Dat is voor Hansquote:
Euh je hebt een vrije dag 😉quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb mezelf gisteren getrakteerd van de kadobon die ik voor kerst van mijn vrijwilligerswerk kreeg. Ik heb een Murdle boek en twee bakblikken gekocht met 7 euro bijbetalen. Ik heb gisteren gelijk brownie gebakken en die zit nu door mijn kwark![]()
Ik heb ook een donatie aan de molen gedaan. We bakken wekelijks brood dus we hebben er baat bij dat deze molen in actie blijft. Straks ga ik weer meel halen en deeg maken. Verder staat op de planning in elk geval het maken van een ovenschotel, gratin en hartige cake voor in de vriezer (en maandagavond). Alles met courgette, ik heb een paar hele grote van mijn sportmaatje gekregen.
Veel plezier…laarzen mee?quote:
(Te) langzaam beter. Lies speelt af en toe op, maar ik kan wel weer gewoon opstaan zonder af te zetten. Maar tijdens lopen nog niet m’n knie goed genoeg buigen. Maar dat lukt al wel goed met oefeningen doen dus al met al wel veel beter maar niet zoals ik het liefst zie.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:10 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het met de strammigheid Kaatje? na de valpartij…
Brings back memoriesquote:Op zaterdag 5 september 2026 14:04 schreef Blues het volgende:
Maptap Tab Map en polderprikker in één, analoog, bij onze koffiestop mét het tradionele broodje bal![]()
[ link | afbeelding ]
Beetje net zoals toen je naar Nijmegen kwam dusquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:16 schreef borisz het volgende:
Thuis. Fijne wandeling. Heide stond mooi in de bloei in de Veluwezoom.
Koningslaan was op en af en bij iedere stap opletten of je niet op een stronk of tak stapt. Was de hele etappe wel een ding. Maakte het een pittige etappe omdat 'gewoon lekker lopen' maar op beperkte stukken kon.
En toen hadden we ook nog de bladeren, die waren er nu nog nietquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beetje net zoals toen je naar Nijmegen kwam dusdat was ook zo uitkijken met lopen
Ken ik niet. Heeft 3,4 op 5 in Untappd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz @:dr_Flash staat deze in jullie biertjes app? [ afbeelding ]
Pardon, gereformeerd? U bedoelt...?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Oh weer wat geleerd trouwens vanmiddag. De kerk hier is reformiert. Dat is niet gereformeerd maar hervormd. Wat wij gereformeerd noemen is alt reformiert. Cocksen in het Platt. Ja dat wordt ken ik ook.
Ik vond het ook wel vreemd, het zijn geen stereotype stijve gereformeerden.
Ja ok, daar zijn nog steeds meer smaken van maar goed, alles strenger in de leer dan voormalige GKN zeg maarquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Pardon, gereformeerd? U bedoelt...?
[ afbeelding ]
Ik denk dat Duitsland meer Lutherser heet te zijn en wij Calvinistischer?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ok, daar zijn nog steeds meer smaken van maar goed, alles strenger in de leer dan voormalige GKN zeg maar
Toddenweg naar Osnabruckquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Begint er niet nog een andere wandelroute in Bad Bentheim @:borisz ? Die aansluit op op die wat je vorig jaar deed.
Er is vast wel een wandelroute van daar naar Coevorden via Bourtange naar Groningen? Dan kom ik hem wel bezorgen
Ja hoorquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz @:dr_Flash staat deze in jullie biertjes app? [ afbeelding ]
Herstel gaat altijd té langzaam naar het zin!quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
(Te) langzaam beter. Lies speelt af en toe op, maar ik kan wel weer gewoon opstaan zonder af te zetten. Maar tijdens lopen nog niet m’n knie goed genoeg buigen. Maar dat lukt al wel goed met oefeningen doen dus al met al wel veel beter maar niet zoals ik het liefst zie.
En overal blauwe plekken alsof ik in elkaar geslagen ben
Ik kan ook niet zo goed niets doen. Dat helpt ook niet echt. Maar heb nu maar een stoel n de keuken gezet, dat werkt wel beter.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Herstel gaat altijd té langzaam naar het zin!
quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
De eerste stoofpeertjes van het seizoen (ik hou van de herfst) zijn ook klaar. Voor het eerst in de instant pot gedaan maar niet slim. Had de peertjes heel moeten laten voor deze tijd of korter in de pot want ze zijn nu wel heel zacht. Nog steeds wel heel lekker
'Alleen maar' uit het bestuur, denk ik?quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh en ik ga uit de VvE, er is een nieuwe gevonden
Het zal nu wel een stuk beter gaan met de twee nieuwe bestuursleden maar ik heb dit nu 7 jaar gedaan, t is wel genoegquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
'Alleen maar' uit het bestuur, denk ik?
Fijn dat je dat gedoe achter je kunt laten.
Ik vond dit een leuk stukje over Mercury: https://www.theguardian.c(...)ary-austin-interviewquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fun fact: vandaag is zijn geboortedag! De man zou 80 zijn geworden.
Klinkt wel beter dan de Camino.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:05 schreef AnneX het volgende:
Vanavond verse ah pizza![]()
@:borisz een buurman wandelt een huttentocht in Noors Lapland
3 weken lang. 🚶♂
Iets voor jou? Op z’n Selangs met voedselpakketten vooruit.
Ik heb die ook ooit gezienquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was met neef naar We will rock you.
Een jaar geleden geboekt met peettante (zijn moeder), maar die overleedLeuke tribute 2.0 op deze manier.
De enscenering en techniek waren gaaf, de nummers uiteraard herkenbaar. Maar daarmee het verhaal flinterdun, want dat moet je om de Queen nummers heen opbouwen. Zang oké, maar het zijn geen Freddies.
Wel heerlijke (super) actuele politiek-kritische grappen![]()
Fun fact: vandaag is zijn geboortedag! De man zou 80 zijn geworden.
Ik kan ook wel sterkte gebruiken, de spierpijn begint op te komenquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 ik bedoelde sterke Tele in mijn vorige post! Niet sterktetenzij je dat ook kon gebruiken haha, dan allebei. Tof van je nieuwe jumpsuit/wikkelding! En ik hou ook van de Lidl
![]()
[..]
Ik heb vanavond hardgelopen, om de spierpijn voor te zijn. Daarna nog baby in bed gelegd. Nu twijfel ik of ik nog ga koken. Ik heb al yoghurt met fruit en zaden/pitten/granola gegeten als avondeten, maar heb eigenlijk nog wel beetje trek. Ik denk aan spaghetti met truffelolie en fijngeraspte grana padano.
Ik ben wel blij met mn hardlopen van vanavond. Ik had vorige week zaterdag voor het laatst een echte training, zondagavond wilde ik gaan maar eten nog te hoog, dus heel korte intervaltraining gelopen. Maar nog steeds wel vooruitgang te zien. Vorige week rende ik 4x 6 minuten met 3 minuten wandelen tussendoor. Vandaag 4x 7 minuten. De vergelijking side by side, met eerst vorige week en dan vandaag:
Interval - tempo - gem hartslag - max hartslag
1 - 7:47/7:44 - 146/146 - 164/162
2 - 7:42/8:05 - 162/157 - 173/165
3 - 8:11/8:08 - 164/159 - 175/169
4 - 8:10/8:14 - 167/160 - 179/172
Ik begin nu wel spierpijn in mn benen te krijgen. En in mn voeten (we hebben voetenwerk gedaan ook bij reformer pilates). Ik overweeg vanavond al twee paracetamol te nemen voor het slapen
Goed moe doe ik het ook niet voor. Alles doet pijn ook als ik stil lig welquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel sterkte gebruiken, de spierpijn begint op te komen
Ik heb dus pullups gedaan, meer dan ooit, maar ook nog 3x10 rows en wat grondoefeningen voor de rugspieren. Was vergeten hoe vervelend het is om spierpijn te hebben in je rug. Nou het is vervelend
Ik moet zeggen, ik vind het zelf eigenlijk best lekker in bed liggen als m'n lijf goed moe is, en neem daar eigenlijk nooit paracetamol tegen. Soms wel kussentje tussen mijn knieën als mijn heupen moe zijn.
Wat fijn joh dat je hardlopen zo goed gaat!
Weer gesport?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Ook zielig!
Dikke spierpijn in mijn triceps en borst
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Weer gesport?
Paracetamolletje kopen?
Wat fijn dat er wat nieuwe 'geitenpaadjes' qua aanpassingen worden gemaakt voor het samenwonenquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:59 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen zijn wij voorraadkast chili sin carne aan het maken.
We doen de laatste tijd telkens heel burgerlijk weekboodschappen
Op zondag bij de Lidl. Spaart mij een heleboel energie, en behoorlijk wat geld ook want we zijn telkens rond de 50-60 euro kwijt voor ons tweeën voor een week
Op vrijdag en zaterdag eten we vaak wat maffe dingen want daar plannen we niet echt voor. Vandaag dus chili. Vorige week pasta met pittige kikkererwten.
Okay, N=1 maar mijn ervaringen met DB zijn zodanig dat ik liever met de auto rij dan gratis met de trein. Uitvallende en sterk vertraagde treinen, totaal smerige stations vol junks, zwervers en andere zelfkanters,quote:Op zondag 6 september 2026 09:45 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh. Bij Toffifee zat bij een doosje van in de aanbieding ¤1,39 een waardebon van ¤10 van DB, dus ik sta op het station.
Lekker weer wel, de korte broek had ook aangekund. Ik was vandaag om 8:15 bij de bakker, daar was het nog drukker dan tussen 9:30-10u op zondag. Morgenstond....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Toch maar spoiler want wellicht wordt het voor niet ingelogde meelezers anders herkenbaar en dat hoeft ook weer niet)Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze vallen heel dicht om me heen.. ik durf niet te bewegenquote:Op zondag 6 september 2026 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwww CatjenJe zit wel in de hoek waar de klappen vallen meisje
Ga daar eens weg
Moet ik je komen redden?quote:Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze vallen heel dicht om me heen.. ik durf niet te bewegen
SuperFlesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Piet is al sinds de jaren 90 niet meer op een station geweest maar blijft wel telkens dezelfde liedjes afspelenquote:Op zondag 6 september 2026 11:25 schreef derLudolf het volgende:
Met Fernverkehr valt het qua randfiguren in de trein best mee en wil je er helemaal geen last van hebben dan neem je eerste klas. Kost je in tegenstelling tot in Nederland ook de kop niet. Met die stations zijn ze flink aan het investeren om die schoner en veiliger te krijgen.
Sterkte!quote:Op zondag 6 september 2026 18:43 schreef AnneX het volgende:
De pont is uit de vaart voor de rest van het seizoen.![]()
En had al zeker een maand niet gevaren. Terwijl bij Rhenen de pont nog vrolijk heen en weer gaat. Iets met sluizen.
Het water in de Lek staat te laag, vandaag even vastgezeten en stevige oostenwind maakt de pont erg lastig te beheersen.
Er zijn wat droevige bemanningsleden. 😢
Niet altijd aan een kabel als een ‘gierpont’ bedoel je.quote:Op zondag 6 september 2026 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang zou het seizoen nog duren dan @:AnneX ?
Veerponten zitten toch aan een kabel, een gier meen ik van filmpjes van harrytheferryman te hebben onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afhankelijk van je route loop je dan letterlijk langs mijn voormalige voortuin. En misschien zijtuinquote:Op zondag 6 september 2026 20:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterkte!
Wil vrijdag eigenlijk Trekvogelen, maar de Bronkhorsterveer ligt er ook uit. Om is 6km extra. Dat komt wel een andere keer.
Ik ga maar eens inzetten op een etappe Pelgrimpad in de achtertuin van Cat.
Tuulk. Ook nog nieuwe boxspring kopenquote:Op zondag 6 september 2026 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:annex Tot hoe lang zou het seizoen nog duren?
@:cat-astrophe toch![]()
van een aangetrouwde neef hoorde ik, met betrekking tot dit soort dagen, een Libanees spreekwoord. Kwam er op neer dat je eigenlijk met dit soort dagen in bed moest blijven maar dat je dan daar doorheen zou zakken want alle voorbestemde ellende moet toch gebeuren
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/321/Pelgrimspad-2-etappe-07quote:Op zondag 6 september 2026 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Afhankelijk van je route loop je dan letterlijk langs mijn voormalige voortuin. En misschien zijtuin
Ah nee, verkeerde kant van het durrup. Wel een mooie route om te wandelen. En dankzij de droogte zal alles begaanbaar zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/321/Pelgrimspad-2-etappe-07
Met een grote bocht naar Ell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |