Maakt niet uit wat er met Alvarez gebeurt. Zijn dagen zijn geteld.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar wel haalbare kaart zeker als Alvarez nog vertrekt
Lijkt mij wel een ploeg die PSV niet ligt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar wel haalbare kaart zeker als Alvarez nog vertrekt
Veerman is weg.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een ploeg die PSV niet ligt.
Vorig jaar had je ook gewoon een punt móeten pakken. Als Obispo die bal niet debiel over jaagtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een ploeg die PSV niet ligt.
Die pot staat mij totaal niet meer bij maar ik geloof je.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar had je ook gewoon een punt móeten pakken. Als Obispo die bal niet debiel over jaagt
Drie jaar geleden. Laatste in een poule met Munchen, Kopenhagen en Galatasarayquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Manchester United in de CL lijkt ook een euwigheid geleden
Driehoek had er 3 moeten maken maar na 60 minuten stond je toch 3-1 achter. Daarna leek het voorbij maar in de laatste 10 minuten toch nog een tweede en een megakans voor Obispo. PSV was daar niet kansloos itt Newcastle uit maar het was wel dodelijk effectiefquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die pot staat mij totaal niet meer bij maar ik geloof je.
Het is wel een van de makkelijkere tegenstanders. Sowieso veel tegenstanders uit pot 1 al gehad de laatste jaren, alleen Real, Barca en City niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:41 schreef ISVV het volgende:
Weer Atleti is een beetje mehh. Real wel erg leuk.
Atletico valt me altijd wel tegen als ze tegen NL clubs spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driehoek had er 3 moeten maken maar na 60 minuten stond je toch 3-1 achter. Daarna leek het voorbij maar in de laatste 10 minuten toch nog een tweede en een megakans voor Obispo. PSV was daar niet kansloos itt Newcastle uit maar het was wel dodelijk effectief
Idd. Heb niet eens zin daar heen te gaan. Toch saaie 0-1 en 2 rode kaarten.quote:
Buiten dat ze al sinds 1997 niet van een NL club verloren hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Atletico valt me altijd wel tegen als ze tegen NL clubs spelen.
Een paar jaar geleden in de Kuip nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ze al sinds 1997 niet van een NL club verloren hebben.
U vraagt, UEFA draait.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop op een BoerenDuel
PSV - Club Brugge of Club Brugge - PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |