Wat is dit nou voor sneu gedoe man..quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dat je wel erg defensief reageert op elk stukje kritiek dat op GTA 6 geleverd wordt, hoor. Heb je aandelen in Take 2, soms?
Stel dat je Metal Gear niet met Snake speelt of San Andreas niet met CJ maar in de plaats daarvan met een of andere vuilbekkende edgy girlboss. Dan doet dat gewoon afbreuk aan de beleving.
Dus nee, niet iedereen is excited om als mevrouw Lucia aan de slag te gaan.
Of het als wapen gebruikt kan worden, geen idee maar er lag een bult bdsm-related toys in de kamer waar Lucia op bed ging liggenquote:Op zondag 30 augustus 2026 10:22 schreef FlippingCoin het volgende:
de enige echt prangende vraag wmb is of er weer een dildo in zit als wapen en of die weer op een politiebureau gevonden gaat worden
quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Of het als wapen gebruikt kan worden, geen idee maar er lag een bult bdsm-related toys in de kamer waar Lucia op bed ging liggen
Zag ik in een reel op insta waar de comments hier natuurlijk schande van spraken
verwacht nog wel een journalistieke golf dat dit spel niet geschikt is voor kinderenquote:Op zondag 30 augustus 2026 10:25 schreef Momo het volgende:
10-jarige hyperactieve GTA online kinderen die straks die dingen tegenkomen
Het spel is officieel voor 18+, dan moeten die ouders maar opletten wat hun snotblaag aan het spelen is van hun geld.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
verwacht nog wel een journalistieke golf dat dit spel niet geschikt is voor kinderen
Het beste dat je met mmarsu kan doen is gewoon negerenquote:Op zondag 30 augustus 2026 08:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dat je wel erg defensief reageert op elk stukje kritiek dat op GTA 6 geleverd wordt, hoor. Heb je aandelen in Take 2, soms?
Stel dat je Metal Gear niet met Snake speelt of San Andreas niet met CJ maar in de plaats daarvan met een of andere vuilbekkende edgy girlboss. Dan doet dat gewoon afbreuk aan de beleving.
Dus nee, niet iedereen is excited om als mevrouw Lucia aan de slag te gaan.
Gisteren nog deze discussie met de boomer ouders afgekapt (hadden het GTA-VI item op het NOS journaal gezien).quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
verwacht nog wel een journalistieke golf dat dit spel niet geschikt is voor kinderen
itt vroeger toen veel ouders totaal geen idee hadden dat er ook games waren die eigenlijk voor volwassenen zijn, vroeger nog wel eens resident evil voor de ps1 gekregen toen ik op de basisschool zat lol
Gast weet je wel waar je op reageertquote:Op zondag 30 augustus 2026 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het beste dat je met mmarsu kan doen is gewoon negeren
Mn vriendin laten zien die geen gamer is, sterker nog, ze vroeg er zelf om nadat ik het had gezegd dat die uit was. Reactie was: 'ow jesus, ja ik snap het wel. Dit is eigenlijk gewoon een serie waar jij deel van uit maakt en bepaald wat je doet... en de wereld, gaaaaaf'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
Zojuist de Netflix trailer gezien , echt gaaf hoor,
Dildo's kunnen gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:22 schreef FlippingCoin het volgende:
de enige echt prangende vraag wmb is of er weer een dildo in zit als wapen en of die weer op een politiebureau gevonden gaat worden
Dat is ook een van de redenen waarom de GTA serie het zo goed doet, het spreekt ook niet-gamers aanquote:Op zondag 30 augustus 2026 12:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mn vriendin laten zien die geen gamer is, sterker nog, ze vroeg er zelf om nadat ik het had gezegd dat die uit was. Reactie was: 'ow jesus, ja ik snap het wel. Dit is eigenlijk gewoon een serie waar jij deel van uit maakt en bepaald wat je doet... en de wereld, gaaaaaf'.
Dus... zolang ze maar van mijn safegames afblijft
Bedankt voor de clipjes! Goed dat van de politie wegkomen moeilijker gaat worden en dus realistischer. Zou ook raar zijn dat de politie na een minuut niet hebben gezien zou vergeten dat je 5 mensen net hebt vermoord. Outfit, haar, auto, afstand allemaal indicatoren. Ben benieuwd wat de GTA online TikTok kids van dat soort dingen vinden. Ook dat je niet meer 30 wapens bij je kan hebben en dat soort dingen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Veel nieuwe details over het vernieuwde politie systeem, nieuw "Heat" systeem etc
Autos, het stelen ervan, het opslaan ervan, benzine, het verkopen van autos en customizen etc is ook volledig op de schop gegaan
Bekijk deze YouTube-video
Dit systeem maakt me wel erg enthousiast moet ik zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wilde eigenlijk al heel lang (en zeker bij gta v) dat je idd een crime kan begaan, van auto switched en dat de politie dan niet gelijk weet wie je bent. In V kan het even, maar ze herkennen je na even toch gelijk weer andere auto of niet.
Alles wat er nu bij komt is helemaal sick.
Is niks onderhands aan.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:16 schreef MisterFox het volgende:
Ik sprak gisteren met mijn broertje. Ik had de theorie dat de makers van GTA 6 een dikke onderhandse deal hebben met de makers van consoles.
Bedenk zelf: het spel wordt volledig ontwikkeld op de PC. Wat is de moeite om het spel gelijktijdig uit te brengen op de PC?
Ze moeten duidelijk de verkopen van consoles stieken.
Iets ontwikkelen op de pc en voor de pc zijn hele andere dingenquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:16 schreef MisterFox het volgende:
Ik sprak gisteren met mijn broertje. Ik had de theorie dat de makers van GTA 6 een dikke onderhandse deal hebben met de makers van consoles.
Bedenk zelf: het spel wordt volledig ontwikkeld op de PC. Wat is de moeite om het spel gelijktijdig uit te brengen op de PC?
Dat bounty systeem in rdr2 vond ik ook grappig. Had je een redelijk bedrag, kon de politie je wel met rust laten, maar zat je savonds aan het kampvuur: opeens spanning vanuit je controler en 3 4 bountyhunters in de buurt. Kon je weer looten en zo voor voorraad nadat je ze had afgeknald.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wilde eigenlijk al heel lang (en zeker bij gta v) dat je idd een crime kan begaan, van auto switched en dat de politie dan niet gelijk weet wie je bent. In V kan het even, maar ze herkennen je na even toch gelijk weer andere auto of niet.
Alles wat er nu bij komt is helemaal sick.
Ze hebben het spel al 2x uitgesteld om deze gestelde datum op consoles te kunnen halen..quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:16 schreef MisterFox het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |