Ik heb alleen verstand van kaasquote:
Wat een gedoequote:Op donderdag 3 september 2026 11:31 schreef Blues het volgende:
Chirurg heeft maandag niet gebeld. Omdat spoed OK. En belde coll.
Die heeft beloofd gister rond 17 uur te bellen na overleg met eigen chir. Prima.
Niet gebeld.
Chir zelf heeft (met onbekend nr) dinsdagochtend 2x gebeld. Zonder in te spreken.. g had wel 2 gemiste oproepen maar van onbekend en wachtte tot hij weer gebeld zou worden.
Belafspraken![]()
g heeft een Beter Dichtbij bericht gestuurd en er wordt geprobeerd vandaag contact met hem op te nemen.
Bespreken?quote:Op donderdag 3 september 2026 11:35 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag weer een dienstje en tref ik weer de boodschapper van het gezeik met dat ik teveel zou invallen.
Het is nog steeds mijn systeem niet uit, iets met wat Clubsoda postte dus.
Ben je goddome 67, lekker met pensioen, leuk vrijwilligerswerk waar ik energie van krijg, en dat is het nog steeds maar het heeft wel voor een domper op mijn aanvankelijk enthousiasme gezorgd. Dus nu zie ik haar weer en vind het lastig.
Hoelang duurt het voor dit uit mijn systeem is, want niemand is hier nog mee bezig, alleen ik natuurlijk weer![]()
Ik ben hier ook mee bezig. Werd laatst gebeld op mijn privenummer, door een leverancier van software aan bedrijf waar ik werk, die het pakket wilde uitbereiden naar mijn vakgebied. Op mijn 'nee' werd gereageerd met 'jamaar, jij werkt toch bij bedrijf XX, en wij zijn al leverancier, en ik leg graag uit blablabla'. Aangegeven dat ik hier niet van gediend was en hoe hij mijn gegevens had. Blijkbaar ergens gekocht bij een bedrijf dat publieke gegevens verzamelt. Dus zowel bij het softwarebedrijf, als het data-verkoopbedrijf mijn gegevens opgevraagd. Het softwarebedrijf verwees met 'jamaar eerlijk gekocht' naar het databedrijf als bron van de data, en databedrijf is duidelijk Amerikaans en werkt met opt-out ipv opt-in die we hier in Europa hebben. Databedrijf heeft al verzoek om mijn gegevens te verwijderen, maar ik denk nog over reply naar softwarebedrijf omdat ik ze mee wil geven dat de set die ze gekocht hebben niet correct samengesteld is. Tegelijkertijd voelt dat ook een beetje als verspilde moeite.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer mijn gegevens bij twee bedrijven te laten verwijderen. Dat gaat toch soms zo moeilijk![]()
Oei, had je niet verschillende aanbieders vergeleken?quote:Op donderdag 3 september 2026 12:34 schreef Tuindier het volgende:
En duidelijk niet ontopic, hebben we de nieuwe offerte van de aannemer ontvangen
Topictitel was wishful thinking vrees ikquote:Op donderdag 3 september 2026 12:34 schreef Tuindier het volgende:
En duidelijk niet ontopic, hebben we de nieuwe offerte van de aannemer ontvangen
quote:Op donderdag 3 september 2026 12:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik ben hier ook mee bezig. Werd laatst gebeld op mijn privenummer, door een leverancier van software aan bedrijf waar ik werk, die het pakket wilde uitbereiden naar mijn vakgebied. Op mijn 'nee' werd gereageerd met 'jamaar, jij werkt toch bij bedrijf XX, en wij zijn al leverancier, en ik leg graag uit blablabla'. Aangegeven dat ik hier niet van gediend was en hoe hij mijn gegevens had. Blijkbaar ergens gekocht bij een bedrijf dat publieke gegevens verzamelt. Dus zowel bij het softwarebedrijf, als het data-verkoopbedrijf mijn gegevens opgevraagd. Het softwarebedrijf verwees met 'jamaar eerlijk gekocht' naar het databedrijf als bron van de data, en databedrijf is duidelijk Amerikaans en werkt met opt-out ipv opt-in die we hier in Europa hebben. Databedrijf heeft al verzoek om mijn gegevens te verwijderen, maar ik denk nog over reply naar softwarebedrijf omdat ik ze mee wil geven dat de set die ze gekocht hebben niet correct samengesteld is. Tegelijkertijd voelt dat ook een beetje als verspilde moeite.
Waarom je beperkte energie daar in steken en niet in leuke dingen. Laat ze er gelukkig mee zijn, zonder bsn/handtekening kun je er ook niet alles mee...quote:Op donderdag 3 september 2026 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
AnneX![]()
![]()
Ik probeer mijn gegevens bij twee bedrijven te laten verwijderen. Dat gaat toch soms zo moeilijk![]()
Ik weet nu ook idd niet met wie ik nog kan praten om me te helpen om dat plan C/D/E/etc te maken. Vanochtend zei B dat ik het er met een van m'n begeleiders weer over moet hebben maar we hebben er gisteren 2,5 uur over gepraat en dat ging nergens heen. M'n kantoorgenootjes heb ik gisteren ook mee gepraat.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:54 schreef Tuindier het volgende:
Nog eenonder de riem voor @:Tele6 . Promoveren kan erg alleen voelen ondanks begeleiders en lotgenoten.
Niet Sarabi maar wel murdoku-fan. Lekker schermloos vermaak.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Envoor de offerte. Ik ben zo bang om aan dat deel van het traject te beginnen.
@:sarabi, jij bent into de murdoku toch? Ik zag laatst zo'n boek liggen, ziet er leuk uit. Wat zijn jouw bevindingen?
Ik durf niet eens aan de prijzen te denken. Al snel een ton. Misschien wel 2 en dat kan ook niet maar dan kunnen we schrappen. Maar als het 3 is, hebben we wel een enorm probleem. Binnenkort maar eens stoppen met uitstellen. Eerst vakantie.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:17 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Niet Sarabi maar wel murdoku-fan. Lekker schermloos vermaak.
En de offerte, er moet ook veel gebeuren, dus dat het veel geld is, is niet gek. Maar wel steeds even schrikken want iedere detaillering lijkt er wel weer wat bij te komen.
Omdat het mijn gegevens zijn en ik beslis met wie ik die deel. Ik snap ook wel dat het allemaal een illusie is om er zelf controle over te willen hebben. Ik wordt sinds de hacks bij Odido en het Bevolkingsonderzoek minimaal 5 keer per week gebeld.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom je beperkte energie daar in steken en niet in leuke dingen. Laat ze er gelukkig mee zijn, zonder bsn/handtekening kun je er ook niet alles mee...
Helemaal niet bij nagedacht, maar Odido is natuurlijk waarom ik gebeld word door shitnummers.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat het mijn gegevens zijn en ik beslis met wie ik die deel. Ik snap ook wel dat het allemaal een illusie is om er zelf controle over te willen hebben. Ik wordt sinds de hacks bij Odido en het Bevolkingsonderzoek minimaal 5 keer per week gebeld.
Klote-internet ook. Hele maatschappij naar de klote. Behalve jullie dan, jullie mogen blijven.
Ik vond boek 1 erg leuk.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Envoor de offerte. Ik ben zo bang om aan dat deel van het traject te beginnen.
@:sarabi, jij bent into de murdoku toch? Ik zag laatst zo'n boek liggen, ziet er leuk uit. Wat zijn jouw bevindingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |