abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221729273
Oh en ik maak ook saoto. Niet vergeten. J heeft morgen katervoer nodig.
Spoilers!
pi_221729283
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en ik maak ook saoto. Niet vergeten. J heeft morgen katervoer nodig.
Ik las kattevoer :') :D
pi_221729286
Wij gaan op minivakantie :W *G* O+
pi_221729289
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:28 schreef Blues het volgende:
Veel miniplezier! :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221729309
quote:

[..]
Ik las kattevoer :') :D
Dat is voor Hans :P

Ik heb zelf trouwens ook saoto nodig, heb er al weken trek in.

Veel plezier op jullie minivakantie. Jullie hebben het verdiend!
Spoilers!
pi_221729322
quote:
Maxi plezier
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 11:41:23 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221729349
Ik reed op het verste puntje van de tuin met de grasmaaier en zag boven het weiland hier achter ineens hele veel, dikke druppen regen vallen, het leken wel kleine stralen. Drie seconden later vernam ik ook regen. Was al onderweg naar de overkapping maar toch nog best nat geregend. Wordt straks lekker smeren dus om de rest er af te krijgen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221729523
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb mezelf gisteren getrakteerd van de kadobon die ik voor kerst van mijn vrijwilligerswerk kreeg. Ik heb een Murdle boek en twee bakblikken gekocht met 7 euro bijbetalen. Ik heb gisteren gelijk brownie gebakken en die zit nu door mijn kwark :9

Ik heb ook een donatie aan de molen gedaan. We bakken wekelijks brood dus we hebben er baat bij dat deze molen in actie blijft. Straks ga ik weer meel halen en deeg maken. Verder staat op de planning in elk geval het maken van een ovenschotel, gratin en hartige cake voor in de vriezer (en maandagavond). Alles met courgette, ik heb een paar hele grote van mijn sportmaatje gekregen.
Euh je hebt een vrije dag 😉

quote:
Veel plezier…laarzen mee?

Mijn ontbijt is overnight oats met geraspte wortel en speculaasdruppels.
Voor morgen ook oats met zojuist bereidde blauwe bessen gelei en overige speculaasdruppels. :Y)
pi_221729555
Mmmm champignonsoep aan het maken :9~
pi_221729562
Hoe is het met de strammigheid Kaatje? na de valpartij…
pi_221729580
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 12:10 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het met de strammigheid Kaatje? na de valpartij…
(Te) langzaam beter. Lies speelt af en toe op, maar ik kan wel weer gewoon opstaan zonder af te zetten. Maar tijdens lopen nog niet m’n knie goed genoeg buigen. Maar dat lukt al wel goed met oefeningen doen dus al met al wel veel beter maar niet zoals ik het liefst zie.
En overal blauwe plekken alsof ik in elkaar geslagen ben
pi_221729663
Veel plezier @Blues en g!
Sterke @Tele6 _O_
En wat een hoop op de planning @Lucky_Strike, maar klinkt wel lekker!

Ik ging vanochtend met de buurvrouw naar reformer pilates en dat was leuk. Denk dat ik dat wel af en toe wil gaan doen.

Daarna was ingezet, pakketje opgehaald, lunch gehaald, zo lunchen en nieuwe was erin. En dan nog even naar de markt en Hunkemöller, en daarna naar de hockey wat bestellingen ophalen. En in de avond even een buurbaby op bed leggen terwijl vader de peuter in bed legt. Lekker dagje zo :)

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-09-2026 20:50:47 ]
pi_221729932
Dank @vlindertje89 Ik was vergeten de was aan te zetten
pi_221730203
Maptap Tab Map en polderprikker in één, analoog, bij onze koffiestop mét het tradionele broodje bal :D

pi_221730431
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:04 schreef Blues het volgende:
Maptap Tab Map en polderprikker in één, analoog, bij onze koffiestop mét het tradionele broodje bal :D

[ link | afbeelding ]
Brings back memories
pi_221730792
De eerste stoofpeertjes van het seizoen (ik hou van de herfst) zijn ook klaar. Voor het eerst in de instant pot gedaan maar niet slim. Had de peertjes heel moeten laten voor deze tijd of korter in de pot want ze zijn nu wel heel zacht. Nog steeds wel heel lekker
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2026 @ 16:16:18 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221731010
Thuis. Fijne wandeling :). Heide stond mooi in de bloei in de Veluwezoom.
Koningslaan was op en af en bij iedere stap opletten of je niet op een stronk of tak stapt. Was de hele etappe wel een ding. Maakte het een pittige etappe omdat 'gewoon lekker lopen' maar op beperkte stukken kon.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221731481
Met B een rondje kringloopwinkels gewandeld. Kon hij lekker z'n nieuwe wandelschoenen inlopen.
Ik heb er een jumpsuit/wikkeljurkje soort achtig iets dinges gekocht. Ik wilde het vooral passen om aan B te laten zien hoe het werkte (want dat was aan het hangertje totaal niet duidelijk en aan een 3D persoon wel) en toen bleek het perfect te passen. _O-
pi_221731487
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 16:16 schreef borisz het volgende:
Thuis. Fijne wandeling :). Heide stond mooi in de bloei in de Veluwezoom.
Koningslaan was op en af en bij iedere stap opletten of je niet op een stronk of tak stapt. Was de hele etappe wel een ding. Maakte het een pittige etappe omdat 'gewoon lekker lopen' maar op beperkte stukken kon.
Beetje net zoals toen je naar Nijmegen kwam dus :) dat was ook zo uitkijken met lopen
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:19:12 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731647
Vrienden gaan begin oktober trouwen en op de kaart had de ceremoniemeester gevraagd om wat streekproducten mee te nemen, bijvoorbeeld speciaalbier. De molenvereniging hier in het dorp verbouwt zelf boekweit, deel voor meel in de verkoop en deel laten ze bier van brouwen. Dus twee biertjes (de laatste, aankomende week wordt nieuwe boekweit geoogst) en een zak meel gekocht. Ging om 14:45 die kant op, ben net thuis en het is 3 minuten fietsen ofzo.

Het was net tijd voor Kaffee&Kuchen. Dus na de koop was het "Setz dich hin"
Er waren drie soorten taart. Die ik allemaal heb geproefd :D
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:20:04 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731652
@borisz @Dr_Flash staat deze in jullie biertjes app?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2026 @ 17:27:45 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221731702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Beetje net zoals toen je naar Nijmegen kwam dus :) dat was ook zo uitkijken met lopen
En toen hadden we ook nog de bladeren, die waren er nu nog niet :+.

Volgende week alleen op vrijdag aan de wandel, want in het weekend open monumentendag.
En de week daarna ga ik de DamtotDamloop wandelen. Nou ja 27km en niet de 16 die de wegwedstrijd is. Wandeling gaat via de Schellingwoudebrug en door de tunnel.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz @:dr_Flash staat deze in jullie biertjes app? [ afbeelding ]
Ken ik niet. Heeft 3,4 op 5 in Untappd.
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:34:03 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731745
Begint er niet nog een andere wandelroute in Bad Bentheim @borisz ? Die aansluit op op die wat je vorig jaar deed.

Er is vast wel een wandelroute van daar naar Coevorden via Bourtange naar Groningen? Dan kom ik hem wel bezorgen ;)
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:38:16 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731781
Oh weer wat geleerd trouwens vanmiddag. De kerk hier is reformiert. Dat is niet gereformeerd maar hervormd. Wat wij gereformeerd noemen is alt reformiert. Cocksen in het Platt. Ja dat wordt ken ik ook.

Ik vond het ook wel vreemd, het zijn geen stereotype stijve gereformeerden.
pi_221731806
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Oh weer wat geleerd trouwens vanmiddag. De kerk hier is reformiert. Dat is niet gereformeerd maar hervormd. Wat wij gereformeerd noemen is alt reformiert. Cocksen in het Platt. Ja dat wordt ken ik ook.

Ik vond het ook wel vreemd, het zijn geen stereotype stijve gereformeerden.
Pardon, gereformeerd? U bedoelt...?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:45:31 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731863
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Pardon, gereformeerd? U bedoelt...?
[ afbeelding ]
Ja ok, daar zijn nog steeds meer smaken van maar goed, alles strenger in de leer dan voormalige GKN zeg maar
pi_221731904
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja ok, daar zijn nog steeds meer smaken van maar goed, alles strenger in de leer dan voormalige GKN zeg maar
Ik denk dat Duitsland meer Lutherser heet te zijn en wij Calvinistischer?
(Waarbij volgens mij beide stromingen maar beperkt de genoemde voorman volgen in de uitleg)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2026 @ 17:48:50 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221731905
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Begint er niet nog een andere wandelroute in Bad Bentheim @:borisz ? Die aansluit op op die wat je vorig jaar deed.

Er is vast wel een wandelroute van daar naar Coevorden via Bourtange naar Groningen? Dan kom ik hem wel bezorgen ;)
Toddenweg naar Osnabruck :). Onderdeel van de E11 en sluit aan op het Marskramerpad.
Staat op de lijst. Volgend jaar wellicht.

En je hebt het Noaberpad. Nieuweschans - Kleve. Die komt in de buurt :+.

Ben in oktober nog wel een week vrij, oorspronkelijk wel het idee om weg te gaan. Maar ga genoeg geld uitgeven aan mn huis. Wel aan de wandel op mn LAW & Streekpaden. Op de paden waar ik nu mee bezig ben.
pi_221732047
Ondertussen zijn wij voorraadkast chili sin carne aan het maken.

We doen de laatste tijd telkens heel burgerlijk weekboodschappen _O_

Op zondag bij de Lidl. Spaart mij een heleboel energie, en behoorlijk wat geld ook want we zijn telkens rond de 50-60 euro kwijt voor ons tweeën voor een week O+

Op vrijdag en zaterdag eten we vaak wat maffe dingen want daar plannen we niet echt voor. Vandaag dus chili. Vorige week pasta met pittige kikkererwten. :D
pi_221732098
Vanavond verse ah pizza :Y)

@borisz een buurman wandelt een huttentocht in Noors Lapland
3 weken lang. 🚶♂
Iets voor jou? Op z’n Selangs met voedselpakketten vooruit.
pi_221732174
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz @:dr_Flash staat deze in jullie biertjes app? [ afbeelding ]
Ja hoor :Y

pi_221732271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
(Te) langzaam beter. Lies speelt af en toe op, maar ik kan wel weer gewoon opstaan zonder af te zetten. Maar tijdens lopen nog niet m’n knie goed genoeg buigen. Maar dat lukt al wel goed met oefeningen doen dus al met al wel veel beter maar niet zoals ik het liefst zie.
En overal blauwe plekken alsof ik in elkaar geslagen ben
Herstel gaat altijd té langzaam naar het zin!
pi_221732353
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 18:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Herstel gaat altijd té langzaam naar het zin!
Ik kan ook niet zo goed niets doen. Dat helpt ook niet echt. Maar heb nu maar een stoel n de keuken gezet, dat werkt wel beter.
De champignonsoep en peertjes zijn nu klaar, morgen niets doen, hopelijk is die wind er dan niet zodat ik op het balkon kan zitten lezen. Maandag thuis werken en dinsdag ook niet naar de boten, de rottrappen lijken me niet goed.
pi_221732365
Oeh en ik ga uit de VvE, er is een nieuwe gevonden *O*
pi_221732529
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
De eerste stoofpeertjes van het seizoen (ik hou van de herfst) zijn ook klaar. Voor het eerst in de instant pot gedaan maar niet slim. Had de peertjes heel moeten laten voor deze tijd of korter in de pot want ze zijn nu wel heel zacht. Nog steeds wel heel lekker
:9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221732533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh en ik ga uit de VvE, er is een nieuwe gevonden *O*
'Alleen maar' uit het bestuur, denk ik? :P

Fijn dat je dat gedoe achter je kunt laten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221732561
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
'Alleen maar' uit het bestuur, denk ik? :P

Fijn dat je dat gedoe achter je kunt laten.
Het zal nu wel een stuk beter gaan met de twee nieuwe bestuursleden maar ik heb dit nu 7 jaar gedaan, t is wel genoeg
pi_221732573
Ik was met neef naar We will rock you.
Een jaar geleden geboekt met peettante (zijn moeder), maar die overleed ;( Leuke tribute 2.0 op deze manier.

De enscenering en techniek waren gaaf, de nummers uiteraard herkenbaar. Maar daarmee het verhaal flinterdun, want dat moet je om de Queen nummers heen opbouwen. Zang oké, maar het zijn geen Freddies.
Wel heerlijke (super) actuele politiek-kritische grappen O+

Fun fact: vandaag is zijn geboortedag! De man zou 80 zijn geworden.
pi_221732596
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vond dit een leuk stukje over Mercury: https://www.theguardian.c(...)ary-austin-interview
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2026 @ 21:08:07 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221733631
Al een beetje aan het plannen voor Open Monumentendag. Amsterdam valt wel een beetje tegen dit jaar.
Zit weinig bijzonders tussen. Alleen het gebruikelijke.
Al is Amstelhotel een uitzondering. https://www.at5.nl/artike(...)s-open-monumentendag

Wellicht toch maar weer uitwijken naar Bloestreg. En de zondag is voor Haarlem :+.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 18:05 schreef AnneX het volgende:
Vanavond verse ah pizza :Y)

@:borisz een buurman wandelt een huttentocht in Noors Lapland
3 weken lang. 🚶♂
Iets voor jou? Op z’n Selangs met voedselpakketten vooruit.
Klinkt wel beter dan de Camino. :+
Maar zou dan eerst maar eens voor een huttentocht in Oostenrijk/Zwitserland/Italië oid gaan.
pi_221733682
@Tele6 ik bedoelde sterke Tele in mijn vorige post! Niet sterkte :D tenzij je dat ook kon gebruiken haha, dan allebei. Tof van je nieuwe jumpsuit/wikkelding! En ik hou ook van de Lidl _O_

@Kaatje1 wat vervelend dat het herstel langzamer gaat dan je wil. Wel hoera voor vervanger voor VvE bestuur *O*

Klinkt als een lekker dagje zo @derLudolf!

@Cat-astrophe gek gevoel zal dat even geweest zijn, met die achtergrond.. maar fijn dat het leuk was! O+

Ik heb vanavond hardgelopen, om de spierpijn voor te zijn. Daarna nog baby in bed gelegd. Nu twijfel ik of ik nog ga koken. Ik heb al yoghurt met fruit en zaden/pitten/granola gegeten als avondeten, maar heb eigenlijk nog wel beetje trek. Ik denk aan spaghetti met truffelolie en fijngeraspte grana padano.

Ik ben wel blij met mn hardlopen van vanavond. Ik had vorige week zaterdag voor het laatst een echte training, zondagavond wilde ik gaan maar eten nog te hoog, dus heel korte intervaltraining gelopen. Maar nog steeds wel vooruitgang te zien *O* . Vorige week rende ik 4x 6 minuten met 3 minuten wandelen tussendoor. Vandaag 4x 7 minuten. De vergelijking side by side, met eerst vorige week en dan vandaag:

Interval - tempo - gem hartslag - max hartslag
1 - 7:47/7:44 - 146/146 - 164/162
2 - 7:42/8:05 - 162/157 - 173/165
3 - 8:11/8:08 - 164/159 - 175/169
4 - 8:10/8:14 - 167/160 - 179/172

Ik begin nu wel spierpijn in mn benen te krijgen. En in mn voeten (we hebben voetenwerk gedaan ook bij reformer pilates). Ik overweeg vanavond al twee paracetamol te nemen voor het slapen :+
pi_221734110
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was met neef naar We will rock you.
Een jaar geleden geboekt met peettante (zijn moeder), maar die overleed ;( Leuke tribute 2.0 op deze manier.

De enscenering en techniek waren gaaf, de nummers uiteraard herkenbaar. Maar daarmee het verhaal flinterdun, want dat moet je om de Queen nummers heen opbouwen. Zang oké, maar het zijn geen Freddies.
Wel heerlijke (super) actuele politiek-kritische grappen O+

Ik heb die ook ooit gezien O+

2011 moet dat zijn geweest. In Utrecht.

Destijds hadden ze 2 zangers nodig om bij elkaar tot het bereik van Freddie te komen _O-

Ik was er toen met middelbareschoolvriendin die inmiddels alweer bijna 4 jaar overleden is ;(
pi_221734187
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 ik bedoelde sterke Tele in mijn vorige post! Niet sterkte :D tenzij je dat ook kon gebruiken haha, dan allebei. Tof van je nieuwe jumpsuit/wikkelding! En ik hou ook van de Lidl _O_

[..]

Ik heb vanavond hardgelopen, om de spierpijn voor te zijn. Daarna nog baby in bed gelegd. Nu twijfel ik of ik nog ga koken. Ik heb al yoghurt met fruit en zaden/pitten/granola gegeten als avondeten, maar heb eigenlijk nog wel beetje trek. Ik denk aan spaghetti met truffelolie en fijngeraspte grana padano.

Ik ben wel blij met mn hardlopen van vanavond. Ik had vorige week zaterdag voor het laatst een echte training, zondagavond wilde ik gaan maar eten nog te hoog, dus heel korte intervaltraining gelopen. Maar nog steeds wel vooruitgang te zien *O* . Vorige week rende ik 4x 6 minuten met 3 minuten wandelen tussendoor. Vandaag 4x 7 minuten. De vergelijking side by side, met eerst vorige week en dan vandaag:

Interval - tempo - gem hartslag - max hartslag
1 - 7:47/7:44 - 146/146 - 164/162
2 - 7:42/8:05 - 162/157 - 173/165
3 - 8:11/8:08 - 164/159 - 175/169
4 - 8:10/8:14 - 167/160 - 179/172

Ik begin nu wel spierpijn in mn benen te krijgen. En in mn voeten (we hebben voetenwerk gedaan ook bij reformer pilates). Ik overweeg vanavond al twee paracetamol te nemen voor het slapen :+
Ik kan ook wel sterkte gebruiken, de spierpijn begint op te komen _O-
Ik heb dus pullups gedaan, meer dan ooit, maar ook nog 3x10 rows en wat grondoefeningen voor de rugspieren. Was vergeten hoe vervelend het is om spierpijn te hebben in je rug. Nou het is vervelend :X

Ik moet zeggen, ik vind het zelf eigenlijk best lekker in bed liggen als m'n lijf goed moe is, en neem daar eigenlijk nooit paracetamol tegen. Soms wel kussentje tussen mijn knieën als mijn heupen moe zijn.

Wat fijn joh dat je hardlopen zo goed gaat! O+
pi_221734221
We wilden vanavond een film kijken en ik wilde eentje die niet eng was en niet zielig, en met muziek erin.

We hebben La La Land gekeken. Verwarrende film. Begin duurt heel lang en dan is er ineens wel heel veel te zien. Sommige muziekjes leuk, en sommige te veel typische musical musicalmuziek naar mijn smaak. Maar goede avondbesteding al met al. Niet eng en niet zielig. :D

Nu hebben we de livestream op staan van de raket die straks gelanceerd moet gaan worden. Spannend :D
pi_221734247
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 21:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik kan ook wel sterkte gebruiken, de spierpijn begint op te komen _O-
Ik heb dus pullups gedaan, meer dan ooit, maar ook nog 3x10 rows en wat grondoefeningen voor de rugspieren. Was vergeten hoe vervelend het is om spierpijn te hebben in je rug. Nou het is vervelend :X

Ik moet zeggen, ik vind het zelf eigenlijk best lekker in bed liggen als m'n lijf goed moe is, en neem daar eigenlijk nooit paracetamol tegen. Soms wel kussentje tussen mijn knieën als mijn heupen moe zijn.

Wat fijn joh dat je hardlopen zo goed gaat! O+
Goed moe doe ik het ook niet voor. Alles doet pijn ook als ik stil lig wel ;) daar slaap ik meestal niet zo lekker op. Voor nu valt het nog wel mee, dus ga proberen te slapen zonder. Wel beetje bang voor hoe ik wakker word :D . Ook wat betreft enkel, want die voel ik ook flink. Gelukkig nauwelijks als ik niet beweeg, maar bij beweging wel duidelijk meer dan de normale baseline. Hopelijk doet de nacht wonderen! Zo maar eens daadwerkelijk richting bed, want ik moet 8.15 op de club staan }:| om bardienst uit te leggen aan nieuw team en te verzamelen met eigen team.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 05-09-2026 22:11:25 ]
  zaterdag 5 september 2026 @ 22:03:18 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221734283
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221734382
Ook zielig!
Dikke spierpijn in mijn triceps en borst :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221734393
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Ook zielig!
Dikke spierpijn in mijn triceps en borst :'(
Weer gesport? *O*
Paracetamolletje kopen? ;)
pi_221734430
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 22:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Weer gesport? *O*
Paracetamolletje kopen? ;)
Ja *O* , nee dank je. Ik doe ook geen paracetamol voor spierpijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221734521
Raket ging goed *G*
pi_221734662
Anatomy of a a scandal bingen in de Zeeuwse hotelkamer
pi_221734760
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:59 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen zijn wij voorraadkast chili sin carne aan het maken.

We doen de laatste tijd telkens heel burgerlijk weekboodschappen _O_

Op zondag bij de Lidl. Spaart mij een heleboel energie, en behoorlijk wat geld ook want we zijn telkens rond de 50-60 euro kwijt voor ons tweeën voor een week O+

Op vrijdag en zaterdag eten we vaak wat maffe dingen want daar plannen we niet echt voor. Vandaag dus chili. Vorige week pasta met pittige kikkererwten. :D
Wat fijn dat er wat nieuwe 'geitenpaadjes' qua aanpassingen worden gemaakt voor het samenwonen O+
pi_221736121
Goedemorgen *O* Ik heb jullie ochtendroutine overgenomen.

www.maptap.gg September 6
99🎯 100🎯 94🏅 51😟 43🥶
Final score: 669 :X

#Polderprikker nummer 97 • 4870/5000 oO<
🟦1000 🟦1000 🟩939 🟩948 🟩983
https://polderprikker.nl/
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_221736137
89🎉 94🏅 86🎓 64😐 60🤨
Final score: 727

#Polderprikker nummer 97 • 4559/5000
🟩984 🟨801 🟨823 🟩992 🟩959

Mogge
pi_221736189
100🎯 99🎯 99🎯 68🙃 97🔥
Final score: 892

Ik stel flipsen ernstig teleur maar verder was ik wel lekker bezig.

#Polderprikker nummer 97 • 4809/5000
🟩990 🟩985 🟨852 🟩990 🟩992
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221736512
95🏅 95🏅 84😁 72😁 63😐
Final score: 763

Afrika ;(

#Polderprikker nummer 97 • 3979/5000
🟩935 🟨839 🟨802 🟧538 🟨865

Ahum :P
pi_221736530
Moggel vanuit een best heerlijk hotelkamerbed.
Na poedelen en ontbijt, richting de nieuwe sluizen van Terneuzen.
Na het middaguur naar vrienden die huren een polderhuis, samen lunchen en wandelen.

Goed gevulde dag :W
pi_221736563
Mogge

Rare dromen gehad maar geen idee meer waarover

Veel plezier B@G

96🔥 96🔥 88🎉 85🎓 89🎉
Final score: 890

#Polderprikker nummer 97 • 4292/5000
🟨891 🟨896 🟨743 🟨869 🟨893
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 09:45:06 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221736671
Mogguh. Bij Toffifee zat bij een doosje van in de aanbieding ¤1,39 een waardebon van ¤10 van DB, dus ik sta op het station.
Lekker weer wel, de korte broek had ook aangekund. Ik was vandaag om 8:15 bij de bakker, daar was het nog drukker dan tussen 9:30-10u op zondag. Morgenstond....
  zondag 6 september 2026 @ 10:19:34 #260
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221737080
100🎯 100🎯 100🎯 100🎯 97🔥
Final score: 991

Boooh nieuw PR _O_

#Polderprikker nummer 97 • 4950/5000
🟦1000 🟩998 🟦1000 🟩956 🟩996

Ook niet echt beroerd :s)
pi_221737266
Net een @Tele6 gedaan: week boodschappen bij de Lidl. Altijd nog lekker rustig en als belonging vers brood bij de lunch en rust rond het avondeten door de week.

Nu alleen nog de tassen leegruimen :')
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 10:55:34 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221737347
Broodjes zijn hier juist duurder zondags, ¤0,55 ipv ¤0,50
pi_221737419
Nu lekker in het zonnetje in de tuin met thee en een croissantje en een boek en zowaar ook mijn zonnebril O+
pi_221737424
98🎯 100🎯 99🎯 96🏅 91👑
Final score: 957

#Polderprikker nummer 97 • 4110/5000
🟩914 🟩942 🟨691 🟨563 🟦1000
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 11:20:10 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221737504
#Polderprikker nummer 97 • 4943/5000
🟩998 🟩997 🟩997 🟩964 🟩987

Wel veel locaties waarvan ik denk, moet je maar net weten waar de Astra bioscoop in Klazienaveen zich bevind.
  zondag 6 september 2026 @ 11:21:30 #266
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221737515
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 09:45 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh. Bij Toffifee zat bij een doosje van in de aanbieding ¤1,39 een waardebon van ¤10 van DB, dus ik sta op het station.
Lekker weer wel, de korte broek had ook aangekund. Ik was vandaag om 8:15 bij de bakker, daar was het nog drukker dan tussen 9:30-10u op zondag. Morgenstond....
Okay, N=1 maar mijn ervaringen met DB zijn zodanig dat ik liever met de auto rij dan gratis met de trein. Uitvallende en sterk vertraagde treinen, totaal smerige stations vol junks, zwervers en andere zelfkanters,
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 11:25:33 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221737539
Met Fernverkehr valt het qua randfiguren in de trein best mee en wil je er helemaal geen last van hebben dan neem je eerste klas. Kost je in tegenstelling tot in Nederland ook de kop niet. Met die stations zijn ze flink aan het investeren om die schoner en veiliger te krijgen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 11:30:05 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221737575
Uurtje spinning met idd spierpijn van gisteren was af en toe :X
Zo richting IJmuiden voor Telstar - Cambuur.
pi_221737840
Vandaag voor het eerst in een week met redelijk gemak kunnen douchen. Afgelopen week zag ik er door de pijn steeds zo tegenop en het is nog steeds niet goed maar een stuk beter dan bv gisteren en eergisteren *O*
pi_221738529
#Polderprikker nummer 97 • 4534/5000
🟩908 🟩901 🟨809 🟩933 🟩983

91👑 86🎓 93🏆 91👑 45😶
Final score: 771
pi_221738603
Weekend!

Ik zou tot 11.30 uur werken maar diverse cliënten hadden een minder leuk weekend. Dus uiteindelijk ruim anderhalf uur later klaar. Ach, mooi om op zo'n moment écht wat te kunnen betekenen.
pi_221738790
Qua tijdsbesef is Spanje wel een voltreffer voor mij. We gaan zo met een groep vrienden eten in een restaurant. Tien minuten rijden hier vandaan. Half drie gereserveerd. Net nog een rondje drankjes in de kroeg, voorlopig zijn we hier nog niet weg denk ik :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221738830
Ik ben weer thuis. Bardienst uitgelegd, eigen team aangemoedigd, met team blijven hangen. Nu met suizende oren alsof ik hele dag bij concert was weer thuis. Mn rechter oor zit al drie weken dicht, huisarts buurvrouw heeft vorige week even gekeken en er zit zoals ik al vermoedde weer slijm vlak voor mn trommelvlies. Afspraak gemaakt bij kno poli om uit te zuigen, kan 30 sept pas terecht. Dat oor suist nog wat harder dan normaal en dan andere oor :+ . Zo maar even op de bank ploffen, ook wel moe inmiddels.
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 15:11:31 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221739234
Hoe is het tijdsbesef van de restauranthouder dan @LeeHarveyOswald ? Heeft die wel om half 3 een tafel vrij of let die ook niet op de tijd?
  zondag 6 september 2026 @ 15:12:39 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221739252
Zo hehe. Hele weekend hard gewerkt vind ik zelf. De straatmuntjes database is ongeveer klaar, op wat kosmetische dingetjes na. En het boek van het familieweekend is ook ongeveer wel klaar. Over een paar weken is de uitreiking bij mij thuis, op hun 56e trouwdag (het weekend zelf was ter gelegenheid van hun 55e trouwdag, enigszins vertraagd blabla reasons). Dus ja de werkjes zitten er wel weer even op. Net ook nog even naar de HEMA geweest voor een nieuwe badlap. Allemaal dingetjes. Prima weekend zo. Maar nu even de korte broek aan want pfff. 5636 stapjes tot nu toe.

Heerlijk weer voor een biertje op het balkon O+
pi_221739771
Geen meevaller...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Toch maar spoiler want wellicht wordt het voor niet ingelogde meelezers anders herkenbaar en dat hoeft ook weer niet)
  zondag 6 september 2026 @ 15:59:41 #277
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221739855
Nouwww Catjen -O- Je zit wel in de hoek waar de klappen vallen meisje :* Ga daar eens weg :P
pi_221739875
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2026 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwww Catjen -O- Je zit wel in de hoek waar de klappen vallen meisje :* Ga daar eens weg :P
Ze vallen heel dicht om me heen.. ik durf niet te bewegen :'(
  zondag 6 september 2026 @ 16:05:10 #279
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221739935
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ze vallen heel dicht om me heen.. ik durf niet te bewegen :'(
Moet ik je komen redden? :o
pi_221739989
quote:
11s.gif Op zondag 6 september 2026 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Moet ik je komen redden? :o
SuperFles O+

Sal wel reg kom :*
pi_221740095
Pfff @Cat-astrophe jullie bordjes zijn wel flink gevuld

Vwb verzekeringen, daar was laatst iets over bij Max vakantieman was niet grappig maar kan me niet herinneren of dit situaties waren zoals bij jullie (half gekeken)
  zondag 6 september 2026 @ 16:20:29 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221740131
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
SuperFles O+

Sal wel reg kom :*
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221740169
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen meevaller...

Wat een tegenvaller zeg!😢
pi_221740529
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 11:25 schreef derLudolf het volgende:
Met Fernverkehr valt het qua randfiguren in de trein best mee en wil je er helemaal geen last van hebben dan neem je eerste klas. Kost je in tegenstelling tot in Nederland ook de kop niet. Met die stations zijn ze flink aan het investeren om die schoner en veiliger te krijgen.
Piet is al sinds de jaren 90 niet meer op een station geweest maar blijft wel telkens dezelfde liedjes afspelen o|O
pi_221741746
De pont is uit de vaart voor de rest van het seizoen. -O-
En had al zeker een maand niet gevaren. Terwijl bij Rhenen de pont nog vrolijk heen en weer gaat. Iets met sluizen.
Het water in de Lek staat te laag, vandaag even vastgezeten en stevige oostenwind maakt de pont erg lastig te beheersen.
Er zijn wat droevige bemanningsleden. 😢
pi_221741791
Echt... :')

Geparkeerd bij het ziekenhuis. Even prutsen in de auto. En dan die verontrustende TOINK horen :X

Vergeten handrem erop te zetten dus auto reed mooi op een paaltje. Kras op de bumper :') ;(
pi_221741794
Wat jammer @AnneX ;(
pi_221742002
Wat jammer @AnneX Tot hoe lang zou het seizoen nog duren?

@Cat-astrophe toch -O-
van een aangetrouwde neef hoorde ik, met betrekking tot dit soort dagen, een Libanees spreekwoord. Kwam er op neer dat je eigenlijk met dit soort dagen in bed moest blijven maar dat je dan daar doorheen zou zakken want alle voorbestemde ellende moet toch gebeuren
pi_221742058
o|O Afspraak maken met een paar mensen. Organisator komt met een aantal data op vrijdag en zondag. 1 zegt, nooit op vrijdag want … (weten we allemaal). Komt de organisator met “kunnen jullie vrijdag … 8)7
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 20:08:15 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221742338
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 18:43 schreef AnneX het volgende:
De pont is uit de vaart voor de rest van het seizoen. -O-
En had al zeker een maand niet gevaren. Terwijl bij Rhenen de pont nog vrolijk heen en weer gaat. Iets met sluizen.
Het water in de Lek staat te laag, vandaag even vastgezeten en stevige oostenwind maakt de pont erg lastig te beheersen.
Er zijn wat droevige bemanningsleden. 😢
Sterkte!
Wil vrijdag eigenlijk Trekvogelen, maar de Bronkhorsterveer ligt er ook uit. Om is 6km extra. Dat komt wel een andere keer.

Ik ga maar eens inzetten op een etappe Pelgrimpad in de achtertuin van Cat.
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 20:48:31 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221742651
Hoe lang zou het seizoen nog duren dan @AnneX ?

Veerponten zitten toch aan een kabel, een gier meen ik van filmpjes van harrytheferryman te hebben onthouden.
pi_221742739
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang zou het seizoen nog duren dan @:AnneX ?

Veerponten zitten toch aan een kabel, een gier meen ik van filmpjes van harrytheferryman te hebben onthouden.
Niet altijd aan een kabel als een ‘gierpont’ bedoel je.
Nee hoor, dit is een fiets/voetgangerspontje, dat gaat op eigen kracht en op zonne energie.
Na de zomervakantie zou de pont nog varen in de weekenden tot en met laatste zondag in september. En vaarseizoen begint in de weekenden van eind april. Het leuke van deze pont is dat het tussen 3 punten aanlegt.
Geen heen en weer over de Lek.
SPOILER
pi_221742751
Gaat een beetje stroef vandaag... Cat. Pfooe
pi_221742777
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:08 schreef borisz het volgende:

[..]
Sterkte!
Wil vrijdag eigenlijk Trekvogelen, maar de Bronkhorsterveer ligt er ook uit. Om is 6km extra. Dat komt wel een andere keer.

Ik ga maar eens inzetten op een etappe Pelgrimpad in de achtertuin van Cat.
Afhankelijk van je route loop je dan letterlijk langs mijn voormalige voortuin. En misschien zijtuin :D
pi_221742783
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:annex Tot hoe lang zou het seizoen nog duren?

@:cat-astrophe toch -O-
van een aangetrouwde neef hoorde ik, met betrekking tot dit soort dagen, een Libanees spreekwoord. Kwam er op neer dat je eigenlijk met dit soort dagen in bed moest blijven maar dat je dan daar doorheen zou zakken want alle voorbestemde ellende moet toch gebeuren
Tuulk. Ook nog nieuwe boxspring kopen ;(

Positief: net bed verschoond dus ik kan dadelijk -heel voorzichtig- tussen verse lakentjes glijden O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 21:26:37 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221742896
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Afhankelijk van je route loop je dan letterlijk langs mijn voormalige voortuin. En misschien zijtuin :D
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/321/Pelgrimspad-2-etappe-07
Met een grote bocht naar Ell :+
pi_221742944
quote:
Ah nee, verkeerde kant van het durrup. Wel een mooie route om te wandelen. En dankzij de droogte zal alles begaanbaar zijn.
pi_221743015
Ik heb een vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')