abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221668234
quote:
16s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen zou je morgen nog het stemrecht moeten ontnemen.
Volgens mij was het ten eerste heel expliciet niet de bedoeling van @VEM2012 om hier weer een vrouwenbash-topic van te maken. En hadden we een prima gesprek zonder dat er weer een of andere dwaas edgy moest komen doen en vrouwenrechten weer in wi perken.

Ten tweede is het volsagen van de zotte dat je het uberhaupt uit je toetsenbord krijgt.
Vrouwen zouden eens moeten zeggen dat mannen hun stemrecht maar moet worden afgenomen, want ze hebben lang genoeg kunnen stemmen, ook al voor vrouwen konden stemmen, en ze hebben er niets van gebrouwen. De wereld zou te klein zijn. Maar vrouwen weer in een verdomhoekje drukken, dat is wel oke en heul grappig.

Het is pure misogynie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221668248
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 17:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Massale steun voor een '"moeder" die haar 3 kleine kinderen gewurgd heeft is een ander voorbeeld. Ze staan, vaak met hun eigen kinderen naast ze, "same girl I know how you feel!!" te krijsen bij de rechtbank :').

Inmiddels al tientallen mannen die hun partner hebben gedumpt omdat ze op instagram meededen aan de steuncampagne, en terecht.
Maar gelukkig zie jij dat verschil, zat mannen of jongens die iedere vorm van "feminisme" gelijk weg lachen.

Vrouwen hoeven zich van mij er niet van te distantiėren, maar "ze" moeten er ook niet teveel mee geassocieerd willen worden, om hun eigen zaak daarmee te verpesten, denk ik dan.
Hell To The Liars
pi_221668307
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 16:09 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik denk dat het hellend vlak is begonnen met de Culturele Verrijking waardoor niet alleen alle sociale cohesie weg is, maar ook omdat het gros van de import ronduit kutvolk is - van Marokkaan tot Syriėr tot Somaliėr - dat geweld als eerste natuur heeft.

En beter gaat het niet worden, integendeel
Punt is wel dat die 2 dingen ongeveer samen zijn gevallen qua tijdslijn.
Het kan ook een EN EN zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')