Ik las kattevoerquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en ik maak ook saoto. Niet vergeten. J heeft morgen katervoer nodig.
Dat is voor Hansquote:
Euh je hebt een vrije dag 😉quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb mezelf gisteren getrakteerd van de kadobon die ik voor kerst van mijn vrijwilligerswerk kreeg. Ik heb een Murdle boek en twee bakblikken gekocht met 7 euro bijbetalen. Ik heb gisteren gelijk brownie gebakken en die zit nu door mijn kwark![]()
Ik heb ook een donatie aan de molen gedaan. We bakken wekelijks brood dus we hebben er baat bij dat deze molen in actie blijft. Straks ga ik weer meel halen en deeg maken. Verder staat op de planning in elk geval het maken van een ovenschotel, gratin en hartige cake voor in de vriezer (en maandagavond). Alles met courgette, ik heb een paar hele grote van mijn sportmaatje gekregen.
Veel plezier…laarzen mee?quote:
(Te) langzaam beter. Lies speelt af en toe op, maar ik kan wel weer gewoon opstaan zonder af te zetten. Maar tijdens lopen nog niet m’n knie goed genoeg buigen. Maar dat lukt al wel goed met oefeningen doen dus al met al wel veel beter maar niet zoals ik het liefst zie.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:10 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het met de strammigheid Kaatje? na de valpartij…
Brings back memoriesquote:Op zaterdag 5 september 2026 14:04 schreef Blues het volgende:
Maptap Tab Map en polderprikker in één, analoog, bij onze koffiestop mét het tradionele broodje bal![]()
[ link | afbeelding ]
Beetje net zoals toen je naar Nijmegen kwam dusquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:16 schreef borisz het volgende:
Thuis. Fijne wandeling. Heide stond mooi in de bloei in de Veluwezoom.
Koningslaan was op en af en bij iedere stap opletten of je niet op een stronk of tak stapt. Was de hele etappe wel een ding. Maakte het een pittige etappe omdat 'gewoon lekker lopen' maar op beperkte stukken kon.
En toen hadden we ook nog de bladeren, die waren er nu nog nietquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beetje net zoals toen je naar Nijmegen kwam dusdat was ook zo uitkijken met lopen
Ken ik niet. Heeft 3,4 op 5 in Untappd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz @:dr_Flash staat deze in jullie biertjes app? [ afbeelding ]
Pardon, gereformeerd? U bedoelt...?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Oh weer wat geleerd trouwens vanmiddag. De kerk hier is reformiert. Dat is niet gereformeerd maar hervormd. Wat wij gereformeerd noemen is alt reformiert. Cocksen in het Platt. Ja dat wordt ken ik ook.
Ik vond het ook wel vreemd, het zijn geen stereotype stijve gereformeerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |