @hug68569 plaatste een video waarin zij een baby vasthield en water over het hoofdje van haar baby goot. Daarbij plaatste ze een tekst van: As a mother, I feel you Lindsey.. sometimes you just wanna. Dit account is inmiddels verwijderd. Mischien dat dit filmpje nog op X te vinden is? Ik heb geen x account.

tiktok
  zaterdag 5 september 2026 @ 13:03:49 #154
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221729813
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ophef?
Ja

Vrouwen zijn gek!! Hormonaal!! Alles afpakken!11!!1!11!
Nee
Ik gebruikte ook bewust het woord ophef ;)
pi_221729840
Alles moest er veranderen omdat vrouwen in het algemeen suggereerden dat alle mannen het probleem waren, en niet de kleine groep agressieve immigrante buitenlanders die vrouwen notabene zelf graag binnen onze grenzen hebben betrokken.
pi_221730339
twitter

twitter

Illinois woman who was "very interested" in the Lindsay Clancy trial, allegedly hanged her 2 year old child from the rafters in the basement of her $1M home.

2-year-old Barrett Walsh was found hanging with his feet off the ground.

His mother, Corie Walsh, immediately told investigators she thought he was the "devil" and the "anti-Christ."

twitter

[ Bericht 57% gewijzigd door Ali_boo op 05-09-2026 14:24:15 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 14:16:36 #157
441859 crew  Lenny77
pi_221730346
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
bij die mannelijke rechtszaken wordt de wilsbekwaamheid niet betwist daarom eindigen ze ook in de bak, zoals bij deze vrouw ook zou moeten gebeuren

you can’t have your cake and eat it too
En dat is dus niet waar..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 14:19:14 #158
441859 crew  Lenny77
pi_221730355
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 12:37 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]
Het probleem is dat er teveel vrouwen opkomen voor een moordenaar onder de noemer van "depressie". Wat alle verantwoordelijkheid weghaalt en dus uitweg geeft dat hormonen je ontoerekeningsvatbaar maken en met moord kan wegkomen.

Als dat wettelijk wordt vastgesteld met een vonnis, dan zijn vrouwen dus niet te vertrouwen in posities van macht. Dat is het gevolg hiervan. Het feit dat vrouwen dit verdedigen is in mijn mening ziekelijk, vooral het direct afschuiven van haar verantwoordelijkheid en meteen haar man veroordelen, zelfs nadat ze het toe had gegeven.

Er zijn gewoon teveel die voor haar op komen en dat laat zien dat die vrouwen geen stemrecht verdienen.
Ik zie wereldwijd nog geen vrouwen op de straat.
Het zijn op grote schaal maar een paar gekkies die daar staan.

Dat kan je niet de hele vrouwelijke bevolking aanrekenen?
Amerika is sowieso al gestoord :')
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 14:21:18 #159
441859 crew  Lenny77
pi_221730361
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 13:06 schreef Memeowitz het volgende:
Alles moest er veranderen omdat vrouwen in het algemeen suggereerden dat alle mannen het probleem waren, en niet de kleine groep agressieve immigrante buitenlanders die vrouwen notabene zelf graag binnen onze grenzen hebben betrokken.
Die EEN DEEL van de vrouwen binnen onze grenzen hebben betrokken
Net zoals dat ook EEN DEEL van de mannen hebben gedaan.
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 14:22:57 #160
441859 crew  Lenny77
pi_221730367
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:14 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Gewoon gestoord!
Die mensen waren al gek en hadden maar een vonkje nodig om door te slaan...
Niemand NIEMAND!! die geestelijk gezond is, man of vrouw doet zoiets als na-aap..
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 14:30:00 #161
38824 crew  Droopie
pi_221730399
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zie wereldwijd nog geen vrouwen op de straat.
Het zijn op grote schaal maar een paar gekkies die daar staan.

Dat kan je niet de hele vrouwelijke bevolking aanrekenen?
Amerika is sowieso al gestoord :')
:@ een deel van Amerika is gestoord 😬 , laat je niet zo opnaaien joh.

De mens is ook maar een aap met een dun laagje beschaving en een telefoon.

Krijg nu wel het gevoel wat er tijdens de OJ Simpson zaak gebeurde.

"Hij heeft zijn vrouw vermoord"
"Jij haat het omdat die zwart is"
"Maar hij gaat met witte mensen om en is wit geworden"
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 14:34:30 #162
441859 crew  Lenny77
pi_221730417
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
:@ een deel van Amerika is gestoord 😬 joh.

:@
Klopt
pi_221730441
Ik heb haar geen enkele keer verdrietig gezien. Ze zit daar niet als een moeder die zichtbaar lijdt onder de daden die zij verricht heeft. Geen verdriet, geen uitputtingsverschijnselen. Je ziet een staal ijskoud emotieloos gezicht.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 5 september 2026 @ 14:49:54 #164
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221730529
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En dat is dus niet waar..
nice arguments
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 14:56:11 #165
441859 crew  Lenny77
pi_221730563
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nice arguments
Iets oudere cijfers:
https://www.rechtspraak.n(...)elen-in-2019-en-2020
Verlengingen: 1049 keer.
Toegekend: 273 keer.

Dus het is niet zo dat dit alleen bij gekke vrouwtjes met smoesjes als kusjekroel toegepast wordt.

94% man
6% vrouw
  zaterdag 5 september 2026 @ 14:59:42 #166
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221730576
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Iets oudere cijfers:
https://www.rechtspraak.n(...)elen-in-2019-en-2020
Verlengingen: 1049 keer.
Toegekend: 273 keer.

Dus het is niet zo dat dit alleen bij gekke vrouwtjes met smoesjes als kusjekroel toegepast wordt.

94% man
6% vrouw
mis je nou expres de kern van de gehele discussie? het gaat erom dat het gelinkt wordt aan geslacht, en zonder dat rapport door te lezen, en zoals reeds aangehaald, zit er niemand in een tbs kliniek omdat die man is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 15:11:58 #167
441859 crew  Lenny77
pi_221730637
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
mis je nou expres de kern van de gehele discussie? het gaat erom dat het gelinkt wordt aan geslacht, en zonder dat rapport door te lezen, en zoals reeds aangehaald, zit er niemand in een tbs kliniek omdat die man is.
Jij zegt dit:
bij die mannelijke rechtszaken wordt de wilsbekwaamheid niet betwist daarom eindigen ze ook in de bak, zoals bij deze vrouw ook zou moeten gebeuren

De post waarop jij een antwoord gaf ging over agressieve mannen. En er wordt vaak genoeg gespeeld/ gehoopt op ontoerekingsvatbaarheid door advocaten. Psychische problemen, jeugd,.. whatever. Dus ook bij mannen. Alles om strafvermindering te krijgen.
Jij beweert dat het hier enkel gevraagd wordt omdat ze een vrouw is.. en zielig en boehoe. Vrouwen kunnen volgens anderen nooit schuldig zijn, er zijn altijd wel excuses voor raar gedrag.
De cake weet je wel?

Ze moet het ook nog krijgen he?? Kan evengoed zijn dat ze volledig schuldig wordt bevonden.
pi_221730810
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:39 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb haar geen enkele keer verdrietig gezien. Ze zit daar niet als een moeder die zichtbaar lijdt onder de daden die zij verricht heeft. Geen verdriet, geen uitputtingsverschijnselen. Je ziet een staal ijskoud emotieloos gezicht.
Dan heb je niet alles gezien, ze heeft weldegelijk gehuild.

Daarnaast veronderstel ik dat ze onder de medicatie zit, en tevens zal zij weinig meer hebben om voor te leven denk ik.
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 15:46:05 #169
38824 crew  Droopie
pi_221730820
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 15:43 schreef summerismagic101 het volgende:

[..]

Daarnaast veronderstel ik dat ze onder de medicatie zit, en tevens zal zij weinig meer hebben om voor te leven denk ik.
Geen idee of ze aan de medicatie zit momenteel. Maar als advocaat zou ik adviseren. Neutraal blijven kijken, niet lachen, probeer je emoties onder controle te houden en laat mij het werk doen.
Hell To The Liars
pi_221730861
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 15:43 schreef summerismagic101 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gezien
  zaterdag 5 september 2026 @ 16:14:36 #171
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221730991
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 17:18 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?
Ik ben hun ambassadeur hoezo vertrekken? De ambassade is Afghanistan
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221732734
quote:

[..]

Heb even gezocht en het klopt
pi_221733749
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 15:46 schreef Droopie het volgende:

[..]
Geen idee of ze aan de medicatie zit momenteel. Maar als advocaat zou ik adviseren. Neutraal blijven kijken, niet lachen, probeer je emoties onder controle te houden en laat mij het werk doen.
ik zou een wrak zijn, had net een droom dat mijn zoontje gewond was en voel me nog misselijk een uur later. Als het ergste zou overkomen in het echt zou ik geen oog dicht doen zonder sterke medicijnen.

En als ik in een psychose zoiets had gedaan had ik zelf gevraagd voor een vuur peloton.
pi_221734587
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 15:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij zegt dit:

De post waarop jij een antwoord gaf ging over agressieve mannen. En er wordt vaak genoeg gespeeld/ gehoopt op ontoerekingsvatbaarheid door advocaten. Psychische problemen, jeugd,.. whatever. Dus ook bij mannen. Alles om strafvermindering te krijgen.
Jij beweert dat het hier enkel gevraagd wordt omdat ze een vrouw is.. en zielig en boehoe. Vrouwen kunnen volgens anderen nooit schuldig zijn, er zijn altijd wel excuses voor raar gedrag.
De cake weet je wel?

Ze moet het ook nog krijgen he?? Kan evengoed zijn dat ze volledig schuldig wordt bevonden.
Zo moeilijk kan het echt niet zijn.

Er zijn mannen die gruwelijke dingen doen, soms toerekeningsvatbaar en soms niet.
Er zijn vrouwen die gruwelijke dingen doen, soms toerekeningsvatbaar en soms niet.

Advocaten doen hun best om hun cliënt ( m/v ) zo gunstig mogelijk door een rechtzaak te loodsen.

Allemaal geheel niet controversieël.

De controverse zit hem in het feit dat er ruim een miljoen ingezameld is voor dit examplaar en dat er dagelijks een hele horde vrouwen klaar stond in matchende outfits and hartjesgebaren om een drievoudig kindermoordenaar te ontvangen. Het ligt aan alles en iedereen, behalve de dader zelf.

Als er een horde mannen tijdens de rechtzaak tegen Robert M. met hun kind op de arm zich solidair verklaarden met een kleuterverkrachter omdat, volgens eigen zeggen, best veel mannen soms gewoon last hebben van een hormoongedreven seksueel noodgeval dan zou dat ook maatschappelijke implicaties hebben.
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 22:48:44 #175
441859 crew  Lenny77
pi_221734743
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 22:29 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Zo moeilijk kan het echt niet zijn.

Er zijn mannen die gruwelijke dingen doen, soms toerekeningsvatbaar en soms niet.
Er zijn vrouwen die gruwelijke dingen doen, soms toerekeningsvatbaar en soms niet.

Advocaten doen hun best om hun cliënt ( m/v ) zo gunstig mogelijk door een rechtzaak te loodsen.

Allemaal geheel niet controversieël.

De controverse zit hem in het feit dat er ruim een miljoen ingezameld is voor dit examplaar en dat er dagelijks een hele horde vrouwen klaar stond in matchende outfits and hartjesgebaren om een drievoudig kindermoordenaar te ontvangen. Het ligt aan alles en iedereen, behalve de dader zelf.

Als er een horde mannen tijdens de rechtzaak tegen Robert M. met hun kind op de arm zich solidair verklaarden met een kleuterverkrachter omdat, volgens eigen zeggen, best veel mannen soms gewoon last hebben van een hormoongedreven seksueel noodgeval dan zou dat ook maatschappelijke implicaties hebben.
Ja? Daar ben ik het toch volledig mee eens? Dat heb ik al geschreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')