Ik ga er gemakshalve vanuit dat PSV niet in vorm is hoor. Maar er zijn 5 wedstrijden die je kunt winnen. (Alles thuis en Viking uit)quote:
Dan moet er wel iedere wedstrijd een vuurwerkje worden afgestoken of een banaan door het beeld vliegen.quote:
Daar ken ik Stuttgart niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuttgart thuis vind ik ook dat PSV moet kunnen winnen, zo goed is de Duitse competitie ook weer niet.
Heel vergelijkbaar met PSV dit. Pot 3 iets lastiger wellichtquote:
Jij kijkt niet wekelijks Stuttgart?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ken ik Stuttgart niet goed genoeg voor.
Er zijn dagen dat ik de Bundesliga oversla ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij kijkt niet wekelijks Stuttgart?.
Ik voel dat je dit meent.quote:
This is soccer. @RamboDirkquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan moet er wel iedere wedstrijd een vuurwerkje worden afgestoken of een banaan door het beeld vliegen.
Ja dat project volg ik al een tijdje, leuk om ze eens tegen een Nederlandse club te zien.quote:
Ja, vreselijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Als Ajax-fan zit je hier ook naar te kijken vlak voordat je tegen FC Sion speelt.. Doet toch pijn lijkt me.
Ajax heeft momenteel niks te zoeken in de CL. Dus prima dat ze er niet bij zaten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Als Ajax-fan zit je hier ook naar te kijken vlak voordat je tegen FC Sion speelt.. Doet toch pijn lijkt me.
Helemaal geen last van.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |