Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Dat is de eerste keer dat ik dat tikquote:
Was dit ook niet zo destijds bij EJVJL of eerder in dit programma? Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:10 schreef StephanL het volgende:
De loods was zeker wel weer toe aan een poetsbeurt dat die lui weer langskomen.
Ja vlag![]()
Dat valt toch best mee danquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik dat tik
Ja vorig jaar nog. Ook alles schoonhouden en vlag hijsen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was dit ook niet zo destijds bij EJVJL of eerder in dit programma? Komt me bekend voor
Wel leukDit soort dingen zijn tof
Dan heb ik het niet gedroomdquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vorig jaar nog. Ook alles schoonhouden en vlag hijsen.
Net als pijn, kan je uitschakelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slapen is relatief
Die ga ik voortaan ook gebruiken
Denk erom jijquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slapen is relatief
Die ga ik voortaan ook gebruiken
Ja, pijn is een emotie voor de zwakkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net als pijn, kan je uitschakelen
quote:
Blijkbaar is het echt een tyfusbendequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:21 schreef Soury het volgende:
Met 20 man heb je loods toch zo aan kant (de gemeenschappelijke ruimtes)
En daarna gewoon bijhouden, niets aan het handje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:21 schreef Soury het volgende:
Met 20 man heb je loods toch zo aan kant (de gemeenschappelijke ruimtes)
Tis een psychologisch spelquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:21 schreef schetterklep het volgende:
Vroeg op staan, heb je meer aan de dagAls ik dat hoor ben ik al klaar. Als je later opstaat ga je ook later naar bed dus je dag is effectief net zo lang.
Beetje kinderachtig spelletje met een vlag ook nog
Stoerdoenerij dat laatste van die vlag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:21 schreef schetterklep het volgende:
Vroeg op staan, heb je meer aan de dagAls ik dat hoor ben ik al klaar. Als je later opstaat ga je ook later naar bed dus je dag is effectief net zo lang.
Ja, maar bijhouden is een teken van discipline, dat is viezzzquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarna gewoon bijhouden, niets aan het handje.
Dat stel watjes wordt gewoon een beetje discipline bijgebracht, kunnen ze wel gebruikenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:21 schreef schetterklep het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar bijhouden is een teken van discipline, dat is viezzz
Stel je voor... normaal volwassen, gedisciplineerd gedrag. Waarbij je ook nog eens verantwoordelijkheid neemt voor je leefomgeving. Voor zulke dingen heb je anderen ja!quote:
Daarom misschien ook al die vliegen op die vuilstortplaatsquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar is het echt een tyfusbende
Daar doe je niks aan daar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom misschien ook al die vliegen op die vuilstortplaats
Niet veel nee, wachten tot die toeter afgaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraag me echt af wat die lui de hele dag daar nou doen...
Al zouden ze elke dag een proef hebben, dat zit je nog uren zonder...
Alleen maar zitten, praten, ruzie maken en eten? Sommigen sport...
Lekker in de teenkaasdampen slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die die schoenen half onder bed goor vind?
Dat was wel een goeie geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nog even en ze zegt tegen die gasten, jullie ook niet leuk
Dan zou je zeggen dat sommigen daar in een hangmat slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
Dat zegt iets over een mens
Hoe een bed eruit ziet
Echt zo smerigquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker in de teenkaasdampen slapen
Schoenen zijn voor buitenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die die schoenen half onder bed goor vind?
Ik zou ze wel een ander advies meegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stop met je zelfmedelijden
Het advies voor die groep
Beide adviezen zijn denk ik wel van toepassingquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou ze wel een ander advies meegeven
Zie vooral veel pest gedrag
Bepaalde mensen die een enorme stempel drukken
De vlag moet eerst in de top voordat hij halfstok gaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vlaggen ook eerst strijken voor ze halfstok gaan
Jordy tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Wesley heeft het hele alfabet aan reddingzwemmen
Ik blijf de namen van die twee door elkaar halenquote:
3 x als je die laatste ‘geheime opdracht’ meerekentquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Delano ligt constant op z'n aars 'bij te komen', is 2x buiten geweest waar ie (samen met Roma, dat wel) -50 pakte, en wil toch weer naar buiten....
Zelfs nu je het zegt weet ik het niet meer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 x als je die laatste ‘geheime opdracht’ meerekent
Is jeff de nieuwe liefde ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
’Utopia’-paar Cemal (32) en Romy (33) na tien jaar uit elkaar: ’Maar de liefde is niet verdwenen’
https://www.telegraaf.nl/(...)wenen/160504108.html
Geen van die mannenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Delano moet niet zo zeiken, was moe van een rondje stoffen en probeert nu wel weer naar buiten te gaan, gunt Lisanne ook niks.
Hij wordt steeds vervelender.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Delano moet niet zo zeiken, was moe van een rondje stoffen en probeert nu wel weer naar buiten te gaan, gunt Lisanne ook niks.
En dan lees ik het stuk, en dan helemaal onderaan lees je ff dat Dolly P (80) overleden isquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
’Utopia’-paar Cemal (32) en Romy (33) na tien jaar uit elkaar: ’Maar de liefde is niet verdwenen’
https://www.telegraaf.nl/(...)wenen/160504108.html
WAT!?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan lees ik het stuk, en dan helemaal onderaan lees je ff dat Dolly P (80) overleden is
Ja ongeveer uur geleden bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
WAT!?
Dat vind ik oprecht erg...
Gewoon "luister JIJ zat onderuit gezakt in de tuin terwijl iedereen aan het werk was, jij gaat sowieso niet"quote:
Dollyquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan lees ik het stuk, en dan helemaal onderaan lees je ff dat Dolly P (80) overleden is
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:59 schreef StephanL het volgende:
Gun Lisanne ook eens wat. Lachen als ze met -50 thuis komen
Ja!quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:59 schreef StephanL het volgende:
Gun Lisanne ook eens wat. Lachen als ze met -50 thuis komen
Pisnichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
Die Delano... hij wordt steeds erger
Ja steeds grotere ego.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
Die Delano... hij wordt steeds erger
Pisneefquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... als hetero zou hij ook vast vervelend zijn geweest
Jep! Die past er perfect tussenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon De Bondgenoten nu
Ja dat zwemmen wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef schetterklep het volgende:
Best zwaar denk ik. Zwemvest eronder en dan nog de kleding en helm en zwemmen.
Eens kijken wat die zwaargewichten laten zien zo
Of morgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wieweet slaat Delano overboord zometeen
Het draait toch om Delano? Wat maakt het uit wat Jordy doet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jordy verzoop bijna en Delano had het niet door
Een verleden is geen vrijkaart voor slecht gedrag in de toekomstquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef schetterklep het volgende:
Milan is waarschijnlijk gepest vroeger, je hoort het aan alles. Het toontje, de manier waarop , altijd achtergesteld en niemand luistert naar m. Daarom dat snelle praten om nog ergens een punt proberen te maken zonder dat een ander er tussen kan komen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan maar niet over dat gekke bekkie uit als ie woest aan het briezen is![]()
Ik denk dat hij mega gefrustreerd is, misschien een christelijke achtergrond en homo. Is een aanname maar zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef schetterklep het volgende:
Milan is waarschijnlijk gepest vroeger, je hoort het aan alles. Het toontje, de manier waarop , altijd achtergesteld en niemand luistert naar m. Daarom dat snelle praten om nog ergens een punt proberen te maken zonder dat een ander er tussen kan komen
Verbaasd me niks dat jij team Milan bent. Milan DE Karen hierquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:42 schreef freaky40 het volgende:
Special Forces light ehhh De Bondgenoten weer even bekeken. Duurt allemaal veel te lang dit ook omdat we dit vorig seizoen ook al gezien hebben tot het vlag hijsen aan toe. Valentijne gaat dit niet trekken en ook Fatima heeft het er moeilijk mee. Wel weer geërgerd aan die Lisanne met die Karen-face van haar. Die Milan is vreselijk maar snap wel waarom hij haar niet moet. Team Milan dus in deze![]()
Wel grappig bij de inspectie dat die dekens niet 1 meslengte had maar 2, dat was dus duidelijk niet de bedoeling. Dat zag ik gisteren al. Oja Dylan lijkt op een zoon van Erik, oud EJVJL en winnaar van De Bondgenoten een paar cyclussen geleden. Zelfde doodshoofdje...
Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mega gefrustreerd is, misschien een christelijke achtergrond en homo. Is een aanname maar zou me niks verbazen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat jij team Milan bent. Milan DE Karen hier
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat jij team Milan bent. Milan DE Karen hier
Even serieus Lisanne werd niet in het gesprek opgenomen wie er weg ging, ze gaf later ook aan dat ze niet perse wilde maar het voelde alsof ze "omdat ze vrouw is" al niet werd betrokken en er vanuit gingen dat ze het niet zou kunnen. Dat is toch nergens op gebaseerd? Misschien was ze wel 10 jaar bij een zwemclub maar er werd niks gevraagd ze werd aan de kant geschoven gebaseerd op niks. Dat kan je toch niet verkopen.quote:
En dat is dus niet ok, want ze worden er juist op aangesproken dat ze niks willen doen. Het is heel erg dubbel, je bent nieuw je moet je bewijzen en je bent nieuw dus je mag niet meedoen. Iets gaat daar iets mis en daar is Lisanne een heel goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Ze moet gewoon een beetje dimmen. Ze komt daar net kijken dus ze staat onderaan in de pikorde van de groep, zo werkt dat nou eenmaal.
De echte wereld waar je een stuk verder komt als je je mond opentrekt als er onrecht is. De echte wereld waar een Milan jankend op de werkvloer staat omdat hij het niet kan hebben als een vrouw hem terecht wijst.quote:
Het is wel bijzonder dat je een A4'tje vol weet te tikken en dan met dit soort onzinnige oneliners komt. Ik heb een poging gedaan maar er valt niet met jou te communiceren. Er zal wel een antwoord komen met "Prima" ofzo en dat is primaquote:
Je doet niet mee met de bondgenoten om te worden 'gebroken'. Waanzin, echt waanzin!quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een psychologisch spel
Wie breekt
Wanneer
Waardoor
Wie staat op
Etc
Het leger is bezig met het creeren van eenheidsworst. Iedereen hetzelfde. Je moet luoisteren, orders opvolgen en allemaal dezelfde kleding. Je bent geen persoon meer, maar een nummer. Ideaal voor volgzame mensen, maar een nachtmerrie voor mensen met een eigen identiteit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stel je voor... normaal volwassen, gedisciplineerd gedrag. Waarbij je ook nog eens verantwoordelijkheid neemt voor je leefomgeving. Voor zulke dingen heb je anderen ja!
Als er iemand in een fantasie wereld leeft ben jij hetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |