abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221683495
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 12:07 schreef Blues het volgende:
Na een bijna doorwaakte nacht waarbij mijn hoofd niet uitwilde, ook niet na alle ontspanningsoefeningen 8)7 ben ik opmerkelijk fit.
Was het volle maan of zo?
Nu eten bestellen en wasjes en een rustig dagje verder O+
Volle maan 28 augustus 2026 06:19:57 391.604 km

JA DUS :o :o
Dit heb ik dus elke keer!
  Moderator zaterdag 29 augustus 2026 @ 15:05:54 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221684091
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 14:15 schreef Blues het volgende:

[..]
:D Alles zit erin :P
Zelfs nog meer... Of sind wanneer heb je een kad?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221684136
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook een rondje gelopen na drie weken niets, lekker naar het bos (en 7:53/km voor de statistieken, ik loop zoveel fijner nu ik langzamer ga). En daarna twee uur gezeten om de financiën onder de loep te nemen. Alles nagekeken, budgetten opnieuw uitgedacht en aangepast. Is altijd een hele klus en het lukt niet met een peuter om je heen, maar het zit er weer op O+
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel enige motivatie uit haal om te blijven rennen, ook als straks niet meer hoeft van de fysio, dat mijn snel met 2x per week lopen jouw langzaam na 3 weken niks is :+ . Soort van stip op de horizon om naartoe te werken, haha. Dat jouw langzaam voor mij ook mijn langzaam kan worden als ik blijf rennen 8-)

En fijn, ongestoord financiën kunnen uitzoeken!
pi_221684166
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 13:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Lekker bezig *G*
Doel in zicht dus *G*
En ik hoop dat je er een beetje (evt slechts een klein beetje) lol in hebt als je op tempo's loopt die goed voelen O+

Over hardlopen gesproken, ik ben vanochtend 4e geworden op m'n wedstrijd *G*

En geen enkel probleem dat ik het podium dan net gemist heb -- ik weet dat ik gegeven heb wat erin zat. 3u van tevoren ontbijten was blijkbaar niet vroeg genoeg, dus ik was op het eind hartstikke misselijk. Sneller was kotsen geworden en daar ga je vervolgens ook niet lekker vlot mee over de finish :s)
Ik moet zeggen dat dit tempo conditioneel wel veel meer vraagt, maar het wel lekkerder loopt ja :Y . Wel ook veel meer moe en langere hersteltijd erna, maar dat is oké. Ik begin überhaupt af en toe zin te krijgen om weer te gaan rennen, wat heel fijn is *O* en ik eigenlijk ook echt niet verwacht had.

En *O* *O* voor je wedstrijd!! Supergoed!
Ik ging ook eerder nog reageren op A. Wat sneu dat het weer niet goed gaat. Maar ik vind het ook wel heel positief dat hij nu bij zn ouders zit om hem te helpen, en dat zn vader mee was naar training. Zodat hij wel ondersteuning krijgt, maar dat niet (alleen) van jou/B hoeft te komen ^O^
pi_221684200
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:10 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel enige motivatie uit haal om te blijven rennen, ook als straks niet meer hoeft van de fysio, dat mijn snel met 2x per week lopen jouw langzaam na 3 weken niks is :+ . Soort van stip op de horizon om naartoe te werken, haha. Dat jouw langzaam voor mij ook mijn langzaam kan worden als ik blijf rennen 8-)

En fijn, ongestoord financiën kunnen uitzoeken!
Oh, dat kan zeker! Sowieso bouw je qua duur echt rap op, zeker met een enkelblessure.

In mijn hoogtijdagen ( :') ) liep ik 6:15 ongeveer, ik heb een keer 6:00 gelopen (en kreeg toen migraine :') ). Na de zwangerschap heel langzaam opgebouwd met het grootste struikelblok de afgelopen jaren waren weinig tijd, slechte nachten en vaak ziek. Dat ergste leed lijkt daarin wel geleden. Mijn steven is nu: 1) 2x per week lopen en 2) het niet afschuwelijk vinden. :+ dat lukt beduidend beter als mijn hartslag tussen de 150 en 160 blijft. Mijn tempo wisselt daarbij, maar zo omgeveer tussen 7:20 en 8:00.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221684316
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh, dat kan zeker! Sowieso bouw je qua duur echt rap op, zeker met een enkelblessure.

In mijn hoogtijdagen ( :') ) liep ik 6:15 ongeveer, ik heb een keer 6:00 gelopen (en kreeg toen migraine :') ). Na de zwangerschap heel langzaam opgebouwd met het grootste struikelblok de afgelopen jaren waren weinig tijd, slechte nachten en vaak ziek. Dat ergste leed lijkt daarin wel geleden. Mijn steven is nu: 1) 2x per week lopen en 2) het niet afschuwelijk vinden. :+ dat lukt beduidend beter als mijn hartslag tussen de 150 en 160 blijft. Mijn tempo wisselt daarbij, maar zo omgeveer tussen 7:20 en 8:00.
Ik ben bang dat ik al sinds de start van het hardlopen de enkelblessure niet met goed fatsoen kan benoemen als de limiterende factor :+ wat goed nieuws is uiteraard, want conditie is makkelijker op te bouwen dan een kapotte enkel haha. Maar het heeft mezelf inderdaad wel ook verbaasd hoe snel het gaat :Y . Ik denk dat dat ook deels mentaal is wel. Ik kan in het hockeyveld prima elk kwart 2x5 of 1x10 minuten joggen en sprinten afwisselen, dus ik zou best wel enige basisconditie moeten hebben, zelfs na wat maanden niks door die blessure. Nu heb ik een duidelijke reden om het schema vol te houden, en ik ben te koppig om een interval niet vol te maken nu bv. Bij eerdere pogingen tot hardlopen zonder duidelijk doel of motivatie anders dan 'zou opzich wel goed voor me zijn' was dat heel anders :+ dan hield ik de intervallen niet vol omdat ik gewoon geen noodzaak daartoe zag en het stom vond, en stopte ik na een week of twee überhaupt. Dus dat maakt een groot verschil :Y

Mijn hartslag ligt nog wel hoger dan dat nu, maar dat gaat vast vanzelf zakken ook bij hetzelfde tempo. Eerste interval was t grootste deel tussen 150-165, tweede en derde tussen 155-175, vierde tussen 160-180. Na de opbouw van wandelhartslag weer omhoog naar ren-hartslag. Vind t nu ook wel fascinerend om het verloop met tempo en hartslag en duur vd intervallen enzo een beetje te volgen :Y ter extra motivatie haha.

Mooi tempo wel! En hoe het voelt is idd het belangrijkste :Y en je prioriteiten lijken me heel redelijk ja haha! Ik probeer ook met die statistiekjes etc voor mezelf ook motivatie te blijven vinden voor als die noodzaak voor enkel-opbouw-naar-hockey (hopelijk) in de komende paar weken weg gaat vallen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 augustus 2026 @ 16:56:08 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221684963
Ik wilde eigenlijk in de wandel.
Maar gisteren laat thuis, potentiële buien en ook avondprogramma dacht ik. Laat ik maar even rustig aan doen. :+.
Dus rustig aan gedaan met koffie en krant. Les yoga meegepakt. Wat boodschappen en wat mealprep voor volgende week terwijl de hockeyfinale aan staat :+.

Hopelijk houden de buien zich tussen 20u en 22u even in. Het is een buitenvoorstelling op het plein voor de schouwburg van Haarlem.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221685263
Zo, luie stoel getracht schoon te maken, nu zeker 12 uur niet op gaan zitten.
Het doekje was een beetje smerig maar of de stoel nu echt schoon is betwijfel ik
Ging kijken of wij een goede stoffeerder hier hebben en ja (naam kwam bekend voor, volgens mij hebben mij ouders daar de stoelen van mijn grootouders laten beklede ).
Maar toen dacht ik opeens, ik bestel een stoelhoes. Niet heel duur en kijken of dat wat is. Ben heel benieuwd
We have far more in common than that which devides us..
pi_221685528
Hiermee heb ik de eetkamerstoelen mee voor- behandeld: https://www.protexx.nl/
Goed idee van een nieuwe hoes, passend bij het nieuwe vloerkleed w/
pi_221685601
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 17:40 schreef AnneX het volgende:
Hiermee heb ik de eetkamerstoelen mee voor- behandeld: https://www.protexx.nl/
Goed idee van een nieuwe hoes, passend bij het nieuwe vloerkleed w/
Ik had iets anders erbij gekocht indertijd. En hij was ook geïmpregneerd maar wanneer je er op zit geeft huidvet toch af n wekelijks schoonmaken daar heb ik geen zin in
pi_221685700
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 17:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik had iets anders erbij gekocht indertijd. En hij was ook geïmpregneerd maar wanneer je er op zit geeft huidvet toch af n wekelijks schoonmaken daar heb ik geen zin in
Zal ik iets bekennen…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221685797
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 17:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zal ik iets bekennen…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde beken ik maar over de armleuningen bleef dat niet zitten :D
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 18:18:14 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_221685935
Kleine wasjes, grote wasjes. Je doet ze in de wasmachine.
Maar de wasmachine die ik nu heb, een aeg bovenlader, doet er bij normale was 3 uur over.
Eco nog nooit uitgeprobeerd. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit veel uit maakt bij schone was.
Het verwarmen van het water gebeurd nog ouderwets met een verwarmingselement aan/uit. En de motor is ook aan/uit, links/rechtsom. Hier is dus weinig te halen. Dan zal de eco moeten komen uit minder water en lagere temperatuur. En dat laatste kan ik net zo goed zelf instellen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 18:20:44 #194
63722 z80
I fink you freaky
pi_221685951
:( Beloofde kenteken papieren nog niet binnen.
Duitsers en pünktlich, das was einmal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 18:27:09 #195
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221685988
Kwam deze net tegen, Rod Stewart die met een Australische prog rock band (Python Lee Jackson) samen wat opnam, lang voordat Rod bekend werd. Nummer flopte destijds, tot Rod bekend werd
Bekijk deze YouTube-video
Geweldig nummer
pi_221685995
Net gevallen in huis, gleed uit. Knie die al niet blij is is nu nog minder blij (en ik ook niet) :(
pi_221686024
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Net gevallen in huis, gleed uit. Knie die al niet blij is is nu nog minder blij (en ik ook niet) :(
Wel weer opgestaan? Of heb je hulp nodig?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221686029
:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221686034
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wel weer opgestaan? Of heb je hulp nodig?
Jawel, maar lopen deed al pijn nu wat tandjes extra (ik viel naast een soort dressoir, kon me daar aan ophijsen)
pi_221686050
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jawel, maar lopen deed al pijn nu wat tandjes extra (ik viel naast een soort dressoir, kon me daar aan ophijsen)
Okee nou ja, voor hetzelfde geld lig je daar en moeten wij allemaal dingen gaan regelen en zo :) Kan ook he :)
pi_221686081
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Okee nou ja, voor hetzelfde geld lig je daar en moeten wij allemaal dingen gaan regelen en zo :) Kan ook he :)
Ja, dat had gekund. Schoot me wel door het hoofd toen is daar lag. Maar gelukkig kon ik overeind komen. Lag ook in de buurt van de telefoon dus in nood had ik wat in de flatapp gezet en er zijn een paar mensen die de sleutel hebben
pi_221686252
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, dat had gekund. Schoot me wel door het hoofd toen is daar lag. Maar gelukkig kon ik overeind komen. Lag ook in de buurt van de telefoon dus in nood had ik wat in de flatapp gezet en er zijn een paar mensen die de sleutel hebben
Pfiewww. Nu pootje omhoog? Of moet er naar knie gekeken worden?
pi_221686281
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 17:53 schreef AnneX het volgende:

Zal ik iets bekennen…
SPOILER
😄
Skai/leren bekleding dan zeker?
Toen wij nog de oude eetkamerstoelen hadden (erfenis) plakte ik er soms ook aan vast met warm weer :{ Vond t zo naar aanvoelen dat ik die snel inruilde voor stoelen (en banken) met stoffen bekleding :D
pi_221686282
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Pfiewww. Nu pootje omhoog? Of moet er naar knie gekeken worden?
Een stukje aan de zijkant waar ik altijd veel last van heb, zeker wanneer er veel vocht in zit, is nu extra pijnlijk. Voel de knie ook haast vollopen met vocht. Paar dagen rustig aandoen helpt hopelijk. Merkt nu dat ik ook een spiertje verrekt heb in m’n lies. Ook niet fijn
pi_221686821
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een stukje aan de zijkant waar ik altijd veel last van heb, zeker wanneer er veel vocht in zit, is nu extra pijnlijk. Voel de knie ook haast vollopen met vocht. Paar dagen rustig aandoen helpt hopelijk. Merkt nu dat ik ook een spiertje verrekt heb in m’n lies. Ook niet fijn
:*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221686866
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 19:01 schreef Blues het volgende:

[..]
😄
Skai/leren bekleding dan zeker?
Toen wij nog de oude eetkamerstoelen hadden (erfenis) plakte ik er soms ook aan vast met warm weer :{ Vond t zo naar aanvoelen dat ik die snel inruilde voor stoelen (en banken) met stoffen bekleding :D
Neuh…ribfluweel. Van gispen klonen.
SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gossie Kaatje toch. Hoe kan je nou uitglijden?
Voorspoedig herstel 🍀😘
pi_221686890
Zo, paar avonden en een dagje database devven achter de rug. Het begint al aardig ergens op te lijken.

pi_221686908
Wat shit, @Kaatje1! Gelukkig kon je zelf opstaan, maar vervelend van de extra pijn ;( :*

Hockey
SPOILER
pi_221686924
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, paar avonden en een dagje database devven achter de rug. Het begint al aardig ergens op te lijken.

[ afbeelding ]
Meh

Bekijk deze YouTube-video
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221686976
quote:
:wtf:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')