Ik heb alleen verstand van kaasquote:
Wat een gedoequote:Op donderdag 3 september 2026 11:31 schreef Blues het volgende:
Chirurg heeft maandag niet gebeld. Omdat spoed OK. En belde coll.
Die heeft beloofd gister rond 17 uur te bellen na overleg met eigen chir. Prima.
Niet gebeld.
Chir zelf heeft (met onbekend nr) dinsdagochtend 2x gebeld. Zonder in te spreken.. g had wel 2 gemiste oproepen maar van onbekend en wachtte tot hij weer gebeld zou worden.
Belafspraken![]()
g heeft een Beter Dichtbij bericht gestuurd en er wordt geprobeerd vandaag contact met hem op te nemen.
Bespreken?quote:Op donderdag 3 september 2026 11:35 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag weer een dienstje en tref ik weer de boodschapper van het gezeik met dat ik teveel zou invallen.
Het is nog steeds mijn systeem niet uit, iets met wat Clubsoda postte dus.
Ben je goddome 67, lekker met pensioen, leuk vrijwilligerswerk waar ik energie van krijg, en dat is het nog steeds maar het heeft wel voor een domper op mijn aanvankelijk enthousiasme gezorgd. Dus nu zie ik haar weer en vind het lastig.
Hoelang duurt het voor dit uit mijn systeem is, want niemand is hier nog mee bezig, alleen ik natuurlijk weer![]()
Ik ben hier ook mee bezig. Werd laatst gebeld op mijn privenummer, door een leverancier van software aan bedrijf waar ik werk, die het pakket wilde uitbereiden naar mijn vakgebied. Op mijn 'nee' werd gereageerd met 'jamaar, jij werkt toch bij bedrijf XX, en wij zijn al leverancier, en ik leg graag uit blablabla'. Aangegeven dat ik hier niet van gediend was en hoe hij mijn gegevens had. Blijkbaar ergens gekocht bij een bedrijf dat publieke gegevens verzamelt. Dus zowel bij het softwarebedrijf, als het data-verkoopbedrijf mijn gegevens opgevraagd. Het softwarebedrijf verwees met 'jamaar eerlijk gekocht' naar het databedrijf als bron van de data, en databedrijf is duidelijk Amerikaans en werkt met opt-out ipv opt-in die we hier in Europa hebben. Databedrijf heeft al verzoek om mijn gegevens te verwijderen, maar ik denk nog over reply naar softwarebedrijf omdat ik ze mee wil geven dat de set die ze gekocht hebben niet correct samengesteld is. Tegelijkertijd voelt dat ook een beetje als verspilde moeite.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer mijn gegevens bij twee bedrijven te laten verwijderen. Dat gaat toch soms zo moeilijk![]()
Oei, had je niet verschillende aanbieders vergeleken?quote:Op donderdag 3 september 2026 12:34 schreef Tuindier het volgende:
En duidelijk niet ontopic, hebben we de nieuwe offerte van de aannemer ontvangen
Topictitel was wishful thinking vrees ikquote:Op donderdag 3 september 2026 12:34 schreef Tuindier het volgende:
En duidelijk niet ontopic, hebben we de nieuwe offerte van de aannemer ontvangen
quote:Op donderdag 3 september 2026 12:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik ben hier ook mee bezig. Werd laatst gebeld op mijn privenummer, door een leverancier van software aan bedrijf waar ik werk, die het pakket wilde uitbereiden naar mijn vakgebied. Op mijn 'nee' werd gereageerd met 'jamaar, jij werkt toch bij bedrijf XX, en wij zijn al leverancier, en ik leg graag uit blablabla'. Aangegeven dat ik hier niet van gediend was en hoe hij mijn gegevens had. Blijkbaar ergens gekocht bij een bedrijf dat publieke gegevens verzamelt. Dus zowel bij het softwarebedrijf, als het data-verkoopbedrijf mijn gegevens opgevraagd. Het softwarebedrijf verwees met 'jamaar eerlijk gekocht' naar het databedrijf als bron van de data, en databedrijf is duidelijk Amerikaans en werkt met opt-out ipv opt-in die we hier in Europa hebben. Databedrijf heeft al verzoek om mijn gegevens te verwijderen, maar ik denk nog over reply naar softwarebedrijf omdat ik ze mee wil geven dat de set die ze gekocht hebben niet correct samengesteld is. Tegelijkertijd voelt dat ook een beetje als verspilde moeite.
Waarom je beperkte energie daar in steken en niet in leuke dingen. Laat ze er gelukkig mee zijn, zonder bsn/handtekening kun je er ook niet alles mee...quote:Op donderdag 3 september 2026 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
AnneX![]()
![]()
Ik probeer mijn gegevens bij twee bedrijven te laten verwijderen. Dat gaat toch soms zo moeilijk![]()
Ik weet nu ook idd niet met wie ik nog kan praten om me te helpen om dat plan C/D/E/etc te maken. Vanochtend zei B dat ik het er met een van m'n begeleiders weer over moet hebben maar we hebben er gisteren 2,5 uur over gepraat en dat ging nergens heen. M'n kantoorgenootjes heb ik gisteren ook mee gepraat.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:54 schreef Tuindier het volgende:
Nog eenonder de riem voor @:Tele6 . Promoveren kan erg alleen voelen ondanks begeleiders en lotgenoten.
Niet Sarabi maar wel murdoku-fan. Lekker schermloos vermaak.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Envoor de offerte. Ik ben zo bang om aan dat deel van het traject te beginnen.
@:sarabi, jij bent into de murdoku toch? Ik zag laatst zo'n boek liggen, ziet er leuk uit. Wat zijn jouw bevindingen?
Ik durf niet eens aan de prijzen te denken. Al snel een ton. Misschien wel 2 en dat kan ook niet maar dan kunnen we schrappen. Maar als het 3 is, hebben we wel een enorm probleem. Binnenkort maar eens stoppen met uitstellen. Eerst vakantie.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:17 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Niet Sarabi maar wel murdoku-fan. Lekker schermloos vermaak.
En de offerte, er moet ook veel gebeuren, dus dat het veel geld is, is niet gek. Maar wel steeds even schrikken want iedere detaillering lijkt er wel weer wat bij te komen.
Omdat het mijn gegevens zijn en ik beslis met wie ik die deel. Ik snap ook wel dat het allemaal een illusie is om er zelf controle over te willen hebben. Ik wordt sinds de hacks bij Odido en het Bevolkingsonderzoek minimaal 5 keer per week gebeld.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom je beperkte energie daar in steken en niet in leuke dingen. Laat ze er gelukkig mee zijn, zonder bsn/handtekening kun je er ook niet alles mee...
Helemaal niet bij nagedacht, maar Odido is natuurlijk waarom ik gebeld word door shitnummers.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat het mijn gegevens zijn en ik beslis met wie ik die deel. Ik snap ook wel dat het allemaal een illusie is om er zelf controle over te willen hebben. Ik wordt sinds de hacks bij Odido en het Bevolkingsonderzoek minimaal 5 keer per week gebeld.
Klote-internet ook. Hele maatschappij naar de klote. Behalve jullie dan, jullie mogen blijven.
Ik vond boek 1 erg leuk.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Envoor de offerte. Ik ben zo bang om aan dat deel van het traject te beginnen.
@:sarabi, jij bent into de murdoku toch? Ik zag laatst zo'n boek liggen, ziet er leuk uit. Wat zijn jouw bevindingen?
Vast net of mobiel?quote:Op donderdag 3 september 2026 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat het mijn gegevens zijn en ik beslis met wie ik die deel. Ik snap ook wel dat het allemaal een illusie is om er zelf controle over te willen hebben. Ik wordt sinds de hacks bij Odido en het Bevolkingsonderzoek minimaal 5 keer per week gebeld.
Klote-internet ook. Hele maatschappij naar de klote. Behalve jullie dan, jullie mogen blijven.
quote:Je kunt inkomende gesprekken van onbekende nummers op je iPhone laten screenen door de functie 'Screen onbekende bellers' in te schakelen.Oproepen screenen instellen
Open de Instellingen-app op je iPhone.Tik op Apps en kies vervolgens voor Telefoon.Scrol naar het gedeelte Screen onbekende bellers.
Selecteer de optie Vraag reden voor bellen.Hoe het werktJe iPhone neemt het gesprek automatisch op wanneer een onbekend nummer belt.De beller krijgt de vraag waarom hij of zij belt.
Je ziet een live tekstweergave (transcriptie) op je scherm van wat de beller zegt.
Je beslist daarna zelf of je het gesprek alsnog aanneemt of wegdrukt.
quote:1. Op Google Pixel-telefoons
Google Pixel maakt gebruik van de ingebouwde Google Assistent om telefoontjes automatisch of handmatig te filteren.
Instellen:
Open de Telefoon-app.
Tik rechtsboven op de drie puntjes en kies Instellingen.
Tik op Spam en gesprek screenen (of direct Gesprek screenen).
Schakel Gesprekken automatisch screenen in.
Kies je beschermingsniveau (bijv. Maximale bescherming om alle onbekende nummers te filteren).
Hoe het werkt:
Als er een onbekend nummer belt, neemt de Google Assistent op.
Je ziet een live transcriptie op je scherm verschijnen van wat de beller zegt. Je kunt vervolgens via tekstknopjes antwoorden sturen (zoals "Is het dringend?") of de oproep alsnog aannemen.
2. Op Samsung Galaxy-telefoons
(met Galaxy AI)
Nieuwere Samsung-modellen (zoals de Galaxy S-series) hebben een eigen AI-functie genaamd Oproep screenen.
Instellen:
Open de Telefoon-app van Samsung.
Tik rechtsboven op de drie puntjes en selecteer Instellingen.
Tik op Oproep screenen (soms onder Belondersteuning of Galaxy AI).
Zet de schakelaar Aan en selecteer Nederlands als taal.
Hoe het werkt:Wanneer je wordt gebeld, tik je op het scherm op Belondersteuning en daarna op Oproep screenen. De AI neemt het woord en typt live uit wat de beller zegt.
Jij kunt antwoorden door een tekstbericht te typen, waarna de AI dit hardop voorleest aan de beller.
Mobiel. En bedankt voor de info maar ik heb Android op Motorola, zonder Google Assistent.quote:
Met deze functie blokkeer je automatisch alle inkomende oproepen van bellers die hun nummerherkenning hebben uitgeschakeld:quote:Op donderdag 3 september 2026 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mobiel. En bedankt voor de info maar ik heb Android op Motorola, zonder Google Assistent.
Hoi!quote:Op donderdag 3 september 2026 15:52 schreef mjan het volgende:
Ik kom er natuurlijk weer half bijbellezen invallen, maar toch even plasje doen.
@:tele6 die presentatie van vrijdag, is dat met je begeleidingscommissie of consortium? Kan het niet ook een idee zijn om hen te laten meedenken over een nieuwe richting? Ik dacht altijd dat ik alles op orde moest hebben met een geniaal uitgedacht plan en keurig op schema moest lopen bij dat soort presentaties, maar je kunt ze juist ook goed gebruiken om nieuwe input te krijgen voor waar je tegenaan loopt omdat er ineens nieuwe inzichten zijn opgedaan en je je plan moet bijstellen.
Edit:Dank autocorrect, ik laat 'm lekker staan.
Dat dacht ik ook. 😎quote:Op donderdag 3 september 2026 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Even heel hard gaan hardlopen straks @:tele6
quote:Op donderdag 3 september 2026 16:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoi!dankjewel voor meedenken.
Vrijdag is met een man of 40 van ons gedeelte van het consortium.
We hebben er een paar oude witte mannen bij zitten die elke presentatie volledig kapotschieten. Ik heb m'n begeleiders gevraagd om me te helpen om dat te voorkomen maar ze zeggen dat dat er nou eenmaal bij hoort. (Is nou eenmaal de communicatiestijl van deze witte oude mannen)
Mijn aanpak is tot nu toe geweest om me keigoed voor te bereiden en een verhaal neer te zetten wat ze niet kapotgeschoten gaan krijgen.
Met zo veel mensen (van allerlei achtergronden) is de hoeveelheid input die je krijgt ook niet echt hanteerbaar en vaak niet echt zinnig.
Ik had eerst een heel brede presentatie voorbereid met het idee om als een Duitser op vakantie gewoon vast een grote en indrukwekkende badhanddoek neer te leggen. Ik ben van plan al deze gave dingen te doen met de dataset en hou daar maar rekening mee.
Wat fijn dat je een plannetje hebt hoe het toch hanteerbaar wordt, klinkt ook goed - en haalbaar voor deze last minute draai. Helemaal gelijk in je overweging dat je met veertig man ook niet productief kunt denken over een nieuwe richting.quote:M'n begeleiders vonden die slides maar niks gister, en de enige slide die ze wel mooi vonden was eentje op het eind waar ik een klein voorbeeldje van een onderzoeksvraag en bijbehorende aanpak laat zien. Als ik nog drie van dat soort slides zou maken dan is het wel goed. "Vier dingetjes die ik zou kunnen leren van deze dataset" zo'n beetje. Ik ben geen fan want ik wilde aan het consortium laten zien "Kijk ik heb super interessante plannen en heb daar 100% die dataset bij nodig, geef hem aan mij en je krijgt gave dingen"
Maar als ik moet proberen een samenwerking te regelen met die postdoc, dan is het misschien wel zo verstandig om me meer op de vlakte te houden en alleen die paar dingetjes te laten zien ipv een "Dit zou van A tot Z mijn aanpak zijn". Een paar dingetjes is beter in te passen in een gezamenlijk plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel toffe manager die het ziet en dingen bij me weghaalt. Schattig, hij gaat ook wat doen maar dan moet ik hem eerst het systeem nog uitleggen want ik ben nu de enige in de organisatie die dat kan.
En verder laat ik mensen nu weten dat bepaalde dingen nu even niet gebeuren.
Gelukkig hoef ik alleen vanavond, morgenvroeg en zondag nog te werken voor de werkweek weer begint
Sarcasme en cynisme zijn mijn overlevingsmechanismen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb natuurlijk geen idee van promoties maar dit klinkt ook treurig accuraat voor als ambtenaar werken in een grote uitvoeringsorganisatiequote:Op donderdag 3 september 2026 16:43 schreef Clubsoda het volgende:
Het is zo herkenbaar @Tele6. Natuurlijk hoort flexibiliteit er in elke baan bij, maar wat ik tijdens mijn promotie heb meegemaakt aan 180 graden wijzigingen en voortdurend compleet uitgewerkte plannen overboord zetten, is onvergelijkbaar met andere banen.
Ik ben NIET beter met kaasquote:
quote:Op donderdag 3 september 2026 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oeh. Huilen! Vanmorgen nog op het werk gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel toffe manager die het ziet en dingen bij me weghaalt. Schattig, hij gaat ook wat doen maar dan moet ik hem eerst het systeem nog uitleggen want ik ben nu de enige in de organisatie die dat kan.
Gelukkig hoef ik alleen vanavond, morgenvroeg en zondag nog te werken voor de werkweek weer begint
Sarcasme en cynisme zijn mijn overlevingsmechanismen
Spoilers!
Oeh. Huilen! Vanmorgen nog op het werk gedaan.KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel toffe manager die het ziet en dingen bij me weghaalt. Schattig, hij gaat ook wat doen maar dan moet ik hem eerst het systeem nog uitleggen want ik ben nu de enige in de organisatie die dat kan.
Sarcasme en cynisme zijn mijn overlevingsmechanismen![]()
Ik vind jou LIEFquote:Op donderdag 3 september 2026 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben NIET beter met kaas
Ohquote:Op donderdag 3 september 2026 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan is een lieve opmerking net even teveel
quote:Op donderdag 3 september 2026 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:cat-astrophe wat een opstapeling van alles. Dan is een lieve opmerking net even teveel
quote:
Huiliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kan ik zwaaien?quote:Op donderdag 3 september 2026 18:31 schreef sigme het volgende:
Ik zit in een trein die niet voorkomt in de reisplanner?
Haal een ijsje bijquote:Op donderdag 3 september 2026 18:41 schreef borisz het volgende:
Weekend.![]()
Mijn week is niet zoals Teleen Cat
.
Ben echt dingen aan het zoeken om op te pakken. Diverse dingen zijn nog in opstartmodus. En ben echt door vele lijstjes heen.
Dus ga je je bezig houden waar we in Eindhoven moeten gaan eten.
/Als afsluitend etentje na een werkbezoek.
Pas eind vd maand weer echt volle bak.
Afijn morgen wandelen in Utrecht. In de hoop dat de regen beperkt blijft.
(van Nijntje naar Tolsteegbrug via div parken, daarmee het boekje Buiten de Binnenstad van Utrecht uitgespeeld, alle 12 de wandelingen)
Dat kan ik me voorstellen ja. Met het verschil dat ambtenaar zijn een baan is. Een promotietraject wat niet loopt en niet gaat lopen, eindigt als je contract eindigt en dan heb je dus een mislukte promotie op je naam en verder niets. Het persoonlijk belang is gewoon ook heel groot.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen idee van promoties maar dit klinkt ook treurig accuraat voor als ambtenaar werken in een grote uitvoeringsorganisatie
Mag ook een anti tip? Rabauw brewpub is leuk voor de bieren maar het eten is geen aanrader.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:41 schreef borisz het volgende:
Weekend.![]()
.
Ben echt dingen aan het zoeken om op te pakken. Diverse dingen zijn nog in opstartmodus. En ben echt door vele lijstjes heen.
(van Nijntje naar Tolsteegbrug via div parken, daarmee het boekje Buiten de Binnenstad van Utrecht uitgespeeld, alle 12 de wandelingen)
Echt?quote:Op donderdag 3 september 2026 18:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haal een ijsje bijVenezia
!
Kan me voorstellen dat je dat wel voelt.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Met het verschil dat ambtenaar zijn een baan is. Een promotietraject wat niet loopt en niet gaat lopen, eindigt als je contract eindigt en dan heb je dus een mislukte promotie op je naam en verder niets. Het persoonlijk belang is gewoon ook heel groot.
Sonderzug nach Pankow?quote:Op donderdag 3 september 2026 18:31 schreef sigme het volgende:
Mooi ook dat je jezelf geflopt zou noemen als je niet promoveerde...quote:Op donderdag 3 september 2026 18:51 schreef Clubsoda het volgende:
Daarmee probeer ik niet Tele in de put te praten. Maat het was mij allergrootste stressfactor: wie neemt een geflopte basispsycholoog aan? En als ik ik geen baan heb, hoe zorg ik dan als alleenstaande moeder voor mijn kind, met een netwerk dat alleen pissig op me is?
(Het kwam meer dan goed)
quote:Op donderdag 3 september 2026 18:41 schreef borisz het volgende:
Weekend.![]()
.
You can check out any time you likequote:Op donderdag 3 september 2026 18:31 schreef sigme het volgende:
Oeh. Huilen! Vanmorgen nog op het werk gedaan.Och ketjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel toffe manager die het ziet en dingen bij me weghaalt. Schattig, hij gaat ook wat doen maar dan moet ik hem eerst het systeem nog uitleggen want ik ben nu de enige in de organisatie die dat kan.
Sarcasme en cynisme zijn mijn overlevingsmechanismen![]()
![]()
Het klinkt in mijn 'lekenoren' iets als; ik ben tot een 9+ in staat en wil flink uitpakken, maar jullie willen maar een 6je van me.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoi!dankjewel voor meedenken.
Vrijdag is met een man of 40 van ons gedeelte van het consortium.
We hebben er een paar oude witte mannen bij zitten die elke presentatie volledig kapotschieten. Ik heb m'n begeleiders gevraagd om me te helpen om dat te voorkomen maar ze zeggen dat dat er nou eenmaal bij hoort. (Is nou eenmaal de communicatiestijl van deze witte oude mannen)
Mijn aanpak is tot nu toe geweest om me keigoed voor te bereiden en een verhaal neer te zetten wat ze niet kapotgeschoten gaan krijgen.
Met zo veel mensen (van allerlei achtergronden) is de hoeveelheid input die je krijgt ook niet echt hanteerbaar en vaak niet echt zinnig.
Ik had eerst een heel brede presentatie voorbereid met het idee om als een Duitser op vakantie gewoon vast een grote en indrukwekkende badhanddoek neer te leggen. Ik ben van plan al deze gave dingen te doen met de dataset en hou daar maar rekening mee.
M'n begeleiders vonden die slides maar niks gister, en de enige slide die ze wel mooi vonden was eentje op het eind waar ik een klein voorbeeldje van een onderzoeksvraag en bijbehorende aanpak laat zien. Als ik nog drie van dat soort slides zou maken dan is het wel goed. "Vier dingetjes die ik zou kunnen leren van deze dataset" zo'n beetje. Ik ben geen fan want ik wilde aan het consortium laten zien "Kijk ik heb super interessante plannen en heb daar 100% die dataset bij nodig, geef hem aan mij en je krijgt gave dingen"
Maar als ik moet proberen een samenwerking te regelen met die postdoc, dan is het misschien wel zo verstandig om me meer op de vlakte te houden en alleen die paar dingetjes te laten zien ipv een "Dit zou van A tot Z mijn aanpak zijn". Een paar dingetjes is beter in te passen in een gezamenlijk plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu in de volgende trein. Onderweg zwaai ik naar @Dr_Flash en stap ik uit in jouw stad.quote:
Stadskant? Andere kant loop je zo onder mijn balkon langsquote:Op donderdag 3 september 2026 19:17 schreef sigme het volgende:
Er reed een sprinter die niet in de NS App stond. Wel een trein van de NS.
[..]
Ik zit nu in de volgende trein. Onderweg zwaai ik naar @:dr_flash en stap ik uit in jouw stad.
Dat is natuurlijk zo, maar het helpt als PhD-student ook om je af en toe te realiseren dat je (co-)promotoren óók belang hebben bij een geslaagd promotietraject.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Met het verschil dat ambtenaar zijn een baan is. Een promotietraject wat niet loopt en niet gaat lopen, eindigt als je contract eindigt en dan heb je dus een mislukte promotie op je naam en verder niets. Het persoonlijk belang is gewoon ook heel groot.
quote:Op donderdag 3 september 2026 19:17 schreef Blues het volgende:
En mijn dinnetje M. heeft de mega-linke OK in het vu erop zitten.Wat een spanning. Hopelijk een voorspoedig herstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Zo voelde het welquote:Op donderdag 3 september 2026 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi ook dat je jezelf geflopt zou noemen als je niet promoveerde...
Klopt. Het hielp ook erg dat ik deze druk zo benoemde, want het was voor hen inderdaad niet zo duidelijk. Het deed hen ook inzien waarom ik weerstand gaf bij alle aanpassingen. Ik zag voortdurend de deadline dichterbij komen en mijn toekomst op losse schroeven staan, twrwijl zij niets te vreze hadden, zij zagen het allemaal wel goed komen (vanuit hun ervaring) maar benoemden dat niet zo. In het praatje op mijn borrel zei mijn promotor dat in een van de moeilijkste had die ze had begeleid. Dat had ik graag eerder gehoordquote:Op donderdag 3 september 2026 19:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo, maar het helpt als PhD-student ook om je af en toe te realiseren dat je (co-)promotoren óók belang hebben bij een geslaagd promotietraject.
Dan zou ik op het dak moeten staan om naar je te zwaaien. Maar welkom alvastquote:Op donderdag 3 september 2026 19:17 schreef sigme het volgende:
Er reed een sprinter die niet in de NS App stond. Wel een trein van de NS.
[..]
Ik zit nu in de volgende trein. Onderweg zwaai ik naar @:dr_flash en stap ik uit in jouw stad.
En mijn dinnetje M. heeft de mega-linke OK in het vu erop zitten.Wow…dat is een giga ingreep. Misschien 2 x meegemaakt in al die jaren perifeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en uni.
Wat een opluchting, dat zij de ingreep heeft doorstaan met een goede prognose.
En mijn dinnetje M. heeft de mega-linke OK in het vu erop zitten.Wat een zware operatie. Nu duimen hard aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nog geen goede prognose...quote:Op donderdag 3 september 2026 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow…dat is een giga ingreep. Misschien 2 x meegemaakt in al die jaren perifeeren uni.
Wat een opluchting, dat zij de ingreep heeft doorstaan met een goede prognose.
De moeder van Milou was bij Evaquote:Op donderdag 3 september 2026 19:52 schreef Vanyel het volgende:
OM moet ouders van Milou de brief met namen geven![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)rief-over-euthanasie
Nou ik denk niet dat die ouders dat zelf gewild hadden. Maar nu vindt het hele land er wat vanquote:Op donderdag 3 september 2026 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De moeder van Milou was bij Eva
Ja hoop hebben mag altijd. Holy mother of Jesus wiens toestemming heb je nodig om "hoop te mogen hebben" danquote:Op donderdag 3 september 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze mag alleen hoop hebben zeggen alle artsen.
Omdat ze in elke zin van een arts, nieuwe optie of nieuwe kuur etc in een strohalmpje klimt en dan het mantra heeft: dan komt het vast goed.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoop hebben mag altijd. Holy mother of Jesus wiens toestemming heb je nodig om "hoop te mogen hebben" dan
Nja wat moet je dan iddquote:Op donderdag 3 september 2026 20:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat ze in elke zin van een arts, nieuwe optie of nieuwe kuur etc in een strohalmpje klimt en dan het mantra heeft: dan komt het vast goed.
Dus is haar een paar keer gezegd dat ze alleen hoop mag hebben.
Wat ontzettend moeilijk! En rationeel weet ze het waarschijnlijk wel maar wil ze het niet weten. Zo begrijpelijkquote:Op donderdag 3 september 2026 20:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat ze in elke zin van een arts, nieuwe optie of nieuwe kuur etc in een strohalmpje klimt en dan het mantra heeft: dan komt het vast goed.
Dus is haar een paar keer gezegd dat ze alleen hoop mag hebben.
Oh mooi! Ook een uitje?!quote:Op donderdag 3 september 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
Best leuk hotel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Venezia lekkerderquote:Op donderdag 3 september 2026 18:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt?
Bij nijntjepleintje kom je praktisch van il mulino af
Dat ken ik ergens van! Waar is het ook alweer?quote:Op donderdag 3 september 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
Best leuk hotel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is voor mij ook jaren geleden alweer, maar volgens mij kind is il mulino nog immer fantastisch.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind Venezia lekkerdermaar ben al een tijdje niet bij il mulino geweest, dus misschien moet ik die maar weer eens proeven ter recente vergelijking.
Arnhemquote:Op vrijdag 4 september 2026 01:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van! Waar is het ook alweer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |