SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
In vredesnaamquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:44 schreef Blues het volgende:
Ja mensen, ik zit er weer hoor! Wéér een dienstje ingepikt![]()
Er was net een wandelaar die vroeg: zit je er weer? Vaste wandelaars hebben ook een groepsapp en een paar van mijn collega's zitten daar ook in. Dus ik hoef niet te bedenken waar die vraag vandaan komt. Maar ik sta er vanaf vandaag gewoon boven. Tss en Duh.
Nog dank voor de support gister jullie![]()
Vind eigenlijk dat ik voor Deventer wel meer dan 1000 punten verdiende door mijn eigen huis aan te klikkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:36 schreef derLudolf het volgende:
Polder prikker was een makkie, 4993. Alleen Duo niet precies genoeg, heb HS aangeklikt.
Omdat zij zelf ook wandelaar zijn, naast dienstverlener/kassameisjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:34 schreef AnneX het volgende:
In vredesnaamhoe zo ga je als dienstverlener
in een groepsapp met wandelaars/ bezoekers?
![]()
Of het zijn persoonlijke kennissen.
Ja hoor PuP mag zeker mee! Er was een welkomst pakketje voor haar met een BAL!!!! Twee snacks en poepzakjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Barreltje Soms ging ik daar naar lunchen tussen afspraken. Komisch !
Hier begonnen ze met een parkeerplaats en er staat nu een moloch van Pgarage die 5 x meer ruimte heeft.
Oh en mag PuP ook mee daar?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:41 schreef Barreltje het volgende:
goes, ik zit dus in het cafe van een bekende nederlandse hotel keten ( iets met een vogel)
er er zitten echt ALLEMAAL sales mannetjes om me heen![]()
ze praten allemala hetzelfde, zelfde kadens, zelfde woordenschat, en ze zien er ook allemaal ( in variaties van blauw en bruin) het zelfde uit.. de semi geintresseerdheid, de loze zinnen.. omg.. ik krijg er toch nog steeds jeuk van, die zelf ingenomen sales mannetjes ..Had je de verkeerde kleur pakken gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoi, welkom in NL![]()
Voor jou is dat makkelijk voor ons zou dat wel veel punten zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat ik voor Deventer wel meer dan 1000 punten verdiende door mijn eigen huis aan te klikken
Dus wij hadden kunnen meeten toen wij onlangs in D. waren!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat ik voor Deventer wel meer dan 1000 punten verdiende door mijn eigen huis aan te klikken
Ik ben er lang niet altijd hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus wij hadden kunnen meeten toen wij onlangs in D. waren!
Had je gids kunnen zijn voor twee provinciaaltjes op citytrip
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:17 schreef AnneX het volgende:
@:sigme Bommenberend! Géén vuurwerk!?
Kleine AnneX logeerde op zolderkamer bij oma en had vrij uitzicht op het vuurwerk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:41 schreef Barreltje het volgende:
goes, ik zit dus in het cafe van een bekende nederlandse hotel keten ( iets met een vogel)
er er zitten echt ALLEMAAL sales mannetjes om me heen![]()
ze praten allemala hetzelfde, zelfde kadens, zelfde woordenschat, en ze zien er ook allemaal ( in variaties van blauw en bruin) het zelfde uit.. de semi geintresseerdheid, de loze zinnen.. omg.. ik krijg er toch nog steeds jeuk van, die zelf ingenomen sales mannetjes ..Een commissie verkopers, alleen een wortelveld antroposofen is ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de lijst gezetquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues die serie is een avondje doorhalen waard.
Ik dacht dat het 5 afleveringen waren dus zat al te vloeken “moet ik wachten op een tweede serie” maar toen bleek er nog een aflevering 6 te zijnquote:
Haha dat hadden wij ook een keer bij een serie! Bij afl 4,de laatste dachten we, was het eind heel raar, soort cliffhanger of zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 afleveringen waren dus zat al te vloeken “moet ik wachten op een tweede serie” maar toen bleek er nog een aflevering 6 te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:32 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar de Efteling voor de laatste zomeravond van deze zomer. Hopelijk vallen de buien mee.
Welke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues die serie is een avondje doorhalen waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |