SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Toch maar spoiler want wellicht wordt het voor niet ingelogde meelezers anders herkenbaar en dat hoeft ook weer niet)Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze vallen heel dicht om me heen.. ik durf niet te bewegenquote:Op zondag 6 september 2026 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwww CatjenJe zit wel in de hoek waar de klappen vallen meisje
Ga daar eens weg
Moet ik je komen redden?quote:Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze vallen heel dicht om me heen.. ik durf niet te bewegen
SuperFlesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Piet is al sinds de jaren 90 niet meer op een station geweest maar blijft wel telkens dezelfde liedjes afspelenquote:Op zondag 6 september 2026 11:25 schreef derLudolf het volgende:
Met Fernverkehr valt het qua randfiguren in de trein best mee en wil je er helemaal geen last van hebben dan neem je eerste klas. Kost je in tegenstelling tot in Nederland ook de kop niet. Met die stations zijn ze flink aan het investeren om die schoner en veiliger te krijgen.
Sterkte!quote:Op zondag 6 september 2026 18:43 schreef AnneX het volgende:
De pont is uit de vaart voor de rest van het seizoen.![]()
En had al zeker een maand niet gevaren. Terwijl bij Rhenen de pont nog vrolijk heen en weer gaat. Iets met sluizen.
Het water in de Lek staat te laag, vandaag even vastgezeten en stevige oostenwind maakt de pont erg lastig te beheersen.
Er zijn wat droevige bemanningsleden. 😢
Niet altijd aan een kabel als een ‘gierpont’ bedoel je.quote:Op zondag 6 september 2026 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang zou het seizoen nog duren dan @:AnneX ?
Veerponten zitten toch aan een kabel, een gier meen ik van filmpjes van harrytheferryman te hebben onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afhankelijk van je route loop je dan letterlijk langs mijn voormalige voortuin. En misschien zijtuinquote:Op zondag 6 september 2026 20:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterkte!
Wil vrijdag eigenlijk Trekvogelen, maar de Bronkhorsterveer ligt er ook uit. Om is 6km extra. Dat komt wel een andere keer.
Ik ga maar eens inzetten op een etappe Pelgrimpad in de achtertuin van Cat.
Tuulk. Ook nog nieuwe boxspring kopenquote:Op zondag 6 september 2026 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:annex Tot hoe lang zou het seizoen nog duren?
@:cat-astrophe toch![]()
van een aangetrouwde neef hoorde ik, met betrekking tot dit soort dagen, een Libanees spreekwoord. Kwam er op neer dat je eigenlijk met dit soort dagen in bed moest blijven maar dat je dan daar doorheen zou zakken want alle voorbestemde ellende moet toch gebeuren
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/321/Pelgrimspad-2-etappe-07quote:Op zondag 6 september 2026 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Afhankelijk van je route loop je dan letterlijk langs mijn voormalige voortuin. En misschien zijtuin
Ah nee, verkeerde kant van het durrup. Wel een mooie route om te wandelen. En dankzij de droogte zal alles begaanbaar zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/321/Pelgrimspad-2-etappe-07
Met een grote bocht naar Ell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |