Volle maan 28 augustus 2026 06:19:57 391.604 kmquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:07 schreef Blues het volgende:
Na een bijna doorwaakte nacht waarbij mijn hoofd niet uitwilde, ook niet na alle ontspanningsoefeningenben ik opmerkelijk fit.
Was het volle maan of zo?
Nu eten bestellen en wasjes en een rustig dagje verder
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel enige motivatie uit haal om te blijven rennen, ook als straks niet meer hoeft van de fysio, dat mijn snel met 2x per week lopen jouw langzaam na 3 weken niks isquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook een rondje gelopen na drie weken niets, lekker naar het bos (en 7:53/km voor de statistieken, ik loop zoveel fijner nu ik langzamer ga). En daarna twee uur gezeten om de financiën onder de loep te nemen. Alles nagekeken, budgetten opnieuw uitgedacht en aangepast. Is altijd een hele klus en het lukt niet met een peuter om je heen, maar het zit er weer op
Ik moet zeggen dat dit tempo conditioneel wel veel meer vraagt, maar het wel lekkerder loopt jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekker bezig
Doel in zicht dus
En ik hoop dat je er een beetje (evt slechts een klein beetje) lol in hebt als je op tempo's loopt die goed voelen
Over hardlopen gesproken, ik ben vanochtend 4e geworden op m'n wedstrijd
En geen enkel probleem dat ik het podium dan net gemist heb -- ik weet dat ik gegeven heb wat erin zat. 3u van tevoren ontbijten was blijkbaar niet vroeg genoeg, dus ik was op het eind hartstikke misselijk. Sneller was kotsen geworden en daar ga je vervolgens ook niet lekker vlot mee over de finish
Oh, dat kan zeker! Sowieso bouw je qua duur echt rap op, zeker met een enkelblessure.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er wel enige motivatie uit haal om te blijven rennen, ook als straks niet meer hoeft van de fysio, dat mijn snel met 2x per week lopen jouw langzaam na 3 weken niks is. Soort van stip op de horizon om naartoe te werken, haha. Dat jouw langzaam voor mij ook mijn langzaam kan worden als ik blijf rennen
![]()
En fijn, ongestoord financiën kunnen uitzoeken!
Ik ben bang dat ik al sinds de start van het hardlopen de enkelblessure niet met goed fatsoen kan benoemen als de limiterende factorquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, dat kan zeker! Sowieso bouw je qua duur echt rap op, zeker met een enkelblessure.
In mijn hoogtijdagen () liep ik 6:15 ongeveer, ik heb een keer 6:00 gelopen (en kreeg toen migraine
). Na de zwangerschap heel langzaam opgebouwd met het grootste struikelblok de afgelopen jaren waren weinig tijd, slechte nachten en vaak ziek. Dat ergste leed lijkt daarin wel geleden. Mijn steven is nu: 1) 2x per week lopen en 2) het niet afschuwelijk vinden.
dat lukt beduidend beter als mijn hartslag tussen de 150 en 160 blijft. Mijn tempo wisselt daarbij, maar zo omgeveer tussen 7:20 en 8:00.
Ik had iets anders erbij gekocht indertijd. En hij was ook geïmpregneerd maar wanneer je er op zit geeft huidvet toch af n wekelijks schoonmaken daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:40 schreef AnneX het volgende:
Hiermee heb ik de eetkamerstoelen mee voor- behandeld: https://www.protexx.nl/
Goed idee van een nieuwe hoes, passend bij het nieuwe vloerkleed
Zal ik iets bekennen…quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had iets anders erbij gekocht indertijd. En hij was ook geïmpregneerd maar wanneer je er op zit geeft huidvet toch af n wekelijks schoonmaken daar heb ik geen zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zal ik iets bekennen…Zelfde beken ik maar over de armleuningen bleef dat niet zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Wel weer opgestaan? Of heb je hulp nodig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Net gevallen in huis, gleed uit. Knie die al niet blij is is nu nog minder blij (en ik ook niet)
Jawel, maar lopen deed al pijn nu wat tandjes extra (ik viel naast een soort dressoir, kon me daar aan ophijsen)quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel weer opgestaan? Of heb je hulp nodig?
Okee nou ja, voor hetzelfde geld lig je daar en moeten wij allemaal dingen gaan regelen en zoquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jawel, maar lopen deed al pijn nu wat tandjes extra (ik viel naast een soort dressoir, kon me daar aan ophijsen)
Ja, dat had gekund. Schoot me wel door het hoofd toen is daar lag. Maar gelukkig kon ik overeind komen. Lag ook in de buurt van de telefoon dus in nood had ik wat in de flatapp gezet en er zijn een paar mensen die de sleutel hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee nou ja, voor hetzelfde geld lig je daar en moeten wij allemaal dingen gaan regelen en zoKan ook he
Pfiewww. Nu pootje omhoog? Of moet er naar knie gekeken worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat had gekund. Schoot me wel door het hoofd toen is daar lag. Maar gelukkig kon ik overeind komen. Lag ook in de buurt van de telefoon dus in nood had ik wat in de flatapp gezet en er zijn een paar mensen die de sleutel hebben
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:53 schreef AnneX het volgende:
Zal ik iets bekennen…😄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skai/leren bekleding dan zeker?
Toen wij nog de oude eetkamerstoelen hadden (erfenis) plakte ik er soms ook aan vast met warm weerVond t zo naar aanvoelen dat ik die snel inruilde voor stoelen (en banken) met stoffen bekleding
![]()
Een stukje aan de zijkant waar ik altijd veel last van heb, zeker wanneer er veel vocht in zit, is nu extra pijnlijk. Voel de knie ook haast vollopen met vocht. Paar dagen rustig aandoen helpt hopelijk. Merkt nu dat ik ook een spiertje verrekt heb in m’n lies. Ook niet fijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Pfiewww. Nu pootje omhoog? Of moet er naar knie gekeken worden?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een stukje aan de zijkant waar ik altijd veel last van heb, zeker wanneer er veel vocht in zit, is nu extra pijnlijk. Voel de knie ook haast vollopen met vocht. Paar dagen rustig aandoen helpt hopelijk. Merkt nu dat ik ook een spiertje verrekt heb in m’n lies. Ook niet fijn
Neuh…ribfluweel. Van gispen klonen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:01 schreef Blues het volgende:
[..]
😄
Skai/leren bekleding dan zeker?
Toen wij nog de oude eetkamerstoelen hadden (erfenis) plakte ik er soms ook aan vast met warm weerVond t zo naar aanvoelen dat ik die snel inruilde voor stoelen (en banken) met stoffen bekleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gossie Kaatje toch. Hoe kan je nou uitglijden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een stukje aan de zijkant waar ik altijd veel last van heb, zeker wanneer er veel vocht in zit, is nu extra pijnlijk. Voel de knie ook haast vollopen met vocht. Paar dagen rustig aandoen helpt hopelijk. Merkt nu dat ik ook een spiertje verrekt heb in m’n lies. Ook niet fijn
Voorspoedig herstel 🍀😘
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mehquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, paar avonden en een dagje database devven achter de rug. Het begint al aardig ergens op te lijken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |