Niet veel nee, wachten tot die toeter afgaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraag me echt af wat die lui de hele dag daar nou doen...
Al zouden ze elke dag een proef hebben, dat zit je nog uren zonder...
Alleen maar zitten, praten, ruzie maken en eten? Sommigen sport...
Lekker in de teenkaasdampen slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die die schoenen half onder bed goor vind?
Dat was wel een goeie geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nog even en ze zegt tegen die gasten, jullie ook niet leuk
Dan zou je zeggen dat sommigen daar in een hangmat slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
Dat zegt iets over een mens
Hoe een bed eruit ziet
Echt zo smerigquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker in de teenkaasdampen slapen
Schoenen zijn voor buitenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die die schoenen half onder bed goor vind?
Ik zou ze wel een ander advies meegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stop met je zelfmedelijden
Het advies voor die groep
Beide adviezen zijn denk ik wel van toepassingquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou ze wel een ander advies meegeven
Zie vooral veel pest gedrag
Bepaalde mensen die een enorme stempel drukken
De vlag moet eerst in de top voordat hij halfstok gaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vlaggen ook eerst strijken voor ze halfstok gaan
Jordy tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Wesley heeft het hele alfabet aan reddingzwemmen
Ik blijf de namen van die twee door elkaar halenquote:
3 x als je die laatste ‘geheime opdracht’ meerekentquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Delano ligt constant op z'n aars 'bij te komen', is 2x buiten geweest waar ie (samen met Roma, dat wel) -50 pakte, en wil toch weer naar buiten....
Zelfs nu je het zegt weet ik het niet meer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 x als je die laatste ‘geheime opdracht’ meerekent
Is jeff de nieuwe liefde ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
’Utopia’-paar Cemal (32) en Romy (33) na tien jaar uit elkaar: ’Maar de liefde is niet verdwenen’
https://www.telegraaf.nl/(...)wenen/160504108.html
Geen van die mannenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Delano moet niet zo zeiken, was moe van een rondje stoffen en probeert nu wel weer naar buiten te gaan, gunt Lisanne ook niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |