Volgens mij wel maar dat is Bae Luxquote:Op maandag 31 augustus 2026 16:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit ook nou een officieel shot?
Zijn ze gemaakt op de PS5 phat?quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hele vette nieuwe screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EN DE KERS OP DE TAART
[ afbeelding ]
Omggg
Piercings
Veel nieuwe screens op de Rockstar website:
https://www.rockstargames.com/VI/media/screenshots
Nog maar 225,4 miljoen te gaan om GTA V in te halen. Dat gaat lukken denk ik.quote:
5 ook.quote:
Ga je dit nou elke dag melden?quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:41 schreef vosss het volgende:
20,4 miljoen verkopen nog te gaan om GTA IV voorbij te steken.
Genoeg moois dat je ook nog kan spelenquote:Op dinsdag 1 september 2026 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had al heel lang de PS5 in mijn winkelwagen bij bol.com maar vorige week toch gewoon besteld. had nog wat kadobonnen van mn verjaardag.
Ik heb de PS5 disc versie met 2 controllers set gekocht. En meteen een playstation account aangemaakt en GTA6 ge pre-ordered. Nog 70 dagen wachten
Gister binnen gekregen en meteen GTA5 even geinstalleerd, kan ik een beetje inkomen
hoop dat ik wel die mietenhandschoentjes uit kan doen bij het bankdrukkenquote:Op maandag 31 augustus 2026 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool de echte screen van deze artwork
[ afbeelding ]
Ja, want gisteren, eergisteren en alle dagen daarvoor heb ik dit ook al gemeld..... waar precies?quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ga je dit nou elke dag melden?
+1quote:
Daar is nog niks definitiefs over gezegdquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:26 schreef MisterFox het volgende:
Ik ben flink geïrriteerd en hap in het stof.
GTA 6 wordt ook op PlayStation 5 Pro uitgebracht op 30 FPS.
Het is kiezen of delen.
Nou best redelijk definitiefquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is nog niks definitiefs over gezegd
Maar de game is wel drukkend op de cpu met alle simulaties, en de pro heeft dezelfde cpu als de base ps5
Een 40 FPS mode is nergens uitgesloten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:24 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Nou best redelijk definitief
Bekijk deze YouTube-video
Het laat wel wederom weer zien dat consoles niet kunnen tippen aan een redelijke game PCquote:Op dinsdag 1 september 2026 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een 40 FPS mode is nergens uitgesloten.
60fps was nooit een optie.
Dit is zes jaar oude hardware..Er zijn op de pc ook geen games uit die eruit zien zoals GTA6 met zulke details en levendige wereld.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:35 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het laat wel wederom weer zien dat consoles niet kunnen tippen aan een redelijke game PC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |