Ik heb mijn fout meteen na mijn post doorquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je de uitleg nog eens kijken!!
Ik ga niet elke wedstrijd of loting bekijken met de COEFFICIENT in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve voor de coëfficiënt.
Gebruik nooit meer Hans aub.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb mijn fout meteen na mijn post door
excuses
farioli gaat weer huilenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt Peter weer eens afgetroefd.
neutral gezien ook gewoon een mooi affiche jaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga niet elke wedstrijd of loting bekijken met de COEFFICIENT in mijn achterhoofd.
In welke pot zitten die eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu leef je net iets té veel in je Ajax referentiekader.
Morgen (hopelijk) allemaal wifiwachtwoorden loten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In welke pot zitten die eigenlijk?
ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beide Manchesters naar Lissabon toch?
Leuk man. Conference league genot.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen (hopelijk) allemaal wifiwachtwoorden loten.
pot 1.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In welke pot zitten die eigenlijk?
Ja ik kijk er eigenlijk best naar uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk man. Conference league genot.
Snap ik. Kwartfinale heel goed mogelijk. Daarna beetje mazzel hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik kijk er eigenlijk best naar uit.
Shaktarleipzigstuttgart is ook wel wachtwoordwaardig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen (hopelijk) allemaal wifiwachtwoorden loten.
Qua entertainment waarde wel heel matigquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Stuttgart thuis en Viking uit, kon een pak minder.
De Engelse aids zo lang mogelijk ontwijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ik. Kwartfinale heel goed mogelijk. Daarna beetje mazzel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |