Maakt niet uit wat er met Alvarez gebeurt. Zijn dagen zijn geteld.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar wel haalbare kaart zeker als Alvarez nog vertrekt
Lijkt mij wel een ploeg die PSV niet ligt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar wel haalbare kaart zeker als Alvarez nog vertrekt
Veerman is weg.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een ploeg die PSV niet ligt.
Vorig jaar had je ook gewoon een punt móeten pakken. Als Obispo die bal niet debiel over jaagtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een ploeg die PSV niet ligt.
Die pot staat mij totaal niet meer bij maar ik geloof je.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar had je ook gewoon een punt móeten pakken. Als Obispo die bal niet debiel over jaagt
Drie jaar geleden. Laatste in een poule met Munchen, Kopenhagen en Galatasarayquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Manchester United in de CL lijkt ook een euwigheid geleden
Driehoek had er 3 moeten maken maar na 60 minuten stond je toch 3-1 achter. Daarna leek het voorbij maar in de laatste 10 minuten toch nog een tweede en een megakans voor Obispo. PSV was daar niet kansloos itt Newcastle uit maar het was wel dodelijk effectiefquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die pot staat mij totaal niet meer bij maar ik geloof je.
Het is wel een van de makkelijkere tegenstanders. Sowieso veel tegenstanders uit pot 1 al gehad de laatste jaren, alleen Real, Barca en City niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:41 schreef ISVV het volgende:
Weer Atleti is een beetje mehh. Real wel erg leuk.
Atletico valt me altijd wel tegen als ze tegen NL clubs spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driehoek had er 3 moeten maken maar na 60 minuten stond je toch 3-1 achter. Daarna leek het voorbij maar in de laatste 10 minuten toch nog een tweede en een megakans voor Obispo. PSV was daar niet kansloos itt Newcastle uit maar het was wel dodelijk effectief
Idd. Heb niet eens zin daar heen te gaan. Toch saaie 0-1 en 2 rode kaarten.quote:
Buiten dat ze al sinds 1997 niet van een NL club verloren hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Atletico valt me altijd wel tegen als ze tegen NL clubs spelen.
Een paar jaar geleden in de Kuip nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ze al sinds 1997 niet van een NL club verloren hebben.
U vraagt, UEFA draait.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop op een BoerenDuel
PSV - Club Brugge of Club Brugge - PSV
Feenoord zit in pot 3 hans en volgens mag je max 2 ploegen uitzelfde land lotenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen Feyenoord.
Daar komt Brugge goed weg.
Misschien moet je de uitleg nog eens kijken!!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Feenoord zit in pot 3 hans en volgens mag je max 2 ploegen uitzelfde land loten
Nu leef je net iets té veel in je Ajax referentiekader.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Gunstig voor PSV, op een goede dag moet je hier thuis gewoon een punt pakken.
Blijkbaar mis ik weer ietsquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden in de Kuip nog.
Hopelijk zitten WE morgen in de koker.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu leef je net iets té veel in je Ajax referentiekader.
Behalve voor de coëfficiënt.quote:
Ik heb mijn fout meteen na mijn post doorquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je de uitleg nog eens kijken!!
Ik ga niet elke wedstrijd of loting bekijken met de COEFFICIENT in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve voor de coëfficiënt.
Gebruik nooit meer Hans aub.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb mijn fout meteen na mijn post door
excuses
farioli gaat weer huilenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt Peter weer eens afgetroefd.
neutral gezien ook gewoon een mooi affiche jaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga niet elke wedstrijd of loting bekijken met de COEFFICIENT in mijn achterhoofd.
In welke pot zitten die eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu leef je net iets té veel in je Ajax referentiekader.
Morgen (hopelijk) allemaal wifiwachtwoorden loten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In welke pot zitten die eigenlijk?
ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beide Manchesters naar Lissabon toch?
Leuk man. Conference league genot.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen (hopelijk) allemaal wifiwachtwoorden loten.
pot 1.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In welke pot zitten die eigenlijk?
Ja ik kijk er eigenlijk best naar uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk man. Conference league genot.
Snap ik. Kwartfinale heel goed mogelijk. Daarna beetje mazzel hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik kijk er eigenlijk best naar uit.
Shaktarleipzigstuttgart is ook wel wachtwoordwaardig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen (hopelijk) allemaal wifiwachtwoorden loten.
Qua entertainment waarde wel heel matigquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Stuttgart thuis en Viking uit, kon een pak minder.
De Engelse aids zo lang mogelijk ontwijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ik. Kwartfinale heel goed mogelijk. Daarna beetje mazzel hebben.
Ook wel een paar die het spel best maken willen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Veel ploegjes die maar al te graag die naive Bosz zichzelf laat ophangen.
Brugge misschein samen met Real. De rest vindt de omschakeling vooral een heel leuk wapen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel een paar die het spel best maken willen.
Club thuis, Shakhtar thuis & Viking uit moet je 'gewoon' winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het had wel makkelijker gekund, maar hier moet je toch wel door kunnen
die man vindt alles lastigquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Club thuis, Shakhtar thuis & Viking uit moet je 'gewoon' winnen.
Geloof me onderschat Club Brugge nietquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuttgart thuis vind ik ook dat PSV moet kunnen winnen, zo goed is de Duitse competitie ook weer niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV in vorm is is dit wel een kans om zelfs de top 8 te halen.
Laten we niet overdrijven.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Called it.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord mag het ticket naar Istanbul al wel boeken
Dudequote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga er gemakshalve vanuit dat PSV niet in vorm is hoor. Maar er zijn 5 wedstrijden die je kunt winnen. (Alles thuis en Viking uit)quote:
Dan moet er wel iedere wedstrijd een vuurwerkje worden afgestoken of een banaan door het beeld vliegen.quote:
Daar ken ik Stuttgart niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuttgart thuis vind ik ook dat PSV moet kunnen winnen, zo goed is de Duitse competitie ook weer niet.
Heel vergelijkbaar met PSV dit. Pot 3 iets lastiger wellichtquote:
Jij kijkt niet wekelijks Stuttgart?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ken ik Stuttgart niet goed genoeg voor.
Er zijn dagen dat ik de Bundesliga oversla ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij kijkt niet wekelijks Stuttgart?.
Ik voel dat je dit meent.quote:
This is soccer. @RamboDirkquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan moet er wel iedere wedstrijd een vuurwerkje worden afgestoken of een banaan door het beeld vliegen.
Ja dat project volg ik al een tijdje, leuk om ze eens tegen een Nederlandse club te zien.quote:
Ja, vreselijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Als Ajax-fan zit je hier ook naar te kijken vlak voordat je tegen FC Sion speelt.. Doet toch pijn lijkt me.
Ajax heeft momenteel niks te zoeken in de CL. Dus prima dat ze er niet bij zaten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Als Ajax-fan zit je hier ook naar te kijken vlak voordat je tegen FC Sion speelt.. Doet toch pijn lijkt me.
Helemaal geen last van.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Jullie gaan een intens leuke Europese reis belevenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Ik vind het ook uitstekend. Doenbare ticketprijzen, grappige tegenstanders en een goedkope manier om sfeer tussen club en fans te verbeteren. Als ik in het stadion sta, ben ik niet bezig met "dit had ook Barça kunnen zijn xD"quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
Conferens Liek is juist werelds. Beste uitvinding van de UEFA in jaren.
Misschien mag Ajax dan ook een keertje naar een stadion dat ooit naar Hitler vernoemd is geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jullie gaan een intens leuke Europese reis beleven
5x tegen PSV en 2x tegen Feyenoord sindsdien toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ze al sinds 1997 niet van een NL club verloren hebben.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Plaatje voor de OP graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Hup:
Real Madrid
FC Porto
RB Leipzig
Shakhtar Donetsk
Atlético Madrid
Club Brugge
VfB Stuttgart
@:psvcl
14 puntenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Hup:
Real Madrid
FC Porto
RB Leipzig
Shakhtar Donetsk
Atlético Madrid
Club Brugge
VfB Stuttgart
@:psvcl
Ach, Mexquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja halve finale zit er ook wel in man!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, als PSV in vorm is hè.quote:
quote:Op maandag 7 september 2026 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie in het spoorboekje dat Feyenoord uit moet tegen Barcelona deze week.
[ afbeelding ]
Ik zie een hoop Barca hypetrains weer in de fantasy spelletjes. Met een aanvallend matig Feyenoord kan dat een grote uitslag worden.quote:Op maandag 7 september 2026 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In de voorbeschouwingen op Barça v Feyenoord halen mensen druk Valencia 0-5 Barça aan.
Doe dat niet. Dat is niet representatief. Valencia stelt geen kut voor, kiddo's.
Je bent een aimabele user.quote:Op dinsdag 8 september 2026 07:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien heeft Feyenoord wel een topdag en Barcelona een matige.
Een 3-0 in plaats van 6-0 zou zeker kunnen in dat geval dan.quote:Op dinsdag 8 september 2026 07:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral dat Mats Deijl er weer in wordt gebracht en Yamal dan een keer van flank wisseltquote:Op dinsdag 8 september 2026 16:37 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord speelde best indrukwekkend tegen NEC. Ze kunnen gewoon een uitslag halen hoor.
Ze hebben 40 miljoen laten schieten voor staartmans. Die gaat vanavond pieken!!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2026 07:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan beter een Aziaat van 40 kilo met naaldhakken over je balzak laten lopen, dat doet minder pijn.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:03 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral dat Mats Deijl er weer in wordt gebracht en Yamal dan een keer van flank wisselt
Dan zal ie morgen wel opgebrand zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze hebben 40 miljoen laten schieten voor staartmans. Die gaat vanavond pieken!!!!!!
In het hotel?quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze hebben 40 miljoen laten schieten voor staartmans. Die gaat vanavond pieken!!!!!!
Die zal als Read moe is er wel in komen en dan heeft Barca in Adeyemi wel een redelijke luxeaanvaller die er zin in heeft. En dan heb je ook nog types als Olmo op de bank.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk vooral dat Mats Deijl er weer in wordt gebracht en Yamal dan een keer van flank wisselt
Ik.quote:
Natuurlijk kijk ik dat.quote:
Het schijnt dat Olmo zou gaan spelen en Fermin een dagje vrij krijgt.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zal als Read moe is er wel in komen en dan heeft Barca in Adeyemi wel een redelijke luxeaanvaller die er zin in heeft. En dan heb je ook nog types als Olmo op de bank.
Evertje Hendriksquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
Helene heeft een stuk van een vuilniszak afgeknipt, wat leuk zeg.
Daar worden ze ook niet veel minder van.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het schijnt dat Olmo zou gaan spelen en Fermin een dagje vrij krijgt.
Die frisse zeelucht daarboven doet je niet goed.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:37 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord speelde best indrukwekkend tegen NEC. Ze kunnen gewoon een uitslag halen hoor.
Dan scoren ze er misschien maar 4 ipv 5quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar worden ze ook niet veel minder van.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:37 schreef Durmada het volgende:
PAV gaat er zo ook eentje slikkenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marin heeft gescoord voor AEK.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zal dit jaar een mindere CL seizoen worden.
Jij hebt de eerste helft niet gezien?quote:
Ah ik dacht dat dit over de CL in het algemeen ging.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt de eerste helft niet gezien?
Inderdaad voor Club Brugge toch. Het ik hoor het hoongelach van de Nederlanders hier die mij en mij team liever zien bloeden . Maar goed we kunnen niet elk jaar de pannen van het dak voetballenquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat dit over de CL in het algemeen ging.
Het zou fijn zijn voor de coefficientenstrijd ja, verder maakt het me niet zoveel uit zolang jullie begin november maar verliezen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad voor Club Brugge toch. Het ik hoor het hoongelach van de Nederlanders hier die mij en mij team liever zien bloeden . Maar goed we kunnen niet elk jaar de pannen van het dak voetballen
Perez gaat die pien regelenquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haaland KAPOET trappen. @:powerloungen
Nou nou nou nou nou...quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haaland KAPOET trappen. @:powerloungen
Dit is wel erg optimistisch.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:37 schreef Durmada het volgende:
43 jaar geleden had Barcelona best veel moeite met NEC dus....quote:
Ik garandeer je dat ze een uitslag halen.quote:
Hopelijk is er goede zalf voor.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat ze een uitslag halen.
AH failliet?quote:
Die met dat snorretje 81 jaar geleden ja.quote:
En daar houden ze nu een minuut stilte voor? Ongehoord.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die met dat snorretje 81 jaar geleden ja.
Die had wel kijk op het spelletje.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die met dat snorretje 81 jaar geleden ja.
Madrid heeft natuurlijk wel een dubieuze geschiedenis op dat gebied.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
En daar houden ze nu een minuut stilte voor? Ongehoord.
Tja, het gaat om de goals, 1-0.quote:
Klein knipoogje naar het omroepverhaal hequote:Op dinsdag 8 september 2026 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Madrid heeft natuurlijk wel een dubieuze geschiedenis op dat gebied.
Akkoord.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klein knipoogje naar het omroepverhaal he
quote:
+1quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Real vaker had kunnen scoren.
Het CL fenomeen scoort ook nog even een eigen goalquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
CL-fenomeen Guirassy levert overigens weer. Dortmund had het moeilijk, maar hij scoort, versiert een pingel en schiet die keurig binnen
Zeg dan even wat het was, welke wedstrijd. Alsof we Van Boekel z'n werkrooster weten.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:40 schreef Makamba_ het volgende:
Lees dat Van Boekel een nieuwe aanslag opnieuw als niks heeft beoordeeld. Een liefhebber van mannelijk voetbal!
Het zelf googlen had waarschijnlijk minder tijd gekost dan deze post plaatsen.quote:Op woensdag 9 september 2026 00:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zeg dan even wat het was, welke wedstrijd. Alsof we Van Boekel z'n werkrooster weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |