quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:37 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord speelde best indrukwekkend tegen NEC. Ze kunnen gewoon een uitslag halen hoor.
PAV gaat er zo ook eentje slikkenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marin heeft gescoord voor AEK.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zal dit jaar een mindere CL seizoen worden.
Jij hebt de eerste helft niet gezien?quote:
Ah ik dacht dat dit over de CL in het algemeen ging.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt de eerste helft niet gezien?
Inderdaad voor Club Brugge toch. Het ik hoor het hoongelach van de Nederlanders hier die mij en mij team liever zien bloeden . Maar goed we kunnen niet elk jaar de pannen van het dak voetballenquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat dit over de CL in het algemeen ging.
Het zou fijn zijn voor de coefficientenstrijd ja, verder maakt het me niet zoveel uit zolang jullie begin november maar verliezen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad voor Club Brugge toch. Het ik hoor het hoongelach van de Nederlanders hier die mij en mij team liever zien bloeden . Maar goed we kunnen niet elk jaar de pannen van het dak voetballen
Perez gaat die pien regelenquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haaland KAPOET trappen. @:powerloungen
Nou nou nou nou nou...quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haaland KAPOET trappen. @:powerloungen
Dit is wel erg optimistisch.quote:Op dinsdag 8 september 2026 16:37 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord speelde best indrukwekkend tegen NEC. Ze kunnen gewoon een uitslag halen hoor.
43 jaar geleden had Barcelona best veel moeite met NEC dus....quote:
Ik garandeer je dat ze een uitslag halen.quote:
Hopelijk is er goede zalf voor.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat ze een uitslag halen.
AH failliet?quote:
Die met dat snorretje 81 jaar geleden ja.quote:
En daar houden ze nu een minuut stilte voor? Ongehoord.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die met dat snorretje 81 jaar geleden ja.
Die had wel kijk op het spelletje.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die met dat snorretje 81 jaar geleden ja.
Madrid heeft natuurlijk wel een dubieuze geschiedenis op dat gebied.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
En daar houden ze nu een minuut stilte voor? Ongehoord.
Tja, het gaat om de goals, 1-0.quote:
Klein knipoogje naar het omroepverhaal hequote:Op dinsdag 8 september 2026 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Madrid heeft natuurlijk wel een dubieuze geschiedenis op dat gebied.
Akkoord.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klein knipoogje naar het omroepverhaal he
quote:
+1quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Real vaker had kunnen scoren.
Het CL fenomeen scoort ook nog even een eigen goalquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
CL-fenomeen Guirassy levert overigens weer. Dortmund had het moeilijk, maar hij scoort, versiert een pingel en schiet die keurig binnen
Zeg dan even wat het was, welke wedstrijd. Alsof we Van Boekel z'n werkrooster weten.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:40 schreef Makamba_ het volgende:
Lees dat Van Boekel een nieuwe aanslag opnieuw als niks heeft beoordeeld. Een liefhebber van mannelijk voetbal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |