Misschien is het deel van een character-ontwikkeling à la RDR2. Zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk ook niet nee, maar wel dat hij op zijn minst een beetje 'street-smart' is, toch?
Het is nu net alsof er iets mis met zijn spraakvermogen is.![]()
Het spel is 80 uur.. dit is het beginquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:13 schreef Stoorzendert het volgende:
De verhaallijn lijkt een beetje op een dertien in een dozijn actiefilm. Hopelijk is er wat meer ontwikkeling.
Deze gameplay is representatief voor een PS5? (dus niet de PS5 Pro)
De game is 80 uur langquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat ze bij deze GTA wel wat single player DLC uitbrengen, want dat miste ik bij GTA 5 en RDR 2. Heb je zo'n mooie wereld en na 1 verhaallijn ben je er eigenlijk al doorheen. Dat je bv een single player DLC hebt waarbij je als white trash op een trailerpark begint ergens in de Florida swamps.
En dan kan je ernaast waarschijnlijk zo enorm veel kloten in die wereld dat je daar ook nog heel wat uurtjes aan kwijt bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De game is 80 uur lang
Is dat dan niet genoeg
40? zo jong ben je niet. Dichter bij over 30 jaar dan over 40 jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
Het ziet er erg goed uit.
Als ik over zo'n 40 jaar met pensioen ga zal ik het wel op pc kunnen spelen.
Het is echt zo triest dat het bijna (bijna!) grappig aan het worden is. Kwam een kort filmpje tegen in mijn feed, 1 of andere streamer die naar het stukje kijkt dat Jason de oceaan in duikt. Toegegeven, die animatie ziet er inderdaad niet helemaal top uit, maar de conclusie die volgt is "worst game ever". Man man manquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:34 schreef Divje het volgende:
Oh Lord, heb alles wat met GTA te maken heeft op reddit gemute. Echt de braindead AI-mushy brain people met hun geforceerde haat
En dan krijg ik hier de hele tijd een paginavullende Euro jackpot advertentie in beeld waardoor ik niet normaal kan fokken.
Echt. Fuck.
Kunnen ze GTA niet vandaag releasen zodat ik m'n frustratie kwijt kan.
Worst game ever 😱quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is echt zo triest dat het bijna (bijna!) grappig aan het worden is. Kwam een kort filmpje tegen in mijn feed, 1 of andere streamer die naar het stukje kijkt dat Jason de oceaan in duikt. Toegegeven, die animatie ziet er inderdaad niet helemaal top uit, maar de conclusie die volgt is "worst game ever". Man man man
Zag al vele filmpjes die unplayable erin hadden staanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is echt zo triest dat het bijna (bijna!) grappig aan het worden is. Kwam een kort filmpje tegen in mijn feed, 1 of andere streamer die naar het stukje kijkt dat Jason de oceaan in duikt. Toegegeven, die animatie ziet er inderdaad niet helemaal top uit, maar de conclusie die volgt is "worst game ever". Man man man
Op alle platformen zie je het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:34 schreef Divje het volgende:
Oh Lord, heb alles wat met GTA te maken heeft op reddit gemute. Echt de braindead AI-mushy brain people met hun geforceerde haat
En dan krijg ik hier de hele tijd een paginavullende Euro jackpot advertentie in beeld waardoor ik niet normaal kan fokken.
Echt. Fuck.
Kunnen ze GTA niet vandaag releasen zodat ik m'n frustratie kwijt kan.
Ziet er nog een stuk beter uit dan vertoond op Netflix.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 09:57 schreef Houniet het volgende:
Hier kun je de uncompressed versie downloaden (14GB).
https://media-rockstargam(...)An_Extended_Look.mp4
Dat soort dingen jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit spel gaat dé benchmark worden de komende 10+ jarenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op alle platformen zie je het.
Het zijn
Pc spelers die boos zijn want niet day 1
Sony plebs die boos zijn want volgens hun is gta verantwoordelijk voor het verdwijnen van discs
Performeratieve lui die janken want unions
Fans van andere games/titels die door gta nu minder aandacht krijgen/geen game of the year kans maken
Of gewoon mensen met een zuur leven die niet willen dat anderen positief zijn over iets of er naar uitkijken.
Of ze haten want het is cool om te haten op populaire dingen
Het is allemaal nep joh.
Dit spel zal niet alleen een pareltje zijn het gaat ook alle sales records verbreken
Mja, totaal geen idee hebben waar het over gaat loont lijkt het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja![]()
Ik snap dat ragebait een goede manier is om views enzo te krijgen maar volgens mij zijn er echt teveel mensen die zo denken.
'It looks just like GTA V!!1' of 'Looks too much like AI!'
Like, wat???
OH MY GOD DID YOU SEE THAT IT'S ONLY 30 FPS THIS GAME IS SO UTTERLY UNPLAYABLE IT'S LITERALLY THE WORST GAME EVER!!!!111quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op alle platformen zie je het.
Het zijn
Pc spelers die boos zijn want niet day 1
Sony plebs die boos zijn want volgens hun is gta verantwoordelijk voor het verdwijnen van discs
Performeratieve lui die janken want unions
Fans van andere games/titels die door gta nu minder aandacht krijgen/geen game of the year kans maken
Of gewoon mensen met een zuur leven die niet willen dat anderen positief zijn over iets of er naar uitkijken.
Of ze haten want het is cool om te haten op populaire dingen
Het is allemaal nep joh.
Dit spel zal niet alleen een pareltje zijn het gaat ook alle sales records verbreken
Sowieso nacht streetracesquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
ben benieuwd hoe groot het race element gaat zijn
heb mij in alle gta’s wel vermaakt met rondracen
Ja, ik ook, daar kijk ik ook naar uit!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
ben benieuwd hoe groot het race element gaat zijn
heb mij in alle gta’s wel vermaakt met rondracen
Dit triggered mij zo enorm dat ik even m'n safespace op zoek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:24 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
OH MY GOD DID YOU SEE THAT IT'S ONLY 30 FPS THIS GAME IS SO UTTERLY UNPLAYABLE IT'S LITERALLY THE WORST GAME EVER!!!!111
Vind jij dit echt next level dan in vergelijking met GTA 5? Het is meer een soort natuurlijke evolutie aangezien een PS5 nu eenmaal krachtiger is dan een PS3 en het budget ontploft is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja![]()
Ik snap dat ragebait een goede manier is om views enzo te krijgen maar volgens mij zijn er echt teveel mensen die zo denken.
'It looks just like GTA V!!1' of 'Looks too much like AI!'
Like, wat???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |