abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221729580
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 12:10 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het met de strammigheid Kaatje? na de valpartij…
(Te) langzaam beter. Lies speelt af en toe op, maar ik kan wel weer gewoon opstaan zonder af te zetten. Maar tijdens lopen nog niet m’n knie goed genoeg buigen. Maar dat lukt al wel goed met oefeningen doen dus al met al wel veel beter maar niet zoals ik het liefst zie.
En overal blauwe plekken alsof ik in elkaar geslagen ben
We have far more in common than that which devides us..
pi_221729663
Veel plezier @Blues en g!
Sterke @Tele6 _O_
En wat een hoop op de planning @Lucky_Strike, maar klinkt wel lekker!

Ik ging vanochtend met de buurvrouw naar reformer pilates en dat was leuk. Denk dat ik dat wel af en toe wil gaan doen.

Daarna was ingezet, pakketje opgehaald, lunch gehaald, zo lunchen en nieuwe was erin. En dan nog even naar de markt en Hunkemöller, en daarna naar de hockey wat bestellingen ophalen. En in de avond even een buurbaby op bed leggen terwijl vader de peuter in bed legt. Lekker dagje zo :)

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-09-2026 20:50:47 ]
pi_221729932
Dank @vlindertje89 Ik was vergeten de was aan te zetten
pi_221730203
Maptap Tab Map en polderprikker in één, analoog, bij onze koffiestop mét het tradionele broodje bal :D

pi_221730431
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:04 schreef Blues het volgende:
Maptap Tab Map en polderprikker in één, analoog, bij onze koffiestop mét het tradionele broodje bal :D

[ link | afbeelding ]
Brings back memories
pi_221730792
De eerste stoofpeertjes van het seizoen (ik hou van de herfst) zijn ook klaar. Voor het eerst in de instant pot gedaan maar niet slim. Had de peertjes heel moeten laten voor deze tijd of korter in de pot want ze zijn nu wel heel zacht. Nog steeds wel heel lekker
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2026 @ 16:16:18 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221731010
Thuis. Fijne wandeling :). Heide stond mooi in de bloei in de Veluwezoom.
Koningslaan was op en af en bij iedere stap opletten of je niet op een stronk of tak stapt. Was de hele etappe wel een ding. Maakte het een pittige etappe omdat 'gewoon lekker lopen' maar op beperkte stukken kon.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221731481
Met B een rondje kringloopwinkels gewandeld. Kon hij lekker z'n nieuwe wandelschoenen inlopen.
Ik heb er een jumpsuit/wikkeljurkje soort achtig iets dinges gekocht. Ik wilde het vooral passen om aan B te laten zien hoe het werkte (want dat was aan het hangertje totaal niet duidelijk en aan een 3D persoon wel) en toen bleek het perfect te passen. _O-
pi_221731487
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 16:16 schreef borisz het volgende:
Thuis. Fijne wandeling :). Heide stond mooi in de bloei in de Veluwezoom.
Koningslaan was op en af en bij iedere stap opletten of je niet op een stronk of tak stapt. Was de hele etappe wel een ding. Maakte het een pittige etappe omdat 'gewoon lekker lopen' maar op beperkte stukken kon.
Beetje net zoals toen je naar Nijmegen kwam dus :) dat was ook zo uitkijken met lopen
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:19:12 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731647
Vrienden gaan begin oktober trouwen en op de kaart had de ceremoniemeester gevraagd om wat streekproducten mee te nemen, bijvoorbeeld speciaalbier. De molenvereniging hier in het dorp verbouwt zelf boekweit, deel voor meel in de verkoop en deel laten ze bier van brouwen. Dus twee biertjes (de laatste, aankomende week wordt nieuwe boekweit geoogst) en een zak meel gekocht. Ging om 14:45 die kant op, ben net thuis en het is 3 minuten fietsen ofzo.

Het was net tijd voor Kaffee&Kuchen. Dus na de koop was het "Setz dich hin"
Er waren drie soorten taart. Die ik allemaal heb geproefd :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:20:04 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731652
@borisz @Dr_Flash staat deze in jullie biertjes app?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2026 @ 17:27:45 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221731702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Beetje net zoals toen je naar Nijmegen kwam dus :) dat was ook zo uitkijken met lopen
En toen hadden we ook nog de bladeren, die waren er nu nog niet :+.

Volgende week alleen op vrijdag aan de wandel, want in het weekend open monumentendag.
En de week daarna ga ik de DamtotDamloop wandelen. Nou ja 27km en niet de 16 die de wegwedstrijd is. Wandeling gaat via de Schellingwoudebrug en door de tunnel.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz @:dr_Flash staat deze in jullie biertjes app? [ afbeelding ]
Ken ik niet. Heeft 3,4 op 5 in Untappd.
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:34:03 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731745
Begint er niet nog een andere wandelroute in Bad Bentheim @borisz ? Die aansluit op op die wat je vorig jaar deed.

Er is vast wel een wandelroute van daar naar Coevorden via Bourtange naar Groningen? Dan kom ik hem wel bezorgen ;)
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:38:16 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731781
Oh weer wat geleerd trouwens vanmiddag. De kerk hier is reformiert. Dat is niet gereformeerd maar hervormd. Wat wij gereformeerd noemen is alt reformiert. Cocksen in het Platt. Ja dat wordt ken ik ook.

Ik vond het ook wel vreemd, het zijn geen stereotype stijve gereformeerden.
pi_221731806
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Oh weer wat geleerd trouwens vanmiddag. De kerk hier is reformiert. Dat is niet gereformeerd maar hervormd. Wat wij gereformeerd noemen is alt reformiert. Cocksen in het Platt. Ja dat wordt ken ik ook.

Ik vond het ook wel vreemd, het zijn geen stereotype stijve gereformeerden.
Pardon, gereformeerd? U bedoelt...?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 5 september 2026 @ 17:45:31 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221731863
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Pardon, gereformeerd? U bedoelt...?
[ afbeelding ]
Ja ok, daar zijn nog steeds meer smaken van maar goed, alles strenger in de leer dan voormalige GKN zeg maar
pi_221731904
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja ok, daar zijn nog steeds meer smaken van maar goed, alles strenger in de leer dan voormalige GKN zeg maar
Ik denk dat Duitsland meer Lutherser heet te zijn en wij Calvinistischer?
(Waarbij volgens mij beide stromingen maar beperkt de genoemde voorman volgen in de uitleg)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2026 @ 17:48:50 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221731905
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Begint er niet nog een andere wandelroute in Bad Bentheim @:borisz ? Die aansluit op op die wat je vorig jaar deed.

Er is vast wel een wandelroute van daar naar Coevorden via Bourtange naar Groningen? Dan kom ik hem wel bezorgen ;)
Toddenweg naar Osnabruck :). Onderdeel van de E11 en sluit aan op het Marskramerpad.
Staat op de lijst. Volgend jaar wellicht.

En je hebt het Noaberpad. Nieuweschans - Kleve. Die komt in de buurt :+.

Ben in oktober nog wel een week vrij, oorspronkelijk wel het idee om weg te gaan. Maar ga genoeg geld uitgeven aan mn huis. Wel aan de wandel op mn LAW & Streekpaden. Op de paden waar ik nu mee bezig ben.
pi_221732047
Ondertussen zijn wij voorraadkast chili sin carne aan het maken.

We doen de laatste tijd telkens heel burgerlijk weekboodschappen _O_

Op zondag bij de Lidl. Spaart mij een heleboel energie, en behoorlijk wat geld ook want we zijn telkens rond de 50-60 euro kwijt voor ons tweeën voor een week O+

Op vrijdag en zaterdag eten we vaak wat maffe dingen want daar plannen we niet echt voor. Vandaag dus chili. Vorige week pasta met pittige kikkererwten. :D
pi_221732098
Vanavond verse ah pizza :Y)

@borisz een buurman wandelt een huttentocht in Noors Lapland
3 weken lang. 🚶♂
Iets voor jou? Op z’n Selangs met voedselpakketten vooruit.
pi_221732174
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef derLudolf het volgende:
@:borisz @:dr_Flash staat deze in jullie biertjes app? [ afbeelding ]
Ja hoor :Y

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221732271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
(Te) langzaam beter. Lies speelt af en toe op, maar ik kan wel weer gewoon opstaan zonder af te zetten. Maar tijdens lopen nog niet m’n knie goed genoeg buigen. Maar dat lukt al wel goed met oefeningen doen dus al met al wel veel beter maar niet zoals ik het liefst zie.
En overal blauwe plekken alsof ik in elkaar geslagen ben
Herstel gaat altijd té langzaam naar het zin!
pi_221732353
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 18:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Herstel gaat altijd té langzaam naar het zin!
Ik kan ook niet zo goed niets doen. Dat helpt ook niet echt. Maar heb nu maar een stoel n de keuken gezet, dat werkt wel beter.
De champignonsoep en peertjes zijn nu klaar, morgen niets doen, hopelijk is die wind er dan niet zodat ik op het balkon kan zitten lezen. Maandag thuis werken en dinsdag ook niet naar de boten, de rottrappen lijken me niet goed.
pi_221732365
Oeh en ik ga uit de VvE, er is een nieuwe gevonden *O*
pi_221732529
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
De eerste stoofpeertjes van het seizoen (ik hou van de herfst) zijn ook klaar. Voor het eerst in de instant pot gedaan maar niet slim. Had de peertjes heel moeten laten voor deze tijd of korter in de pot want ze zijn nu wel heel zacht. Nog steeds wel heel lekker
:9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221732533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh en ik ga uit de VvE, er is een nieuwe gevonden *O*
'Alleen maar' uit het bestuur, denk ik? :P

Fijn dat je dat gedoe achter je kunt laten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221732561
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
'Alleen maar' uit het bestuur, denk ik? :P

Fijn dat je dat gedoe achter je kunt laten.
Het zal nu wel een stuk beter gaan met de twee nieuwe bestuursleden maar ik heb dit nu 7 jaar gedaan, t is wel genoeg
pi_221732573
Ik was met neef naar We will rock you.
Een jaar geleden geboekt met peettante (zijn moeder), maar die overleed ;( Leuke tribute 2.0 op deze manier.

De enscenering en techniek waren gaaf, de nummers uiteraard herkenbaar. Maar daarmee het verhaal flinterdun, want dat moet je om de Queen nummers heen opbouwen. Zang oké, maar het zijn geen Freddies.
Wel heerlijke (super) actuele politiek-kritische grappen O+

Fun fact: vandaag is zijn geboortedag! De man zou 80 zijn geworden.
pi_221732596
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fun fact: vandaag is zijn geboortedag! De man zou 80 zijn geworden.
Ik vond dit een leuk stukje over Mercury: https://www.theguardian.c(...)ary-austin-interview
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 september 2026 @ 21:08:07 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221733631
Al een beetje aan het plannen voor Open Monumentendag. Amsterdam valt wel een beetje tegen dit jaar.
Zit weinig bijzonders tussen. Alleen het gebruikelijke.
Al is Amstelhotel een uitzondering. https://www.at5.nl/artike(...)s-open-monumentendag

Wellicht toch maar weer uitwijken naar Bloestreg. En de zondag is voor Haarlem :+.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 18:05 schreef AnneX het volgende:
Vanavond verse ah pizza :Y)

@:borisz een buurman wandelt een huttentocht in Noors Lapland
3 weken lang. 🚶♂
Iets voor jou? Op z’n Selangs met voedselpakketten vooruit.
Klinkt wel beter dan de Camino. :+
Maar zou dan eerst maar eens voor een huttentocht in Oostenrijk/Zwitserland/Italië oid gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')