Dan zou ik op het dak moeten staan om naar je te zwaaien. Maar welkom alvastquote:Op donderdag 3 september 2026 19:17 schreef sigme het volgende:
Er reed een sprinter die niet in de NS App stond. Wel een trein van de NS.
[..]
Ik zit nu in de volgende trein. Onderweg zwaai ik naar @:dr_flash en stap ik uit in jouw stad.
quote:Op donderdag 3 september 2026 19:17 schreef Blues het volgende:
En mijn dinnetje M. heeft de mega-linke OK in het vu erop zitten.Wow…dat is een giga ingreep. Misschien 2 x meegemaakt in al die jaren perifeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en uni.
Wat een opluchting, dat zij de ingreep heeft doorstaan met een goede prognose.
quote:Op donderdag 3 september 2026 19:17 schreef Blues het volgende:
En mijn dinnetje M. heeft de mega-linke OK in het vu erop zitten.Wat een zware operatie. Nu duimen hard aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nog geen goede prognose...quote:Op donderdag 3 september 2026 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow…dat is een giga ingreep. Misschien 2 x meegemaakt in al die jaren perifeeren uni.
Wat een opluchting, dat zij de ingreep heeft doorstaan met een goede prognose.
De moeder van Milou was bij Evaquote:Op donderdag 3 september 2026 19:52 schreef Vanyel het volgende:
OM moet ouders van Milou de brief met namen geven![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)rief-over-euthanasie
Nou ik denk niet dat die ouders dat zelf gewild hadden. Maar nu vindt het hele land er wat vanquote:Op donderdag 3 september 2026 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De moeder van Milou was bij Eva
Ja hoop hebben mag altijd. Holy mother of Jesus wiens toestemming heb je nodig om "hoop te mogen hebben" danquote:Op donderdag 3 september 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze mag alleen hoop hebben zeggen alle artsen.
Omdat ze in elke zin van een arts, nieuwe optie of nieuwe kuur etc in een strohalmpje klimt en dan het mantra heeft: dan komt het vast goed.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoop hebben mag altijd. Holy mother of Jesus wiens toestemming heb je nodig om "hoop te mogen hebben" dan
Nja wat moet je dan iddquote:Op donderdag 3 september 2026 20:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat ze in elke zin van een arts, nieuwe optie of nieuwe kuur etc in een strohalmpje klimt en dan het mantra heeft: dan komt het vast goed.
Dus is haar een paar keer gezegd dat ze alleen hoop mag hebben.
Wat ontzettend moeilijk! En rationeel weet ze het waarschijnlijk wel maar wil ze het niet weten. Zo begrijpelijkquote:Op donderdag 3 september 2026 20:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat ze in elke zin van een arts, nieuwe optie of nieuwe kuur etc in een strohalmpje klimt en dan het mantra heeft: dan komt het vast goed.
Dus is haar een paar keer gezegd dat ze alleen hoop mag hebben.
Oh mooi! Ook een uitje?!quote:Op donderdag 3 september 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
Best leuk hotel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Venezia lekkerderquote:Op donderdag 3 september 2026 18:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt?
Bij nijntjepleintje kom je praktisch van il mulino af
Dat ken ik ergens van! Waar is het ook alweer?quote:Op donderdag 3 september 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
Best leuk hotel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is voor mij ook jaren geleden alweer, maar volgens mij kind is il mulino nog immer fantastisch.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind Venezia lekkerdermaar ben al een tijdje niet bij il mulino geweest, dus misschien moet ik die maar weer eens proeven ter recente vergelijking.
Arnhemquote:Op vrijdag 4 september 2026 01:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van! Waar is het ook alweer?
Tofquote:Op vrijdag 4 september 2026 07:43 schreef sigme het volgende:
Klein wandelingetje door het park gemaakt. Nu ontbijt. Daarna 7,5km lopen naar m’n congresfestival https://www.spacerockitfestival.nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |