Omdat zij zelf ook wandelaar zijn, naast dienstverlener/kassameisjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:34 schreef AnneX het volgende:
In vredesnaamhoe zo ga je als dienstverlener
in een groepsapp met wandelaars/ bezoekers?
![]()
Of het zijn persoonlijke kennissen.
Ja hoor PuP mag zeker mee! Er was een welkomst pakketje voor haar met een BAL!!!! Twee snacks en poepzakjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Barreltje Soms ging ik daar naar lunchen tussen afspraken. Komisch !
Hier begonnen ze met een parkeerplaats en er staat nu een moloch van Pgarage die 5 x meer ruimte heeft.
Oh en mag PuP ook mee daar?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:41 schreef Barreltje het volgende:
goes, ik zit dus in het cafe van een bekende nederlandse hotel keten ( iets met een vogel)
er er zitten echt ALLEMAAL sales mannetjes om me heen![]()
ze praten allemala hetzelfde, zelfde kadens, zelfde woordenschat, en ze zien er ook allemaal ( in variaties van blauw en bruin) het zelfde uit.. de semi geintresseerdheid, de loze zinnen.. omg.. ik krijg er toch nog steeds jeuk van, die zelf ingenomen sales mannetjes ..Had je de verkeerde kleur pakken gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoi, welkom in NL![]()
Voor jou is dat makkelijk voor ons zou dat wel veel punten zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat ik voor Deventer wel meer dan 1000 punten verdiende door mijn eigen huis aan te klikken
Dus wij hadden kunnen meeten toen wij onlangs in D. waren!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat ik voor Deventer wel meer dan 1000 punten verdiende door mijn eigen huis aan te klikken
Ik ben er lang niet altijd hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus wij hadden kunnen meeten toen wij onlangs in D. waren!
Had je gids kunnen zijn voor twee provinciaaltjes op citytrip
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef AnneX het volgende:
@:sigme Bommenberend! Géén vuurwerk!?
Kleine AnneX logeerde op zolderkamer bij oma en had vrij uitzicht op het vuurwerk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:41 schreef Barreltje het volgende:
goes, ik zit dus in het cafe van een bekende nederlandse hotel keten ( iets met een vogel)
er er zitten echt ALLEMAAL sales mannetjes om me heen![]()
ze praten allemala hetzelfde, zelfde kadens, zelfde woordenschat, en ze zien er ook allemaal ( in variaties van blauw en bruin) het zelfde uit.. de semi geintresseerdheid, de loze zinnen.. omg.. ik krijg er toch nog steeds jeuk van, die zelf ingenomen sales mannetjes ..Een commissie verkopers, alleen een wortelveld antroposofen is ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de lijst gezetquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues die serie is een avondje doorhalen waard.
Ik dacht dat het 5 afleveringen waren dus zat al te vloeken “moet ik wachten op een tweede serie” maar toen bleek er nog een aflevering 6 te zijnquote:
Haha dat hadden wij ook een keer bij een serie! Bij afl 4,de laatste dachten we, was het eind heel raar, soort cliffhanger of zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 afleveringen waren dus zat al te vloeken “moet ik wachten op een tweede serie” maar toen bleek er nog een aflevering 6 te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar de Efteling voor de laatste zomeravond van deze zomer. Hopelijk vallen de buien mee.
Welke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues die serie is een avondje doorhalen waard.
Thanks! We hebben wel even 2 poncho's gekocht. De wachtrijen zijn wel lekker kort allemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sterkte!
Wij zijn gisteren geweest, de vijfde week achter elkaar.
Het was vies weer maar wel droog. Ik was alleen uitgeput. Mijn nieuwe antihistamine maakt me zo moe. We zijn dit keer ook al om 20.00 weggegaan. Wel tof om weer in beide Jorissen te kunnen
Wij kijken nu (in gedeeltes)quote:
We hebben sinds een paar jaar een abboquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:01 schreef Blues het volgende:
Zo leuk @:Sarabi en @:Lucky_strike om jullie Efteling verhalen te horen! En sarabi's insta plaatjes erbij. Wist niet van de zomeravonden daar! Heb de kinderen dmer ook niet over gehoord. Hebben jullie een abbo?
Het zijn allemaal fases waar je doorheen moetquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ook een abonnement, voor een jaar. Volgend jaar weer een museumkaart. We zijn vorig jaar geïnspireerd geraakt toen we op vakantie ons zo vermaakten in Europapark. Nu draait alles ineens om pretparken![]()
Die zomeravonden zijn echt wel leuk gedaan. Veel extra shows en overal entertainment. Ook zijn ze tot 21.00 of 22.00 open. Dan kunnen we dus na het werk nog even een paar uur gaan.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Het zijn allemaal fases waar je doorheen moet
Lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:
Eindelijk weer eens iets cul-waardigs: we hebben sinds kort een doos met bollen pizzadeeg in de vriezer, van de Sligro.
Vandaag een bol ontdooid, pizza gemaakt en net gegeten. Alleen de houtoven moet een nieuw vloertje, dus nu maar op een steen in de elektra oven
Dun laagje ragu ( heb ik altijd in zakjes in de vriezer) en bolletjes mozzarella. Mijn helft met salami, haar helft met paddestoel. En dan italiaanse harde kaas erover geraspt (die geen parmezan heten mag) maar wel uit Italie kwam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LekkerWat ging er op de pizza?
Wij hebben sinds vorige week een nieuwe pizzasteen, 3cm dik. Over 2 weken gaan we hem voor het eerst gebruiken.
Voor in de big egg ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben sinds vorige week een nieuwe pizzasteen, 3cm dik. Over 2 weken gaan we hem voor het eerst gebruiken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dun laagje ragu ( heb ik altijd in zakjes in de vriezer) en bolletjes mozzarella. Mijn helft met salami, haar helft met paddestoel. En dan italiaanse harde kaas erover geraspt (die geen parmezan heten mag) maar wel uit Italie kwam.
Ja. Ook voor in de oven trouwens.quote:
Hier gaat het ook niet heel soepel de laatste maanden. Ik moet echt mijn best doen voor een goede planning en vooruit koken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou echt zo graag weer eens tijd hebben voor dat soort dingen; ik ben nu echt al blij met 3x echt koken in de week
Ik had dat ook altijd maar sinds ik dagelijks Beclometason snuif, heb ik nergens meer last van. Geen vermoeidheid, geen hooikoorts, geen allergie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sterkte!
Wij zijn gisteren geweest, de vijfde week achter elkaar.
Het was vies weer maar wel droog. Ik was alleen uitgeput. Mijn nieuwe antihistamine maakt me zo moe. We zijn dit keer ook al om 20.00 weggegaan. Wel tof om weer in beide Jorissen te kunnen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dun laagje ragu ( heb ik altijd in zakjes in de vriezer) en bolletjes mozzarella. Mijn helft met salami, haar helft met paddestoel. En dan italiaanse harde kaas erover geraspt (die geen parmezan heten mag) maar wel uit Italie kwam.
Een op de rug klopje! Onderweg naar huis hoorde ik de uitslag en verloop in de auto. 😢quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Van 15-19u ongeveer in de regen gezeten. Wel blij dat ik vanochtend vroeg een regenjas van buren kon lenen toen ik mijne niet kon vinden. Dat plus poncho hielp wel. Had alsnog handen alsof ik twee uur in bad gelegen had.
Inmiddels in trein naar huis. Daar ga ik even een paar dagen in bed liggen frustratiehuilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Interessantquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd maar sinds ik dagelijks Beclometason snuif, heb ik nergens meer last van. Geen vermoeidheid, geen hooikoorts, geen allergie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haggis is lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:03 schreef borisz het volgende:
Fijne avond in Hielander. Wellicht morgen nog een stukje.
T/m januari zitten alle weekenden al vol.
Als je nog wil eens Schots wil eten in Alkmaar moet je snel zijn.
Of anders naar Franeker of natuurlijk Schotland.
En ik heb voor het eerst Haggis gegeten. Erg lekker
Wat zit er in Franeker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:03 schreef borisz het volgende:
Fijne avond in Hielander. Wellicht morgen nog een stukje.
T/m januari zitten alle weekenden al vol.
Als je nog wil eens Schots wil eten in Alkmaar moet je snel zijn.
Of anders naar Franeker of natuurlijk Schotland.
En ik heb voor het eerst Haggis gegeten. Erg lekker
Ik bedoelde Stavoren. /jokerquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zit er in Franeker?
Ik ken wel Schots restaurant De Koebrug in Stavoren.
We gaan met één van de whisky clubs in december afscheid nemen van Wullie en Gerie…
Wanneer ik zie wat voor een hoeveelheden drukwerk iedere week verspreid wordt aan huis aan huis bladen, reclamedrukwerk, gratis tijdschriften op hoogglans, dan denk ik dat daar meer milieu en duurzaamheid mee te winnen is dan dopjes vast aan flesjes en rietjes verbod.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
gemeentelijke duurzaamheidskraam en een folder
Dat lijkt me goed naast elkaar kunnen bestaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wanneer ik zie wat voor een hoeveelheden drukwerk iedere week verspreid wordt aan huis aan huis bladen, reclamedrukwerk, gratis tijdschriften op hoogglans, dan denk ik dat daar meer milieu en duurzaamheid mee te winnen is dan dopjes vast aan flesjes en rietjes verbod.
Ja dat is een veelgehoorde klacht bij de eco en kort wasprogramma’s.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Over wasmachines en duurzaamheid gesproken. Ik gebruikte eerste het eco programma op m'n wasmachine. Duurde bijna drie uur en na afloop vond ik vuil (stof, haar) op de ruit en onopgelost wasmiddel (poeder maar ook bij wijze van experiment een stuk capsule)
Nu overgeschakeld naar katoen/bont, kort programma van 1:11 met waterbesparing. Geen rotzooi meer op de deur en wasmiddel (gebruik nu weer poeder) lost gewoon op.
Geen idee of dat alsnog veel meer energie kost dan het eco programma maar vraag me af wat uiteindelijk duurzamer is, het andere programma duurt 1:40u langer, dat is toch ook een stuk mechanische belasting van je kleding waardoor ze sneller slijten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook goeiemorgen verder. Vanavond een kring verjaardag.
Eind van de dag gaat het ook regenen.
Goed weekend @all. 🍀
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 29-08-2026 11:55:37 ]
Nieuwerwetse dingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vorige week overleed mijn Bosch wasmachine, na 18 jaar trouwe dienst. De vorige hield het 26 jaar vol. De printplaat was overleden, en niet meer leverbaar. Een nieuwe Miele gekocht, Draai net mijn eerste was. Ik dacht dat mijn Bosch stil was, maar nu hoor je alleen het lopen van het water en het platsch platsch geluid van de was die op elkaar valt tijdens het draaien. Ik wordt een ouwe sok, dat een nieuwe wasmachine voor opwinding zorgt
/lief dagboek.
Wat een verrassende, leuke (?) ochtendquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik heb er alweer een hele happening op zitten.
We zijn naar het dorpsontbijt gegaan met aansluitend een rondje braderie. De kaasboerderij en de aardappelhandel stond er ook dus dat kwam goed uit. Ik heb bloembollen gewonnen bij de gemeentelijke duurzaamheidskraam en een folder meegenomen van een lokaal goed doel dat we overwegen te steunen.
Normaal ben ik niet zo sociaal en actief op de vroege zaterdagochtend.
Het is prachtig weer hier. Ik had dat niet verwacht. Dan ga ik toch de tuin maar in, nadat ik de degen en was heb geregeld.
Dat had ik 2x op die eco-stand. Dat doe ik ook niet meer, duurt veel te lang en niet erg schoon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Over wasmachines en duurzaamheid gesproken. Ik gebruikte eerste het eco programma op m'n wasmachine. Duurde bijna drie uur en na afloop vond ik vuil (stof, haar) op de ruit en onopgelost wasmiddel (poeder maar ook bij wijze van experiment een stuk capsule)
Nu overgeschakeld naar katoen/bont, kort programma van 1:11 met waterbesparing. Geen rotzooi meer op de deur en wasmiddel (gebruik nu weer poeder) lost gewoon op.
Geen idee of dat alsnog veel meer energie kost dan het eco programma maar vraag me af wat uiteindelijk duurzamer is, het andere programma duurt 1:40u langer, dat is toch ook een stuk mechanische belasting van je kleding waardoor ze sneller slijten...
Kater heeft nu nog maar 1 moeder, maar wat voor éénquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
WasjesHier regulier programma van 1 uur met extra rondje er achteraan. Alles op 40 graden.
Net maar eens uit bed gekomenOm 7 uur al even wakker en om de voorkomen dat kater me met een klauw op mijn neus aan mijn plichten herinnert de ontbijtbar vast gevuld. Daarna afwisseling van dutten, lezen, knorrende kat knuffelen (af en toe zoentje op hoofd want nu zijn moeder er niet meer is moet hij dat maar gaan doorstaan. Ik kreeg een BONK met katerhoofd terug
Normaal haat hij alle bemoeienis met/aan zijn hoofd! ). And repeat.
Misschien vandaag muziek uitzoeken voor inleveren klapper bij koorleden waar ik stop en evt wat papierwerk van ander vrijwilligerswerk afleveren. Maar eigenlijk geen zin de deur uit te gaan dus ik zie wel.
Morgen weer zo'n dagje. Dan wel bezoek aan rollator-pa erbij.
Djiezzz ik hoorde van g wat er was gebeurd, nu snap ik je post van gister beter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Middag!
Ik ben weer bijgetrokken na gisteren.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een verrassende, leuke (?) ochtend
Ga je ook nog schermen?![]()
Ik kwam niet verder dan floret.
Ja, het was echt extreem frustrerend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Djiezzz ik hoorde van g wat er was gebeurd, nu snap ik je post van gister beter.
#sportnOOb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zat ik ook ongeveer vier uur in de regen, van gewoon tot heel hard, dus dat helpt ook niet voor het humeur. Ook nog even onweer en tribunes ontruimd tijdens de wedstrijd voor NL. Wél mooi was hoe in die laatste 5-6 minuten de hele tribune achter NL ging staan, juichen en dansen na de twee goals enzo, dat is een bijzonder gevoel om daar dan tussen te staan en mee te maken.
[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 29-08-2026 13:02:36 ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Kater heeft nu nog maar 1 moeder, maar wat voor één![]()
Jammer dat je stopt?
Oh dan ligt het dus niet aan mij. Niet schoon weet ik niet, maar met het eco programma rook ik niets als ik poeder gebruikte, met het gewone programma ruikt het wel fris.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat had ik 2x op die eco-stand. Dat doe ik ook niet meer, duurt veel te lang en niet erg schoon.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Middag!
Ik ben weer bijgetrokken na gisteren.
Vanochtend al hardgelopen. Zone 2 inderdaad losgelaten @:Tele6, dat doe ik wel als ik weer kan hockeyen voor de duurconditie ernaast. Nu zei fysio terecht dat ik in een hockeywedstrijd ook niet in zone 2 zit, dus dat het juist goed is om in mijn hardlopen de belasting vergelijkbaar te hebben met in een wedstrijd. Ik heb nu de rust tussen intervallen door wel wat langer gemaakt, 3 minuten ipv 1 minuut, zodat mn conditie de langere loopblokken ook aan kan. Maar ik merk zeker wel verbetering, ik liep vandaag 4x 6 minuten, en ik keek steeds pas na een minuut of 3 op mn horloge hoe ver ik al was. Terwijl ik de eerste keren na een minuut al keek of mijn 2 minuten al om waren, en bij daarna langer maken vd intervallen 3 en 4 minuten ook al hardstikke lang voelden. Dus dat is echt fijn om te merken! In totaal 3.98km vandaag, met 7:47, 7:42, 8:11 en 8:10 als gemiddelde tempo in de ren-blokken. Ben ik best tevreden mee!
Volgende keer is 4x 7 minuten, daarna 3x 9, dan 2x10 + 1x5, en dan naar 2x15. En dan ben ik al op het eindpunt waar mn fysio me wil hebben!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekker bezig
Doel in zicht dus
En ik hoop dat je er een beetje (evt slechts een klein beetje) lol in hebt als je op tempo's loopt die goed voelen
Over hardlopen gesproken, ik ben vanochtend 4e geworden op m'n wedstrijd
En geen enkel probleem dat ik het podium dan net gemist heb -- ik weet dat ik gegeven heb wat erin zat. 3u van tevoren ontbijten was blijkbaar niet vroeg genoeg, dus ik was op het eind hartstikke misselijk. Sneller was kotsen geworden en daar ga je vervolgens ook niet lekker vlot mee over de finish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee Fles, waar werk je aan?"![]()
- "Niks."
"Oh, wat doe je daar dan?"
- "Meh."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zit erin
![]()
Volle maan 28 augustus 2026 06:19:57 391.604 kmquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:07 schreef Blues het volgende:
Na een bijna doorwaakte nacht waarbij mijn hoofd niet uitwilde, ook niet na alle ontspanningsoefeningenben ik opmerkelijk fit.
Was het volle maan of zo?
Nu eten bestellen en wasjes en een rustig dagje verder
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel enige motivatie uit haal om te blijven rennen, ook als straks niet meer hoeft van de fysio, dat mijn snel met 2x per week lopen jouw langzaam na 3 weken niks isquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook een rondje gelopen na drie weken niets, lekker naar het bos (en 7:53/km voor de statistieken, ik loop zoveel fijner nu ik langzamer ga). En daarna twee uur gezeten om de financiën onder de loep te nemen. Alles nagekeken, budgetten opnieuw uitgedacht en aangepast. Is altijd een hele klus en het lukt niet met een peuter om je heen, maar het zit er weer op
Ik moet zeggen dat dit tempo conditioneel wel veel meer vraagt, maar het wel lekkerder loopt jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekker bezig
Doel in zicht dus
En ik hoop dat je er een beetje (evt slechts een klein beetje) lol in hebt als je op tempo's loopt die goed voelen
Over hardlopen gesproken, ik ben vanochtend 4e geworden op m'n wedstrijd
En geen enkel probleem dat ik het podium dan net gemist heb -- ik weet dat ik gegeven heb wat erin zat. 3u van tevoren ontbijten was blijkbaar niet vroeg genoeg, dus ik was op het eind hartstikke misselijk. Sneller was kotsen geworden en daar ga je vervolgens ook niet lekker vlot mee over de finish
Oh, dat kan zeker! Sowieso bouw je qua duur echt rap op, zeker met een enkelblessure.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel enige motivatie uit haal om te blijven rennen, ook als straks niet meer hoeft van de fysio, dat mijn snel met 2x per week lopen jouw langzaam na 3 weken niks is. Soort van stip op de horizon om naartoe te werken, haha. Dat jouw langzaam voor mij ook mijn langzaam kan worden als ik blijf rennen
![]()
En fijn, ongestoord financiën kunnen uitzoeken!
Ik ben bang dat ik al sinds de start van het hardlopen de enkelblessure niet met goed fatsoen kan benoemen als de limiterende factorquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, dat kan zeker! Sowieso bouw je qua duur echt rap op, zeker met een enkelblessure.
In mijn hoogtijdagen () liep ik 6:15 ongeveer, ik heb een keer 6:00 gelopen (en kreeg toen migraine
). Na de zwangerschap heel langzaam opgebouwd met het grootste struikelblok de afgelopen jaren waren weinig tijd, slechte nachten en vaak ziek. Dat ergste leed lijkt daarin wel geleden. Mijn steven is nu: 1) 2x per week lopen en 2) het niet afschuwelijk vinden.
dat lukt beduidend beter als mijn hartslag tussen de 150 en 160 blijft. Mijn tempo wisselt daarbij, maar zo omgeveer tussen 7:20 en 8:00.
Ik had iets anders erbij gekocht indertijd. En hij was ook geïmpregneerd maar wanneer je er op zit geeft huidvet toch af n wekelijks schoonmaken daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:40 schreef AnneX het volgende:
Hiermee heb ik de eetkamerstoelen mee voor- behandeld: https://www.protexx.nl/
Goed idee van een nieuwe hoes, passend bij het nieuwe vloerkleed
Zal ik iets bekennen…quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had iets anders erbij gekocht indertijd. En hij was ook geïmpregneerd maar wanneer je er op zit geeft huidvet toch af n wekelijks schoonmaken daar heb ik geen zin in
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zal ik iets bekennen…Zelfde beken ik maar over de armleuningen bleef dat niet zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Wel weer opgestaan? Of heb je hulp nodig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Net gevallen in huis, gleed uit. Knie die al niet blij is is nu nog minder blij (en ik ook niet)
Jawel, maar lopen deed al pijn nu wat tandjes extra (ik viel naast een soort dressoir, kon me daar aan ophijsen)quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel weer opgestaan? Of heb je hulp nodig?
Okee nou ja, voor hetzelfde geld lig je daar en moeten wij allemaal dingen gaan regelen en zoquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jawel, maar lopen deed al pijn nu wat tandjes extra (ik viel naast een soort dressoir, kon me daar aan ophijsen)
Ja, dat had gekund. Schoot me wel door het hoofd toen is daar lag. Maar gelukkig kon ik overeind komen. Lag ook in de buurt van de telefoon dus in nood had ik wat in de flatapp gezet en er zijn een paar mensen die de sleutel hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee nou ja, voor hetzelfde geld lig je daar en moeten wij allemaal dingen gaan regelen en zoKan ook he
Pfiewww. Nu pootje omhoog? Of moet er naar knie gekeken worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat had gekund. Schoot me wel door het hoofd toen is daar lag. Maar gelukkig kon ik overeind komen. Lag ook in de buurt van de telefoon dus in nood had ik wat in de flatapp gezet en er zijn een paar mensen die de sleutel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |