abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221738603
Weekend!

Ik zou tot 11.30 uur werken maar diverse cliënten hadden een minder leuk weekend. Dus uiteindelijk ruim anderhalf uur later klaar. Ach, mooi om op zo'n moment écht wat te kunnen betekenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221738790
Qua tijdsbesef is Spanje wel een voltreffer voor mij. We gaan zo met een groep vrienden eten in een restaurant. Tien minuten rijden hier vandaan. Half drie gereserveerd. Net nog een rondje drankjes in de kroeg, voorlopig zijn we hier nog niet weg denk ik :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221738830
Ik ben weer thuis. Bardienst uitgelegd, eigen team aangemoedigd, met team blijven hangen. Nu met suizende oren alsof ik hele dag bij concert was weer thuis. Mn rechter oor zit al drie weken dicht, huisarts buurvrouw heeft vorige week even gekeken en er zit zoals ik al vermoedde weer slijm vlak voor mn trommelvlies. Afspraak gemaakt bij kno poli om uit te zuigen, kan 30 sept pas terecht. Dat oor suist nog wat harder dan normaal en dan andere oor :+ . Zo maar even op de bank ploffen, ook wel moe inmiddels.
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 15:11:31 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221739234
Hoe is het tijdsbesef van de restauranthouder dan @LeeHarveyOswald ? Heeft die wel om half 3 een tafel vrij of let die ook niet op de tijd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 6 september 2026 @ 15:12:39 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221739252
Zo hehe. Hele weekend hard gewerkt vind ik zelf. De straatmuntjes database is ongeveer klaar, op wat kosmetische dingetjes na. En het boek van het familieweekend is ook ongeveer wel klaar. Over een paar weken is de uitreiking bij mij thuis, op hun 56e trouwdag (het weekend zelf was ter gelegenheid van hun 55e trouwdag, enigszins vertraagd blabla reasons). Dus ja de werkjes zitten er wel weer even op. Net ook nog even naar de HEMA geweest voor een nieuwe badlap. Allemaal dingetjes. Prima weekend zo. Maar nu even de korte broek aan want pfff. 5636 stapjes tot nu toe.

Heerlijk weer voor een biertje op het balkon O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221739771
Geen meevaller...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Toch maar spoiler want wellicht wordt het voor niet ingelogde meelezers anders herkenbaar en dat hoeft ook weer niet)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 6 september 2026 @ 15:59:41 #277
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221739855
Nouwww Catjen -O- Je zit wel in de hoek waar de klappen vallen meisje :* Ga daar eens weg :P
pi_221739875
quote:
15s.gif Op zondag 6 september 2026 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwww Catjen -O- Je zit wel in de hoek waar de klappen vallen meisje :* Ga daar eens weg :P
Ze vallen heel dicht om me heen.. ik durf niet te bewegen :'(
  zondag 6 september 2026 @ 16:05:10 #279
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221739935
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ze vallen heel dicht om me heen.. ik durf niet te bewegen :'(
Moet ik je komen redden? :o
pi_221739989
quote:
11s.gif Op zondag 6 september 2026 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Moet ik je komen redden? :o
SuperFles O+

Sal wel reg kom :*
pi_221740095
Pfff @Cat-astrophe jullie bordjes zijn wel flink gevuld

Vwb verzekeringen, daar was laatst iets over bij Max vakantieman was niet grappig maar kan me niet herinneren of dit situaties waren zoals bij jullie (half gekeken)
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 6 september 2026 @ 16:20:29 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221740131
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
SuperFles O+

Sal wel reg kom :*
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221740169
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen meevaller...

Wat een tegenvaller zeg!😢
pi_221740529
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 11:25 schreef derLudolf het volgende:
Met Fernverkehr valt het qua randfiguren in de trein best mee en wil je er helemaal geen last van hebben dan neem je eerste klas. Kost je in tegenstelling tot in Nederland ook de kop niet. Met die stations zijn ze flink aan het investeren om die schoner en veiliger te krijgen.
Piet is al sinds de jaren 90 niet meer op een station geweest maar blijft wel telkens dezelfde liedjes afspelen o|O
pi_221741746
De pont is uit de vaart voor de rest van het seizoen. -O-
En had al zeker een maand niet gevaren. Terwijl bij Rhenen de pont nog vrolijk heen en weer gaat. Iets met sluizen.
Het water in de Lek staat te laag, vandaag even vastgezeten en stevige oostenwind maakt de pont erg lastig te beheersen.
Er zijn wat droevige bemanningsleden. 😢
pi_221741791
Echt... :')

Geparkeerd bij het ziekenhuis. Even prutsen in de auto. En dan die verontrustende TOINK horen :X

Vergeten handrem erop te zetten dus auto reed mooi op een paaltje. Kras op de bumper :') ;(
pi_221741794
Wat jammer @AnneX ;(
pi_221742002
Wat jammer @AnneX Tot hoe lang zou het seizoen nog duren?

@Cat-astrophe toch -O-
van een aangetrouwde neef hoorde ik, met betrekking tot dit soort dagen, een Libanees spreekwoord. Kwam er op neer dat je eigenlijk met dit soort dagen in bed moest blijven maar dat je dan daar doorheen zou zakken want alle voorbestemde ellende moet toch gebeuren
pi_221742058
o|O Afspraak maken met een paar mensen. Organisator komt met een aantal data op vrijdag en zondag. 1 zegt, nooit op vrijdag want … (weten we allemaal). Komt de organisator met “kunnen jullie vrijdag … 8)7
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 20:08:15 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221742338
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 18:43 schreef AnneX het volgende:
De pont is uit de vaart voor de rest van het seizoen. -O-
En had al zeker een maand niet gevaren. Terwijl bij Rhenen de pont nog vrolijk heen en weer gaat. Iets met sluizen.
Het water in de Lek staat te laag, vandaag even vastgezeten en stevige oostenwind maakt de pont erg lastig te beheersen.
Er zijn wat droevige bemanningsleden. 😢
Sterkte!
Wil vrijdag eigenlijk Trekvogelen, maar de Bronkhorsterveer ligt er ook uit. Om is 6km extra. Dat komt wel een andere keer.

Ik ga maar eens inzetten op een etappe Pelgrimpad in de achtertuin van Cat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 20:48:31 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221742651
Hoe lang zou het seizoen nog duren dan @AnneX ?

Veerponten zitten toch aan een kabel, een gier meen ik van filmpjes van harrytheferryman te hebben onthouden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221742739
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang zou het seizoen nog duren dan @:AnneX ?

Veerponten zitten toch aan een kabel, een gier meen ik van filmpjes van harrytheferryman te hebben onthouden.
Niet altijd aan een kabel als een ‘gierpont’ bedoel je.
Nee hoor, dit is een fiets/voetgangerspontje, dat gaat op eigen kracht en op zonne energie.
Na de zomervakantie zou de pont nog varen in de weekenden tot en met laatste zondag in september. En vaarseizoen begint in de weekenden van eind april. Het leuke van deze pont is dat het tussen 3 punten aanlegt.
Geen heen en weer over de Lek.
SPOILER
pi_221742751
Gaat een beetje stroef vandaag... Cat. Pfooe
pi_221742777
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:08 schreef borisz het volgende:

[..]
Sterkte!
Wil vrijdag eigenlijk Trekvogelen, maar de Bronkhorsterveer ligt er ook uit. Om is 6km extra. Dat komt wel een andere keer.

Ik ga maar eens inzetten op een etappe Pelgrimpad in de achtertuin van Cat.
Afhankelijk van je route loop je dan letterlijk langs mijn voormalige voortuin. En misschien zijtuin :D
pi_221742783
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:annex Tot hoe lang zou het seizoen nog duren?

@:cat-astrophe toch -O-
van een aangetrouwde neef hoorde ik, met betrekking tot dit soort dagen, een Libanees spreekwoord. Kwam er op neer dat je eigenlijk met dit soort dagen in bed moest blijven maar dat je dan daar doorheen zou zakken want alle voorbestemde ellende moet toch gebeuren
Tuulk. Ook nog nieuwe boxspring kopen ;(

Positief: net bed verschoond dus ik kan dadelijk -heel voorzichtig- tussen verse lakentjes glijden O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 september 2026 @ 21:26:37 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221742896
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Afhankelijk van je route loop je dan letterlijk langs mijn voormalige voortuin. En misschien zijtuin :D
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/321/Pelgrimspad-2-etappe-07
Met een grote bocht naar Ell :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221742944
quote:
Ah nee, verkeerde kant van het durrup. Wel een mooie route om te wandelen. En dankzij de droogte zal alles begaanbaar zijn.
pi_221743015
Ik heb een vraag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')