De kapers waren getraind in Afghanistan en de Taliban weigerde Bin Laden uit te leveren.quote:Op maandag 7 september 2026 12:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Logica, dan had men Saudie Arabië toch ook moeten aanvallen 15 van de 19 kapers waren saudisch staatsburger.
quote:It is unclear how Trump intends to block Bombardier from doing business in the US.
The Montreal-based company already operates a factory in the US state of Kansas that builds special mission military planes, and employs 3,500 American workers.
It also operates sites in Texas, Arizona, Florida, Connecticut, Illinois, Delaware, California, DC and New Jersey.
About half of its fleet - 5,100 aircraft - is operated by Bombardier customers based in the US.
Bron
Als je landen annexeert zijn het geen migranten.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:55 schreef Montov het volgende:
https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/117230286557431140
Open Borders. Sad!
Bovendien is Amerika niet naar hem vernoemd. Dat is een mythe.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:36 schreef Sabata het volgende:
Amerigo Vespucci is inderdaad geen naam die hij gemakkelijk zou kunnen uitspreken
Dan moet je wikipedia ff aanpassen: https://en.wikipedia.org/wiki/Amerigo_Vespucciquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bovendien is Amerika niet naar hem vernoemd. Dat is een mythe.
Ik ben echt mega benieuwd naar je bron hiervoor. Maar echt, ik wil echt even lachen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bovendien is Amerika niet naar hem vernoemd. Dat is een mythe.
https://www.timesnownews.com/world/us/us-news/where-was-trump-on-9-11-heres-what-president-said-he-saw-during-nyc-terror-attack-article-156122328quote:Trump had told a similar story during a January 2016 campaign event in New Hampshire, saying he heard a “screech” and that two firefighters grabbed him when people feared the building was collapsing.
However, first responders who were at Ground Zero have said they did not see Trump at the site. Trump has nevertheless continued to describe his presence near the World Trade Center in the immediate aftermath of the attacks.
South Park heet nu ook South Americaquote:Op dinsdag 8 september 2026 16:35 schreef Tocadisco het volgende:
[ afbeelding ]
https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/117226720070374585
Topografie gaat wel een stuk makkelijker voor Amerikaanse leerlingen worden op deze manier.
De rest van de wereld zou deze gekkigheid eigenlijk moeten counteren door New York om te dopen tot 'New Trump'.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:35 schreef Tocadisco het volgende:
[ afbeelding ]
https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/117226720070374585
Topografie gaat wel een stuk makkelijker voor Amerikaanse leerlingen worden op deze manier.
Of een willekeurig gat 'Trumps hole'.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De rest van de wereld zou deze gekkigheid eigenlijk moeten counteren door New York om te dopen tot 'New Trump'.
De landnaam van de VS vanaf heden dan maar Epsteinistan.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De rest van de wereld zou deze gekkigheid eigenlijk moeten counteren door New York om te dopen tot 'New Trump'.
Nu ben ik echt voor het afschaffen van tarieven. Dus ook ons, en zeker de vs.quote:
Gewoon New Amsterdam, wat het ooit al was.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het was Nieuw Amsterdam.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Gewoon New Amsterdam, wat het ooit al was.
Stukje brood en spelen.quote:Op woensdag 9 september 2026 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Je zou je tijd maar verdoen met zulke zoutloze conspiracies
Mitch is al maanden niet meer gezien. Het bestuur is wel zo gek om dit te verdoezelen, aangezien de governeur van Kentucky claimt dat hij signalen heeft gekregen dat Mitch overleden isquote:Op woensdag 9 september 2026 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Je zou je tijd maar verdoen met zulke zoutloze conspiracies
quote:Op woensdag 9 september 2026 17:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Mitch McConnell's medical team says he is "still having issues with breathing." This is a very common side effect to not being alive.
Ja, Trump wordt wanhopig en doet opnieuw een valse belofte.quote:
Ik ben geen jurist, laat staan een Amerikaanse, maar hoe is dit geen stemmen ronselen?quote:
Valse belofte.. Het lijkt mij een vorm van verkiezingsfraude.quote:Op donderdag 10 september 2026 06:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Trump wordt wanhopig en doet opnieuw een valse belofte.
En Maga heeft nog steeds niets door.
Door de SCOTUS is een president tijdens zijn ambt onaantastbaar geworden dus die doet hem wat?quote:Op donderdag 10 september 2026 07:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, laat staan een Amerikaanse, maar hoe is dit geen stemmen ronselen?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2026 07:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, laat staan een Amerikaanse, maar hoe is dit geen stemmen ronselen?
Al sinds Obama is the status als hegemoon aan het afnemen. De komende decennia gaan we gewoon naar een bipolair systeemquote:Op donderdag 10 september 2026 07:21 schreef Perrin het volgende:
Japan, Zuid Korea en Taiwan geloven er ook niet meer in. De VS verliest zijn status als grootmacht.
[ x ]
Eentje waar China groeiende is en de VS krimpende.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Al sinds Obama is the status als hegemoon aan het afnemen. De komende decennia gaan we gewoon naar een bipolair systeem
Dat laatste weet ik niet. Ik denk dat het continent Amerika de VS nog genoeg potentie biedt. En China gaat ook groeipijn krijgen op verschillende gebieden.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eentje waar China groeiende is en de VS krimpende.
China heeft natuurlijk een grote uitdaging met hun erg oude krimpende populatie. Maar dat zie ik hun wel oplossen met robots.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:39 schreef Perrin het volgende:
.
China heeft daarin een enorme industriële voorsprong.
"What Trump meant of course is that if the democrats would come back in power, it would cost the average American at least $5000. So if you vote Republican in the midterms, you will save $5000" in 3..2..1..quote:
Het is natuurlijk niet alleen China. Ook India en diverse Afrikaanse landen groeien als kool. Je gaat richting een wereld die minder wordt gedomineerd door het westen.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:39 schreef Perrin het volgende:
Ja het is wat minder eenzijdig dan dat.
De VS heeft serieuze problemen: schulden, polarisatie en de kosten van een wereldwijd veiligheidsapparaat. Maar de VS afschrijven is inderdaad voorbarig. En ook China heeft duidelijke structurele kwetsbaarheden.
Uiteindelijk draait macht niet alleen om geld, diplomatie en sancties, maar om energie, grondstoffen, chips, fabrieken, scheepswerven, munitie en elektriciteit.
quote:Op donderdag 10 september 2026 07:27 schreef nostra het volgende:
[..]
China loopt natuurlijk ook tegen zijn grenzen aan en daar gaat men te maken krijgen met een enorme bevolkingskrimp.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:39 schreef Perrin het volgende:
Ja het is wat minder eenzijdig dan dat.
De VS heeft serieuze problemen: schulden, polarisatie en de kosten van een wereldwijd veiligheidsapparaat. Maar de VS afschrijven is inderdaad voorbarig. En ook China heeft duidelijke structurele kwetsbaarheden.
Uiteindelijk draait macht niet alleen om geld, diplomatie en sancties, maar om energie, grondstoffen, chips, fabrieken, scheepswerven, munitie en elektriciteit.
Daar hebben ze robots voor.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
China loopt natuurlijk ook tegen zijn grenzen aan en daar gaat men te maken krijgen met een enorme bevolkingskrimp.
Waar ik vooral benieuwd naar ben, is in hoeverre het Chinese model houdbaar is. De ijzeren greep van de CP werd de afgelopen decennia geaccepteerd door de bevolking. Aan de ene kant omdat 'de Chinees' niet beter weet, maar ook omdat dit huidige koers leidt tot welvaart en een groeiende middenklasse.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
China loopt natuurlijk ook tegen zijn grenzen aan en daar gaat men te maken krijgen met een enorme bevolkingskrimp.
Het omgekeerde lijkt bij sommige welvarende landen tegenwoordig juist andersom te gebeuren een flinke ruk richting autocratische bestuurders die wel democratisch verkozen worden..quote:Op donderdag 10 september 2026 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
Helemaal zeker is dat overigens niet. Het is niet per se gezegd dat welvaartsstijging automatisch leidt tot een roep om meer inspraak en rechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |