Rockstar heeft natuurlijk ook ooit nog Midnight Club games gemaakt, hopelijk nemen ze die kennis een keertje meequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:26 schreef Divje het volgende:
De handling van de voertuigen zag er ook wel beter uit, soort combi van GTA4 en 5. Maar las ook ergens dat ze een compleet team hadden met racegame-devs voor dat?
Dat zou heel sick zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Sowieso nacht streetracesen een volledig circuit?
De handling van de voertuigen zag er ook wel beter uit, soort combi van GTA4 en 5. Maar las ook ergens dat ze een compleet team hadden met racegame-devs voor dat?
Ben vooral benieuwd naar het hele friendship/romance systeem tussen Jason en Lucia en de mogelijke keuzes/consequenties voor verschillende eindes
Wat we tot nu toe gezien hebben is natuurlijk nog maar het topje van de GTA VI-ijsberg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind jij dit echt next level dan in vergelijking met GTA 5? Het is meer een soort natuurlijke evolutie aangezien een PS5 nu eenmaal krachtiger is dan een PS3 en het budget ontploft is.
GTA 6 zal vast een leuke game zijn om te spelen en ik zal erbij zijn op dag 1. Maar ik heb nou niet de indruk dat hier bakens verzet gaan worden of dat gaming naar een hoger niveau getild gaat worden, zoals sommige mensen ons willen doen geloven.
lekker belangrijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:31 schreef 2dope het volgende:
Exclusief 30fps is gewoon een terechte klacht, maar dat konden we allemaal wel aan zien komen natuurlijk
Sorry, maar ik heb mijn halve maaginhoud al verloren tijdens het kijken van de trailer. Ik weet echt niet hoe lang ik het vol houd om nog een game met actie in 30FPS te spelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
lekker belangrijk
gameplay, daar draait het om
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb mijn halve maaginhoud al verloren tijdens het kijken van de trailer. Ik weet echt niet hoe lang ik het vol houd om nog een game met actie in 30FPS te spelen.
Als het al 30FPS haalt. Minuut 20:00 Bekijk deze YouTube-video Alsof je naar een diavoorstelling zit te kijken
Ik zit in hetzelfde schuitje. Spel ziet er wel vet uit, maar typisch Rockstar om het gewoon zo kut mogelijk te doen in kutkwaliteit net als GTA5. Dat was zoooooo teleurstellend de eerste 2 jaar. Pas toen het op PC uit kwam werd het vet, maar dan kan je alles al. Ze verpesten hun eigen spel hierdoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:12 schreef MisterFox het volgende:
[..]![]()
Gaat deze uitkomen in 30 FPS dan?
Want in dat geval wacht ik wel op de PC release.
50 FPS is wel het minimum hoor,...
Werd vast te heet onder de voetjes denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Spel ziet er wel vet uit, maar typisch Rockstar om het gewoon zo kut mogelijk te doen in kutkwaliteit net als GTA5. Dat was zoooooo teleurstellend de eerste 2 jaar. Pas toen het op PC uit kwam werd het vet, maar dan kan je alles al. Ze verpesten hun eigen spel hierdoor.
Ergens had ik gehoopt dat die Cyberleek gast dat spel zou gaan uitbrengen maar die is met de noorderzon vertrokken.
nou ik denk dat hij nooit toegang had tot het spel en alleen maar wat filmpjes had die hij gebruikte om zijn shitcoin te verkopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:29 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Werd vast te heet onder de voetjes denk ik
Op de (base) consoles iig wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:12 schreef MisterFox het volgende:
[..]![]()
Gaat deze uitkomen in 30 FPS dan?
Want in dat geval wacht ik wel op de PC release.
50 FPS is wel het minimum hoor,...
Dat zijn van die autisten die M&M's ontleden om te meten of de nootjes binnenin wel allemaal even groot zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:51 schreef Scrummie het volgende:
FPS autisten
Daar begrijp ik echt helemaal niets van.
Tegen die tijd ligt de pensioenleeftijd vast al op 75.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
40? zo jong ben je niet. Dichter bij over 30 jaar dan over 40 jaar
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:51 schreef Scrummie het volgende:
FPS autisten
Daar begrijp ik echt helemaal niets van.
Als je normale refresh rates gewend bent van een computer is het opeens kut om naar een powerpoint presentatie terug te gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn van die autisten die M&M's ontleden om te meten of de nootjes binnenin wel allemaal even groot zijn
Dit is natuurlijk wel gewoon een terechte klacht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op alle platformen zie je het.
Het zijn
Pc spelers die boos zijn want niet day 1
Sony plebs die boos zijn want volgens hun is gta verantwoordelijk voor het verdwijnen van discs
Performeratieve lui die janken want unions
Fans van andere games/titels die door gta nu minder aandacht krijgen/geen game of the year kans maken
Of gewoon mensen met een zuur leven die niet willen dat anderen positief zijn over iets of er naar uitkijken.
Of ze haten want het is cool om te haten op populaire dingen
Het is allemaal nep joh.
Dit spel zal niet alleen een pareltje zijn het gaat ook alle sales records verbreken
Hopelijke geen Lets go bowling cousin effectquote:If you’re out on your own for most of a day, you might get a text from Jason or Lucia reminding you to lock up the house when you get back late, or letting you know they’re heading to bed. Ignoring these messages may result in your relationship being negatively affected.
Ja dit zijn vermoeionde mechanics.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijke geen Lets go bowling cousin effect
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind het geen terechte klacht want ik wil niet dat er ingeleverd wordt op de levendigheid van de wereldquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:31 schreef 2dope het volgende:
Exclusief 30fps is gewoon een terechte klacht, maar dat konden we allemaal wel aan zien komen natuurlijk
pffff geen zin in een tamagotchi hoor; schiet hem/haar wel gewoon neerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is GTA "fast paced action"quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:12 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Als je normale refresh rates gewend bent van een computer is het opeens kut om naar een powerpoint presentatie terug te gaan.
Maar ja bij sommige mensen werkt hun brein nou eenmaal sneller en verwerken ze beelden per seconde dus ook veel sneller waardoor het idd op stop-motion of een slideshow gaat lijken.
Voor een rustige stategische game kan het misschien nog, maar fast paced action en dan 30fps is helemaal kut
Het is geen competetive shooter maar als ik in een crosshair moet mikken of het nou 1st of 3rd person is dan wil ik dat dat gewoon vloeiend gaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is GTA "fast paced action"
Het is geen twitch shooter ofzo (en ik bedoel niet het streaming platform)
Precies, en gameplay is zoveel beter met 60+ fpsquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
lekker belangrijk
gameplay, daar draait het om
Mickey mouse omver rijden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:58 schreef Momo het volgende:
Toch wel jammer dat er geen Disneypark in het spel zit
Whyquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:58 schreef Momo het volgende:
Toch wel jammer dat er geen Disneypark in het spel zit
Ja dit dus. Dat Rockstar met GTA steeds gaming naar een hoger niveau tilt is natuurlijk ook gewoon een hardnekkige mythe. Na GTA 3 zijn ze echt niet meer baanbrekend geweest. Gewoon steeds hele sterke evoluties van het vorige deel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind jij dit echt next level dan in vergelijking met GTA 5? Het is meer een soort natuurlijke evolutie aangezien een PS5 nu eenmaal krachtiger is dan een PS3 en het budget ontploft is.
GTA 6 zal vast een leuke game zijn om te spelen en ik zal erbij zijn op dag 1. Maar ik heb nou niet de indruk dat hier bakens verzet gaan worden of dat gaming naar een hoger niveau getild gaat worden, zoals sommige mensen ons willen doen geloven.
Dat is ook maar gewoon een mening natuurlijk. Mijn overtuiging is dat GTA IV, V en RDR2 wel degelijk grensverleggend zijn geweest op het gebied van gaming en VI dat ook weer zal zijn. Maar het zijn altijd een beetje non-discussies waar je toch niet uit gaat komen. Want hoe definieer je "grensverleggend" of "gaming naar een hoger niveau tillen", dat kun je niet langs een objectieve meetlat leggen, iedereen ziet dat anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dit dus. Dat Rockstar met GTA steeds gaming naar een hoger niveau tilt is natuurlijk ook gewoon een hardnekkige mythe. Na GTA 3 zijn ze echt niet meer baanbrekend geweest. Gewoon steeds hele sterke evoluties van het vorige deel.
Ik wil gewoon 100 paaseieren in dat spel verstopt zien en 200 dieren fotograferen, meer heb ik niet nodig..quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is ook maar gewoon een mening natuurlijk. Mijn overtuiging is dat GTA IV, V en RDR2 wel degelijk grensverleggend zijn geweest op het gebied van gaming en VI dat ook weer zal zijn. Maar het zijn altijd een beetje non-discussies waar je toch niet uit gaat komen. Want hoe definieer je "grensverleggend" of "gaming naar een hoger niveau tillen", dat kun je niet langs een objectieve meetlat leggen, iedereen ziet dat anders.
Historische/gouden standaard voor cinematic feel, met de nodige motion blur. Toen The Hobbit: An Unexpected Journey uitkwam in 48fps kwamen er klachten dat het er onnatuurlijk 'te natuurlijk/crisp' uitzagquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:07 schreef MisterFox het volgende:
Dus... Is 30 FPS nou nog speelbaar of niet? Het is in elk geval geen 24 FPS
Ik heb de 24-FPS obsessie van de filmindustrie sowieso nooit begrepen. Zeker in actiescènes is het niet te kijken.
Je kunt gewoon vissen, was te zien in de trailertquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 100 paaseieren in dat spel verstopt zien en 200 dieren fotograferen, meer heb ik niet nodig..
Als ze 20 euro extra vragen zodat ik kan vissen ben ik wel een jaartje zoet met dat spel.
Ik zal wel gek zijn; ik wil gewoon 60 FPS.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Historische/gouden standaard voor cinematic feel, met de nodige motion blur. Toen The Hobbit: An Unexpected Journey uitkwam in 48fps kwamen er klachten dat het er onnatuurlijk 'crisp' uitzag
Of het grensverleggend is laat ik even in het midden. Feit is wel dat Rockstar de markt perfect weet te bedienen naar wat er gevraagd wordt, de cijfers spreken voor zich lijkt mequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is ook maar gewoon een mening natuurlijk. Mijn overtuiging is dat GTA IV, V en RDR2 wel degelijk grensverleggend zijn geweest op het gebied van gaming en VI dat ook weer zal zijn. Maar het zijn altijd een beetje non-discussies waar je toch niet uit gaat komen. Want hoe definieer je "grensverleggend" of "gaming naar een hoger niveau tillen", dat kun je niet langs een objectieve meetlat leggen, iedereen ziet dat anders.
Ja veel mensen vinden dat dus onprettig kijken. Google maar eens op Soap Opera Effectquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:20 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik zal wel gek zijn; ik wil gewoon 60 FPS.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vissen, was te zien in de trailert
Stijl over speelbaarheid, LETSS GOOOOquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vind het geen terechte klacht want ik wil niet dat er ingeleverd wordt op de levendigheid van de wereld
Ik wil liever dat ze alles eruit halen wat erin die hardware zit
Nouja die hardware is nogal bejaard inmiddels. Ik bedoel mijn series x kocht ik 5 of 6 jaar geleden voor 500 euro. Die kost nu 800 of 900 geloof ik. Zelfde hardware. Waanzin. Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vind het geen terechte klacht want ik wil niet dat er ingeleverd wordt op de levendigheid van de wereld
Ik wil liever dat ze alles eruit halen wat erin die hardware zit
Wat zou voor jou baanbrekend zijn? Heb je voorbeelden van andere games die dat deden/waren? In dat opzicht zou ik zeggen dat Half-Life: Alyx een goed voorbeeld is. Weer een ander zou misschien Wii Sports noemen vanwege de independent motion tracking voor 2 handen met de nunchucks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:24 schreef Marsenal het volgende:
Het concept waarin GTA5 wisselde tussen drie karakters was wel echt uniek en nieuw, en waarschijnlijk ook een flinke stap om te maken als AAA game, ik kan me voorstellen dat je als programmeur en bugfixer daar een punthoofd van krijgt. Ze definieren het genre steeds, maar vinden het niet opnieuw uit ofzo.
Het zijn steeds de beste games in hun genre, vind ik, en mensen zijn gewoon heel kritisch steeds omdat ze het beste verwachten. Maar ik zou ook verbaasd zijn als GTA6 iets echt baanbrekends deed, buiten kwaliteit en grootse content om.
Voor mij was dat Mario64.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat zou voor jou baanbrekend zijn? Heb je voorbeelden van andere games die dat deden/waren? In dat opzicht zou ik zeggen dat Half-Life: Alyx een goed voorbeeld is. Weer een ander zou misschien Wii Sports noemen vanwege de independent motion tracking voor 2 handen met de nunchucks.
Wat dat betreft snap ik je argument wel, ze vinden niks nieuws uit maar wat ze neerzetten is dermate indrukwekkend dat ik het wel als baanbrekend zie. Mja, definities..
Dat was in Red Dead eigenlijk heel irritant, maar ik heb daar ook geen geduld voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt gewoon vissen, was te zien in de trailert
Idem, vreselijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was in Red Dead eigenlijk heel irritant, maar ik heb daar ook geen geduld voor.
Toevallig Gta5 nu aan het downloadenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:54 schreef Momo het volgende:
Dit was de gameplay video 13 jaar geleden
Dit is dus exact wat ik bedoelde met de mythe van Rockstar/GTA als baanbrekend. Het concept was helemaal niet nieuw en uniek. Donkey Kong in de jaren 90(!), Suikoden 3, Resident Evil 0, Yakuza 4 en 5. Zomaar paar voorbeelden van games die al voor GTA character switching toepasten. Rockstar deed slechts waar ze meesters in zijn; het heel gepolijst implementeren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:24 schreef Marsenal het volgende:
Het concept waarin GTA5 wisselde tussen drie karakters was wel echt uniek en nieuw, en waarschijnlijk ook een flinke stap om te maken als AAA game, ik kan me voorstellen dat je als programmeur en bugfixer daar een punthoofd van krijgt. Ze definieren het genre steeds, maar vinden het niet opnieuw uit ofzo.
Het zijn steeds de beste games in hun genre, vind ik, en mensen zijn gewoon heel kritisch steeds omdat ze het beste verwachten. Maar ik zou ook verbaasd zijn als GTA6 iets echt baanbrekends deed, buiten kwaliteit en grootse content om.
zelfs nu ik het misschien 2 jaar nog eens gespeeld heb herinner ik het mij altijd veel mooier dan dat het wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:54 schreef Momo het volgende:
Dit was de gameplay video 13 jaar geleden
In mijn herinneringen was A2 Racer ook in HD graphics in 1997quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zelfs nu ik het misschien 2 jaar nog eens gespeeld heb herinner ik het mij altijd veel mooier dan dat het was
die kun je ook niet meer serieus nemen, een FPS counter op een netflix trailer zetten.quote:
DavilexGODENquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
In mijn herinneringen was A2 Racer ook in HD graphics in 1997
[ afbeelding ]
Met een cactus als logo: :LOST BOYYYYYYSSquote:
haha ja toen wij als gezin een ps2 kregen zat ook iedereen te kijken van damn wat mooiquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
In mijn herinneringen was A2 Racer ook in HD graphics in 1997
[ afbeelding ]
Meen je dat nou echt? Het wisselen van sprites op de SNES is toch niet vergelijkbaar met het wisselen van karakters in een levendige sandbox 3d omgeving? Dan sla je wel een paar stappen over vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is dus exact wat ik bedoelde met de mythe van Rockstar/GTA als baanbrekend. Het concept was helemaal niet nieuw en uniek. Donkey Kong in de jaren 90(!), Suikoden 3, Resident Evil 0, Yakuza 4 en 5. Zomaar paar voorbeelden van games die al voor GTA character switching toepasten. Rockstar deed slechts waar ze meesters in zijn; het heel gepolijst implementeren.
Dankzij het vissen in RDR2 nam ik professions in WoW eindelijk serieus, inclusief vissen en koken, en heb op meerdere characters een hele hoop professions naar max getraptquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was in Red Dead eigenlijk heel irritant, maar ik heb daar ook geen geduld voor.
Daarom noemde ik ook de andere voorbeelden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Het wisselen van sprites op de SNES is toch niet vergelijkbaar met het wisselen van karakters in een levendige sandbox 3d omgeving? Dan sla je wel een paar stappen over vind ik.
Nee da is niquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
Heb het gisteren op een YouTube stream gekeken op mijn telefoon, en vond de beelden van overdag tegenvallende ivm GTA5.
Maar kijk het nu opnieuw op mijn tv, en het ziet er toch wel heel erg![]()
uit.
Ik zag in de Digital Foundry video ook een (oudere) tweet ofzo voorbij komen dat het op de launch sowieso 30fps zou zijn, maar dat ze wel de intentie hebben om naderhand ook een 60fps performance mode willen maken
Iedereen weet dat Yakuza een kleinere schaal, een kleiner budget en andere gameplay heeft dan GTA. Maar qua storytelling en character building is het next level. Daar zou Rockstar een hoop van kunnen leren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 07:58 schreef MMaRsu het volgende:
Echt als je fucking Yakuza gaat vergelijken met GTA hou dan gewoon op want dan weet je echt niet waar je het over hebt
En GTA niet innovatief of baanbrekend sure bud nouja who cares wat jij er van vind gelukkig denkt de rest van de wereld er anders over
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Yakuza een kleinere schaal, een kleiner budget en andere gameplay heeft dan GTA. Maar qua storytelling en character building is het next level. Daar zou Rockstar een hoop van kunnen leren.
In een ideale wereld bouwt Rockstar de gamewereld en besteden ze het verhaal uit aan RGG.
Ze hebben echt een half uur geluld over het feit dat dit een 30fps game is en waarschijnlijk zal blijvenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag in de Digital Foundry video ook een (oudere) tweet ofzo voorbij komen dat het op de launch sowieso 30fps zou zijn, maar dat ze wel de intentie hebben om naderhand ook een 60fps performance mode willen maken
Dus volgens jou kan een game zonder voice acting per definitie geen goed verhaal hebben? (Yakuza heeft gedeeltelijke voice acting)quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]rot op met je Yakuza slaapverwekkende games man
Ik heb er een aantal, vind Japan ook vet maar al die gare textboxjes, het is zo boring. Ik ben er letterlijk meerdere keren bij in slaap gevallen
Hopelijk is die in Hawai beter want die kreeg ik bij Humble Bundle
GTA V met modsquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Mooie nieuwe screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het heel apart dat de relatie met Lucia optioneel isquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
GTA V met mods
Blijft er prachtig uit zienzoveel zin in en benieuwd naar de komende teasers/info/whatever
Nouja, de romantische. En daar kan ik mij wel wat bij voorstellen, dat niet iedereen daar op zit te wachten. Maar de relatie (of vriendschap) zelf niet volgens mij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het heel apart dat de relatie met Lucia optioneel is
Ben benieuwd of ze dan kussen of meer dan dat in het spel gaan stoppen. En ook of Jason en Lucia vreemd kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, de romantische. En daar kan ik mij wel wat bij voorstellen, dat niet iedereen daar op zit te wachten. Maar de relatie (of vriendschap) zelf niet volgens mij.
Probeer nog eens te lezen waar het over ging anders, het ging er alleen over dat Rockstar niet de eerste was met character switching zoals beweerd werd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 07:58 schreef MMaRsu het volgende:
Echt als je fucking Yakuza gaat vergelijken met GTA hou dan gewoon op want dan weet je echt niet waar je het over hebt
En GTA niet innovatief of baanbrekend sure bud nouja who cares wat jij er van vind gelukkig denkt de rest van de wereld er anders over
Als je de cheeks van Lucia niet kan clappen is 't wel LITERALLY UNPLAYABLEquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan kussen of meer dan dat in het spel gaan stoppen. En ook of Jason en Lucia vreemd kunnen gaan.
Wel in een open wereld sandbox gamequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Probeer nog eens te lezen waar het over ging anders, het ging er alleen over dat Rockstar niet de eerste was met character switching zoals beweerd werd.
Dat je nu kan switchen van het rijden met Jason naar schieten met Luciaquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel in een open wereld sandbox game
Uiteindelijk is dat ook niet belangrijk, maar wel hoe het geimplementeerd was. Dat je echt tijdens missies wisselt van viewpoint etc. Dat het verhaal verteld werd vanuit verschillende hoeken.
Exact. Wat ik dus al zei, ze hebben dat wiel niet uitgevonden maar wel geperfectioneerd. Was vooral heel tof dat het andere character echt dingen aan het doen was ipv dat je gewoon naar stilstaand personage in huis/straat switchtquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel in een open wereld sandbox game
Uiteindelijk is dat ook niet belangrijk, maar wel hoe het geimplementeerd was. Dat je echt tijdens missies wisselt van viewpoint etc. Dat het verhaal verteld werd vanuit verschillende hoeken.
Sickquote:They remain partners in crime instead of being romantic if you ignore the relationship mechanic, but the story will be affected
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |