Wat is dit nou voor sneu gedoe man..quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dat je wel erg defensief reageert op elk stukje kritiek dat op GTA 6 geleverd wordt, hoor. Heb je aandelen in Take 2, soms?
Stel dat je Metal Gear niet met Snake speelt of San Andreas niet met CJ maar in de plaats daarvan met een of andere vuilbekkende edgy girlboss. Dan doet dat gewoon afbreuk aan de beleving.
Dus nee, niet iedereen is excited om als mevrouw Lucia aan de slag te gaan.
Of het als wapen gebruikt kan worden, geen idee maar er lag een bult bdsm-related toys in de kamer waar Lucia op bed ging liggenquote:Op zondag 30 augustus 2026 10:22 schreef FlippingCoin het volgende:
de enige echt prangende vraag wmb is of er weer een dildo in zit als wapen en of die weer op een politiebureau gevonden gaat worden
quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Of het als wapen gebruikt kan worden, geen idee maar er lag een bult bdsm-related toys in de kamer waar Lucia op bed ging liggen
Zag ik in een reel op insta waar de comments hier natuurlijk schande van spraken
verwacht nog wel een journalistieke golf dat dit spel niet geschikt is voor kinderenquote:Op zondag 30 augustus 2026 10:25 schreef Momo het volgende:
10-jarige hyperactieve GTA online kinderen die straks die dingen tegenkomen
Het spel is officieel voor 18+, dan moeten die ouders maar opletten wat hun snotblaag aan het spelen is van hun geld.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
verwacht nog wel een journalistieke golf dat dit spel niet geschikt is voor kinderen
Het beste dat je met mmarsu kan doen is gewoon negerenquote:Op zondag 30 augustus 2026 08:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dat je wel erg defensief reageert op elk stukje kritiek dat op GTA 6 geleverd wordt, hoor. Heb je aandelen in Take 2, soms?
Stel dat je Metal Gear niet met Snake speelt of San Andreas niet met CJ maar in de plaats daarvan met een of andere vuilbekkende edgy girlboss. Dan doet dat gewoon afbreuk aan de beleving.
Dus nee, niet iedereen is excited om als mevrouw Lucia aan de slag te gaan.
Gisteren nog deze discussie met de boomer ouders afgekapt (hadden het GTA-VI item op het NOS journaal gezien).quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
verwacht nog wel een journalistieke golf dat dit spel niet geschikt is voor kinderen
itt vroeger toen veel ouders totaal geen idee hadden dat er ook games waren die eigenlijk voor volwassenen zijn, vroeger nog wel eens resident evil voor de ps1 gekregen toen ik op de basisschool zat lol
Gast weet je wel waar je op reageertquote:Op zondag 30 augustus 2026 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het beste dat je met mmarsu kan doen is gewoon negeren
Mn vriendin laten zien die geen gamer is, sterker nog, ze vroeg er zelf om nadat ik het had gezegd dat die uit was. Reactie was: 'ow jesus, ja ik snap het wel. Dit is eigenlijk gewoon een serie waar jij deel van uit maakt en bepaald wat je doet... en de wereld, gaaaaaf'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
Zojuist de Netflix trailer gezien , echt gaaf hoor,
Dildo's kunnen gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:22 schreef FlippingCoin het volgende:
de enige echt prangende vraag wmb is of er weer een dildo in zit als wapen en of die weer op een politiebureau gevonden gaat worden
Dat is ook een van de redenen waarom de GTA serie het zo goed doet, het spreekt ook niet-gamers aanquote:Op zondag 30 augustus 2026 12:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mn vriendin laten zien die geen gamer is, sterker nog, ze vroeg er zelf om nadat ik het had gezegd dat die uit was. Reactie was: 'ow jesus, ja ik snap het wel. Dit is eigenlijk gewoon een serie waar jij deel van uit maakt en bepaald wat je doet... en de wereld, gaaaaaf'.
Dus... zolang ze maar van mijn safegames afblijft
Bedankt voor de clipjes! Goed dat van de politie wegkomen moeilijker gaat worden en dus realistischer. Zou ook raar zijn dat de politie na een minuut niet hebben gezien zou vergeten dat je 5 mensen net hebt vermoord. Outfit, haar, auto, afstand allemaal indicatoren. Ben benieuwd wat de GTA online TikTok kids van dat soort dingen vinden. Ook dat je niet meer 30 wapens bij je kan hebben en dat soort dingen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Veel nieuwe details over het vernieuwde politie systeem, nieuw "Heat" systeem etc
Autos, het stelen ervan, het opslaan ervan, benzine, het verkopen van autos en customizen etc is ook volledig op de schop gegaan
Dit systeem maakt me wel erg enthousiast moet ik zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wilde eigenlijk al heel lang (en zeker bij gta v) dat je idd een crime kan begaan, van auto switched en dat de politie dan niet gelijk weet wie je bent. In V kan het even, maar ze herkennen je na even toch gelijk weer andere auto of niet.
Alles wat er nu bij komt is helemaal sick.
Is niks onderhands aan.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:16 schreef MisterFox het volgende:
Ik sprak gisteren met mijn broertje. Ik had de theorie dat de makers van GTA 6 een dikke onderhandse deal hebben met de makers van consoles.
Bedenk zelf: het spel wordt volledig ontwikkeld op de PC. Wat is de moeite om het spel gelijktijdig uit te brengen op de PC?
Ze moeten duidelijk de verkopen van consoles stieken.
Iets ontwikkelen op de pc en voor de pc zijn hele andere dingenquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:16 schreef MisterFox het volgende:
Ik sprak gisteren met mijn broertje. Ik had de theorie dat de makers van GTA 6 een dikke onderhandse deal hebben met de makers van consoles.
Bedenk zelf: het spel wordt volledig ontwikkeld op de PC. Wat is de moeite om het spel gelijktijdig uit te brengen op de PC?
Dat bounty systeem in rdr2 vond ik ook grappig. Had je een redelijk bedrag, kon de politie je wel met rust laten, maar zat je savonds aan het kampvuur: opeens spanning vanuit je controler en 3 4 bountyhunters in de buurt. Kon je weer looten en zo voor voorraad nadat je ze had afgeknald.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wilde eigenlijk al heel lang (en zeker bij gta v) dat je idd een crime kan begaan, van auto switched en dat de politie dan niet gelijk weet wie je bent. In V kan het even, maar ze herkennen je na even toch gelijk weer andere auto of niet.
Alles wat er nu bij komt is helemaal sick.
Ze hebben het spel al 2x uitgesteld om deze gestelde datum op consoles te kunnen halen..quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:16 schreef MisterFox het volgende:
Ik hoop dat het dan ook optimaal draait op de PC. Ben benieuwd wat voor hardware nodig is om het minstens net zo mooi als op de PS5 te laten draaien, niet dat je zo'n belachelijk dure gpu nodig hebt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
Kan een halfjaartje tot een jaar duren maar dat gaat er nog beter uit zien.
hopen dat de ai bubbel, als die gaat barsten, dan al gebarst is.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:51 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan ook optimaal draait op de PC. Ben benieuwd wat voor hardware nodig is om het minstens net zo mooi als op de PS5 te laten draaien, niet dat je zo'n belachelijk dure gpu nodig hebt.
de prijzen gaan toch niet terug naar pre ai prijzen dus tja..quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hopen dat de ai bubbel, als die gaat barsten, dan al gebarst is.
als er straks overal en nergens een overschot is 🤷♂️quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
de prijzen gaan toch niet terug naar pre ai prijzen dus tja..
Ik ben helemaal verslaafd aan dit nummer by the way
Tering wat een dik nummer
Maar deze ook erg nice
Ik heb eigenlijk meer het idee dat het andersom is. Dat het ook niet-gamers aanspreekt omdat er zo veel aandacht voor is. En waarom er zoveel aandacht voor is, is mij dan eigenlijk niet helemaal duidelijk. Het is een tof spel, maar toffe spellen zijn er zo veel...quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom de GTA serie het zo goed doet, het spreekt ook niet-gamers aanKijk alleen maar hoe de media er over berichten, weinig andere games die het NOS journaal halen.
Die staat ook gelijk stijf op 1 in best bekeken video'squote:Op zondag 30 augustus 2026 21:12 schreef Divje het volgende:
Die Netflix-special heeft volgens mij ook wel geholpen met mensen kennis laten maken met GTA die er niks vanaf wisten
Voor mij was het GTA SA, 4 nooit kunnen uitspelenquote:Op maandag 31 augustus 2026 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
Niveau van GTA IV nooit meer bereikt. Ik zie het somber in.
Ik heb nog nooit een GTA game uitgespeeld, te veel afleiding zowel ingame and out of game.quote:Op maandag 31 augustus 2026 07:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor mij was het GTA SA, 4 nooit kunnen uitspelen
Voor mij ook belangrijk, vermaak me nog bijna dagelijks met rondracenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
ben benieuwd hoe groot het race element gaat zijn
heb mij in alle gta’s wel vermaakt met rondracen
Ik hoor wat je zegt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iets ontwikkelen op de pc en voor de pc zijn hele andere dingen
Op de pc heb je 10000 stukken verschillende hardware
Over get algemeen worden ze op speciale machines getest. De devkit. Als in ze maken het voor 1 specifieke setup. En als je pc wil komen er echt meer dingen bij kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:46 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik hoor wat je zegt.
Vergeet alleen niet dat het spel wordt ontwikkeld, volledig op de pc. Het wordt er ook op getest.
Ik werk zelf in de IT en kan je vertellen dat het op zich niet zo heel veel uitmaakt dat hij zoveel hardware combinaties zijn, door allerlei abstractielagen.
Ik ben echt geen game ontwikkelaar; geen idee of er verdere invloeden zijn.
Huh, GTA3 was meer een NY-achtige omgeving in een meer klassiek mafiajasje.quote:
Volgens mij wel maar dat is Bae Luxquote:Op maandag 31 augustus 2026 16:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit ook nou een officieel shot?
Zijn ze gemaakt op de PS5 phat?quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hele vette nieuwe screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EN DE KERS OP DE TAART
[ afbeelding ]
Omggg
Piercings
Veel nieuwe screens op de Rockstar website:
https://www.rockstargames.com/VI/media/screenshots
Nog maar 225,4 miljoen te gaan om GTA V in te halen. Dat gaat lukken denk ik.quote:
5 ook.quote:
Ga je dit nou elke dag melden?quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:41 schreef vosss het volgende:
20,4 miljoen verkopen nog te gaan om GTA IV voorbij te steken.
Genoeg moois dat je ook nog kan spelenquote:Op dinsdag 1 september 2026 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had al heel lang de PS5 in mijn winkelwagen bij bol.com maar vorige week toch gewoon besteld. had nog wat kadobonnen van mn verjaardag.
Ik heb de PS5 disc versie met 2 controllers set gekocht. En meteen een playstation account aangemaakt en GTA6 ge pre-ordered. Nog 70 dagen wachten
Gister binnen gekregen en meteen GTA5 even geinstalleerd, kan ik een beetje inkomen
hoop dat ik wel die mietenhandschoentjes uit kan doen bij het bankdrukkenquote:Op maandag 31 augustus 2026 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool de echte screen van deze artwork
[ afbeelding ]
Ja, want gisteren, eergisteren en alle dagen daarvoor heb ik dit ook al gemeld..... waar precies?quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga je dit nou elke dag melden?
+1quote:
Daar is nog niks definitiefs over gezegdquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:26 schreef MisterFox het volgende:
Ik ben flink geïrriteerd en hap in het stof.
GTA 6 wordt ook op PlayStation 5 Pro uitgebracht op 30 FPS.
Het is kiezen of delen.
Nou best redelijk definitiefquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is nog niks definitiefs over gezegd
Maar de game is wel drukkend op de cpu met alle simulaties, en de pro heeft dezelfde cpu als de base ps5
Een 40 FPS mode is nergens uitgesloten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:24 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Nou best redelijk definitief
Het laat wel wederom weer zien dat consoles niet kunnen tippen aan een redelijke game PCquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een 40 FPS mode is nergens uitgesloten.
60fps was nooit een optie.
Dit is zes jaar oude hardware..Er zijn op de pc ook geen games uit die eruit zien zoals GTA6 met zulke details en levendige wereld.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:35 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het laat wel wederom weer zien dat consoles niet kunnen tippen aan een redelijke game PC
Nouja mijn 9070XT is wel een beetje sneller denk ik. Jammer dat pc moet wachten, maar ik ga toch gewoon op de Series X spelen en 100 inchquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
De specs van een gewone Playstation 5 zijn ook niet verkeerd overigens. qua GPU kan je de PS5 vergelijken met een GeForce RTX 3060.
Ik heb een 5090 met i9 processor in mijn laptopquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is zes jaar oude hardware..Er zijn op de pc ook geen games uit die eruit zien zoals GTA6 met zulke details en levendige wereld.
Ruim 31 miljoen kijkers binnen 4 dagen las ik net.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staat ook gelijk stijf op 1 in best bekeken video's
En dan nog 17 miljoen op YT op het account van Rockstar zelf, plus nog alle tig reposters en al die figuren die de video helemaal ontledenquote:Op dinsdag 1 september 2026 23:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ruim 31 miljoen kijkers binnen 4 dagen las ik net.
Beter dat de flat waar Lucia woont ondertussen gesloopt is, anders zouden die mensen gek worden waarschijnlijk.quote:
Ik hoop dat er genoeg datacenters zijn op de 19de.quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog 17 miljoen op YT op het account van Rockstar zelf, plus nog alle tig reposters en al die figuren die de video helemaal ontleden
Spel is een week van tevoren al te downloaden 🙂🙏🏻quote:Op woensdag 2 september 2026 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat er genoeg datacenters zijn op de 19de.
Haha, wel gemeen eigenlijkquote:Op woensdag 2 september 2026 11:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Beter dat de flat waar Lucia woont ondertussen gesloopt is, anders zouden die mensen gek worden waarschijnlijk.
is dat zeg maar het incelequivalent van een grote lul?quote:Op dinsdag 1 september 2026 23:22 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik heb een 5090 met i9 processor in mijn laptop
Met gemak haal ik 144 FPS
Huis waar Walter woonde uit Breaking Bad worden de nieuwe eigenaren helemaal gek van alle mensen die foto's gaan maken voor het huis en zelf proberen pizza's op het dak te gooien.quote:
Compensatiequote:Op woensdag 2 september 2026 14:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
is dat zeg maar het incelequivalent van een grote lul?
Over de snelheid van Playstation netwerk zijn al jaren klachten. Dat netwerk bestaat uit een CDN dat met een vrij eenvoudig mechanisme automatisch opschaalt. De partij die dat verzorgt heet Akamai, en heeft servers over de hele wereld.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben er redelijk zeker van dat het Playstation netwerk eruit zal liggen op 19 november. Miljoenen mensen die gta 6 gaan downloaden dat kan toch niet goed verlopen
quote:El Rubius watched almost 3 hours of GTA 6 at Rockstar North.
Rob Nelson shot an NPC in the head with a shotgun and completely blew his head off. Even Rubius wasn't sure it would make the final game.
And that was only 1 of the new details he revealed:
- You can hide bodies in car trunks. Jason and Lucia can also climb inside trunks themselves to hide.
- Rob took Lucia into a fully explorable hotel, walked through the lobby and used an elevator to reach the roof with no loading screen. A helicopter happened to be there, so they stole it.
- Jewelry stores can be robbed outside story missions. The 3D map showed a store had between $15,000 and $40,000 in loot and revealed entrances they could use to plan the robbery.
- They searched an employee's desk, found the safe code and opened it. Every gold bar, diamond and stack of cash had to be picked up 1 by 1. Gas station registers are emptied stacks of bills too.
- Rubius says a Rockstar technician told him the map is around 3 times the size of RDR2. He briefly saw it and says it looked like an island without the rumoured northern section.
- The preview build did not have first person. Rob told him it had not been added "at the moment", so that could still change before release.
- After Lucia flew away in the stolen helicopter, Jason texted: "Hey, aren't you forgetting something? 😂" They had left him behind after a robbery.
- Leaving Jason or Lucia behind during a shootout can make them angry. Rubius says their relationship can then affect how well they work together during robberies.
- A completely naked man stopped them in the street and begged for a ride home. Helping him triggered a mission with a reward and a cutscene.
- Players can ride electric scooters and kick pedestrians while moving. In cars, Jason can swing the driver's door open to hit people or other vehicles.
- You can ask dog owners for permission to pet their dogs. Some owners or dogs can refuse and Rubius saw Jason's arm physically push against a dog's leash as he walked past.
- Beach crowds change depending on the time of day. The sand deforms under the characters' feet and loose items like phones and glasses fly away when NPCs are hit.
En ik kreeg een beetje dit eruit als verhaalquote:1. “Pop Bottles / Pound Town / Skrilla”
The opening three are all strongly associated with money, partying and sex/crime culture. “Skrilla” is slang for money.
2. “Let Your Love Flow / Love Bites”
Then suddenly we get love — first positively, then negatively.
3. “People Are People / But I Think It’s a Dream”
This sounds almost philosophical: people are people, but this feels unreal.
4. “Cars and Girls / Off the Grid”
That's almost a perfect description of the GTA fantasy: cars, girls, and disappearing from society.
5. “Devil Woman / Se Me Nota”
“Se me nota” roughly means “it shows on me / you can tell.” Put beside Devil Woman, it sounds like attraction or obsession becoming obvious.
6. “Against All Odds / Mine O’ Mine”
Now there's a relationship surviving adversity, followed by possessiveness/attachment.
7. “Inner Light”
And finally, the sequence ends on something surprisingly introspective.
”
Mag toch wel hopen dat ze hier maatregelen voor nemen, ze weten dit pas 6 jaar he.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben er redelijk zeker van dat het Playstation netwerk eruit zal liggen op 19 november. Miljoenen mensen die gta 6 gaan downloaden dat kan toch niet goed verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |