Tuurlijk, neem het niet TE serieus die meme's, soms moet een geintje kunnen toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar gelukkig zie jij dat verschil, zat mannen of jongens die iedere vorm van "feminisme" gelijk weg lachen.
Vrouwen hoeven zich van mij er niet van te distantiëren, maar "ze" moeten er ook niet teveel mee geassocieerd willen worden, om hun eigen zaak daarmee te verpesten, denk ik dan.
Er is plenty humor en zelfspot.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, neem het niet TE serieus die meme's, soms moet een geintje kunnen toch?
Maar nog 1 reden, vrouwen hebben geen gevoel voor humor of zelfspot.
Ten eerste: het was inderdaad heel expliciet niet de bedoeling om er een bashtopic van te maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij was het ten eerste heel expliciet niet de bedoeling van @:VEM2012 om hier weer een vrouwenbash-topic van te maken. En hadden we een prima gesprek zonder dat er weer een of andere dwaas edgy moest komen doen en vrouwenrechten weer in wi perken.
Ten tweede is het volsagen van de zotte dat je het uberhaupt uit je toetsenbord krijgt.
Vrouwen zouden eens moeten zeggen dat mannen hun stemrecht maar moet worden afgenomen, want ze hebben lang genoeg kunnen stemmen, ook al voor vrouwen konden stemmen, en ze hebben er niets van gebrouwen. De wereld zou te klein zijn. Maar vrouwen weer in een verdomhoekje drukken, dat is wel oke en heul grappig.
Het is pure misogynie.
Er zijn genoeg vrouwen met humor. Moet je vaak ook wel hebben om met een kerel samen te kunnen leven.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, neem het niet TE serieus die meme's, soms moet een geintje kunnen toch?
Er zit een groot verschil tussen een grapje om een vrouw of vrouwen te behandelen als 2e rangs burger.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had eerder in het topic een prima inhoudelijke discussie met VEM hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is plenty humor en zelfspot.
Maar als je dag in dag uit dit soort uitspraken aan moet horen, houdt het wel een keer op.
Maar goed, ga lekker verder met vrouwen bashen, dan kom ik later nog wel eens kijken of er weer een gewoon normaal gesprek mogelijk is.
Ja, maar die splijting komt voornamelijk door een olifant die niet benoemd mag worden natuulijkquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een grapje om een vrouw of vrouwen te behandelen als 2e rangs burger.
En we, en dan bedoel ik niet alleen op FOK!, gaan straks wel een kant op in de maatschappij dat de mannen en vrouwen tegen elkaar opgezet worden en dan voornamelijk door onwaarheden op social media.
Misschien moeten die trollen dan onderhand gewoon eens ophouden. Het is niet leuk en edgy en het verpest een topic.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had eerder in het topic een prima inhoudelijke discussie met VEM hoor.
Maar als je dan zo enorm emotioneel hapt op 1 post maak je feitelijk zelf het topic kapot, don't feed the troll is niet voor niets al decennia de regel op het internet.
Als er meme's komen dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor het binnenhalen voor moslims, dan rest er voor mij ook weinig meer dan te ingrijpen omdat het onzin is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die splijting komt voornamelijk door een olifant die niet benoemd mag worden natuulijk.
Maar die discussie willen we dan weer niet aangaan waardoor de rest eigenlijk niet relevant meer is. Dan trek ik het soms in het extreme, mea culpa.
Ja, en daar heb je dus mods voor he? FOK! is geen nu.nl en er hoort ruimte te zijn voor, af en toe, een kwinkslag of zelfs uitlokpost.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moeten die trollen dan onderhand gewoon eens ophouden. Het is niet leuk en edgy en het verpest een topic.
Maar by all means, ga lekker verder, mannen onder elkaar, beetje denigrerend doen over vrouwen. En het dan maar gek vinden dat vrouwen er wel genoeg van hebben.
Je kan ook zeggen: don't be the troll...quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had eerder in het topic een prima inhoudelijke discussie met VEM hoor.
Maar als je dan zo enorm emotioneel hapt op 1 post maak je feitelijk zelf het topic kapot, don't feed the troll is niet voor niets al decennia de regel op het internet.
Onzin is het natuurlijk niet gezien het gedweep met Gaza en de oververtegenwoordiging van vrouwen bij die optochten. Ook stemmen vrouwen overwegend links dat PRO-immigrant is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als er meme's komen dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor het binnenhalen voor moslims, dan rest er voor mij ook weinig meer dan te ingrijpen omdat het onzin is.
Maar mea culpa geaccepteerd
Maar het gedweep met Gaza van vrouwen is ook social media.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin is het natuurlijk niet gezien het gedweep met Gaza en de oververtegenwoordiging van vrouwen bij die optochten. Ook stemmen vrouwen overwegend links dat PRO-immigrant is.
We moeten ook niet naar een situatie toe dat vrouwen nooit ergens verantwoordelijk voor zijn en alles de schuld is van een ander he?
Kritiek op vrouwen, de slechte eigenschappen van sommige vrouwen is geen vrouwenhaat, vrouwen zijn mensen en mensen zijn over het algemeen gemankeerd.
Het is geen NWS, ik zal zo ophouden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar het gedweep met Gaza van vrouwen is ook social media.
Hoeveel Nederlandse vrouwen zie jij nu lopen bij zo'n demonstratie..
Dat is toch geen afspiegeling van de Nederlandse maatschappij.
En als we na de moslims daarna de vrouwen ook op die hoop gaan gooien, dan gaat het niet goedkomen en dat is ook niet eerlijk.
Misschien moet je dan maar naar het Brabantse platteland verhuizen ofzo, een BBB gemeente.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is geen NWS, ik zal zo ophouden.
Maar je ziet helaas juist heel veel Nederlandse vrouwen, de bakfietsmama met Keffiyeh is echt niet meer uit het straatbeeld weg te slaan hier.
Moslims moeten op 1 hoop, voornamelijk van moslims zelf, want er zijn maar 2 smaken, moslim of ongelovige.
Over vrouwen in het algemeen schreef ik daarom ook, sommige vrouwen.
Dit topic ging expliciet niet over vrouwen, maar feminisering, niet te verwarren met feminisme en niet louter aan te rekenen aan vrouwen etc.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin is het natuurlijk niet gezien het gedweep met Gaza en de oververtegenwoordiging van vrouwen bij die optochten. Ook stemmen vrouwen overwegend links dat PRO-immigrant is.
We moeten ook niet naar een situatie toe dat vrouwen nooit ergens verantwoordelijk voor zijn en alles de schuld is van een ander he?
Kritiek op vrouwen, de slechte eigenschappen van sommige vrouwen is geen vrouwenhaat, vrouwen zijn mensen en mensen zijn over het algemeen gemankeerd.
Off-topic.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit topic ging expliciet niet over vrouwen, maar feminisering, niet te verwarren met feminisme en niet louter aan te rekenen aan vrouwen etc.
Als je echt graag lekker kritiek wil hebben op vrouwen, is hier een goed topic voor je:
R&P / Mannen willen geen vrouw meer
Kun je lekker mannen onder elkaar vertellen wat er allemaal vreselijk is aan vrouwen en kunnen we hier gewoon ontopic en zonder die ontzettend leuke humor om te lachen tegen/over vrouwen verder een goed gesprek hebben
Niemand zegt dat je dat wel moet vinden toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen onder elkaar totaal niet leuk.
Echt niet.
Zo’n keurig vrouwen weekend,of blad,of tv,ik vind er echt serieus geen moer aan.
Nee er zijn forum breed genoeg plaatsen waar dit kan. Ook in R&P.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je dat wel moet vinden toch?
Maar dit topic ging niet over vrouwen, maar over iets anders en het is dan echt off topic en onnodig dat er wéér mannen langskomen om te vertellen dat ons stemrecht ons ontnomen moet worden, dat we geen humor hebben en dat we kut zijn. Maar goed, als dat wel de bedoeling is, dan zal ik zelf de topics mijden, want ik heb er gewoon geen zin om dat telkens weer te moeten lezen
Nou, ik ben geen man, ik vind ons niet kut. Ik vind vrouwen onder elkaar niet leuk. Maar ik zal m'n post verwijderen, want offtopicquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je dat wel moet vinden toch?
Maar dit topic ging niet over vrouwen, maar over iets anders en het is dan echt off topic en onnodig dat er wéér mannen langskomen om te vertellen dat ons stemrecht ons ontnomen moet worden, dat we geen humor hebben en dat we kut zijn. Maar goed, als dat wel de bedoeling is, dan zal ik zelf de topics mijden, want ik heb er gewoon geen zin om dat telkens weer te moeten lezen
Ik zie geen enkele reden dat er ruimte zou moeten zijn voor uitlokposts in een serieus subforum.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en daar heb je dus mods voor he? FOK! is geen nu.nl en er hoort ruimte te zijn voor, af en toe, een kwinkslag of zelfs uitlokpost.
En je doet nu zelf heerlijk mee met de splijting. Heb er lekker genoeg van dan, en nu? Iets minder uit de emotie kan ook helpen om een topic niet om zeep te helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |