abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:12:33 #151
184769 crew  Deisyy
pi_221654679
Jaaaaaa Milan jankt! *O* *O* *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221654684
Nu weer ruzie met Jordy _O-
pi_221654689
Wat een agressieve man zeg, niet te zuinig
pi_221654693
Mag ik Milan slaan.
pi_221654697
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:13 schreef Hagenesie het volgende:
Mag ik Milan slaan.
Met een voorhamer :Y
pi_221654704
Milan is waarschijnlijk gepest vroeger, je hoort het aan alles. Het toontje, de manier waarop , altijd achtergesteld en niemand luistert naar m. Daarom dat snelle praten om nog ergens een punt proberen te maken zonder dat een ander er tussen kan komen
you tokkie to me?
pi_221654714
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef schetterklep het volgende:
Milan is waarschijnlijk gepest vroeger, je hoort het aan alles. Het toontje, de manier waarop , altijd achtergesteld en niemand luistert naar m. Daarom dat snelle praten om nog ergens een punt proberen te maken zonder dat een ander er tussen kan komen
Een verleden is geen vrijkaart voor slecht gedrag in de toekomst
pi_221654718
Ik kan maar niet over dat gekke bekkie uit als ie woest aan het briezen is :') _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:18:26 #160
184769 crew  Deisyy
pi_221654753
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan maar niet over dat gekke bekkie uit als ie woest aan het briezen is :') _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221654760
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef schetterklep het volgende:
Ik denk dat hij mega gefrustreerd is, misschien een christelijke achtergrond en homo. Is een aanname maar zou me niks verbazen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221654831
Milan is vreselijk, daar kan je geen gesprek mee voeren.
pi_221654939
Special Forces light ehhh De Bondgenoten weer even bekeken. Duurt allemaal veel te lang dit ook omdat we dit vorig seizoen ook al gezien hebben tot het vlag hijsen aan toe. Valentijne gaat dit niet trekken en ook Fatima heeft het er moeilijk mee. Wel weer geërgerd aan die Lisanne met die Karen-face van haar. Die Milan is vreselijk maar snap wel waarom hij haar niet moet. Team Milan dus in deze :Y
Wel grappig bij de inspectie dat die dekens niet 1 meslengte had maar 2, dat was dus duidelijk niet de bedoeling. Dat zag ik gisteren al. Oja Dylan lijkt op een zoon van Erik, oud EJVJL en winnaar van De Bondgenoten een paar cyclussen geleden. Zelfde doodshoofdje...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221655164
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:42 schreef freaky40 het volgende:
Special Forces light ehhh De Bondgenoten weer even bekeken. Duurt allemaal veel te lang dit ook omdat we dit vorig seizoen ook al gezien hebben tot het vlag hijsen aan toe. Valentijne gaat dit niet trekken en ook Fatima heeft het er moeilijk mee. Wel weer geërgerd aan die Lisanne met die Karen-face van haar. Die Milan is vreselijk maar snap wel waarom hij haar niet moet. Team Milan dus in deze :Y
Wel grappig bij de inspectie dat die dekens niet 1 meslengte had maar 2, dat was dus duidelijk niet de bedoeling. Dat zag ik gisteren al. Oja Dylan lijkt op een zoon van Erik, oud EJVJL en winnaar van De Bondgenoten een paar cyclussen geleden. Zelfde doodshoofdje...
Verbaasd me niks dat jij team Milan bent. Milan DE Karen hier
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221655251
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat hij mega gefrustreerd is, misschien een christelijke achtergrond en homo. Is een aanname maar zou me niks verbazen.
Zoiets ja :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 22:05 schreef Soury het volgende:

[..]
_O_ _O-
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221655292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 22:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee totaal niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221655539
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 22:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee totaal niet.
Even serieus Lisanne werd niet in het gesprek opgenomen wie er weg ging, ze gaf later ook aan dat ze niet perse wilde maar het voelde alsof ze "omdat ze vrouw is" al niet werd betrokken en er vanuit gingen dat ze het niet zou kunnen. Dat is toch nergens op gebaseerd? Misschien was ze wel 10 jaar bij een zwemclub maar er werd niks gevraagd ze werd aan de kant geschoven gebaseerd op niks. Dat kan je toch niet verkopen.
pi_221655793
Ze moet gewoon een beetje dimmen. Ze komt daar net kijken dus ze staat onderaan in de pikorde van de groep, zo werkt dat nou eenmaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221655820
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Ze moet gewoon een beetje dimmen. Ze komt daar net kijken dus ze staat onderaan in de pikorde van de groep, zo werkt dat nou eenmaal.
En dat is dus niet ok, want ze worden er juist op aangesproken dat ze niks willen doen. Het is heel erg dubbel, je bent nieuw je moet je bewijzen en je bent nieuw dus je mag niet meedoen. Iets gaat daar iets mis en daar is Lisanne een heel goed voorbeeld van.
pi_221655822
Welkom in de echte wereld.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221655832
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Welkom in de echte wereld.
De echte wereld waar je een stuk verder komt als je je mond opentrekt als er onrecht is. De echte wereld waar een Milan jankend op de werkvloer staat omdat hij het niet kan hebben als een vrouw hem terecht wijst.
pi_221655849
Dat doe je gewoon niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221655870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 00:56 schreef freaky40 het volgende:
Dat doe je gewoon niet.
Het is wel bijzonder dat je een A4'tje vol weet te tikken en dan met dit soort onzinnige oneliners komt. Ik heb een poging gedaan maar er valt niet met jou te communiceren. Er zal wel een antwoord komen met "Prima" ofzo en dat is prima :D Gast .......... _O-
pi_221655880
Het leek wel of we teruggeworpen werden naar 1900 met die vier haaienmannen die een vrouw totaal negeren want vrouw. Dat was de enige reden. Kop houden en ga het huis schoonmaken maar val ons mannen niet lastig, we hebben nu even belangrijke beslissingen te maken.
pi_221655884
Wat een verschrikkelijke aflevering. Bah. Alles mesbreed in de kast.... donder toch op!! De grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Ik kon me deze keer helemaal identificeren met Valentijne. Ook zij vond er helemaal niets aan. Ze vond niets leuk. En dat Fatima moest huilen van ellende was ook schandalig. Waar zijn ze daar in vredesnaam mee bezig. Walgelijk! Ik genoot vandaag ook van Delano, met zijn rustmomentjes. Prachtig!

Vorig jaar was dit ook al verschrikkelijk en nu was het zomogelijk nog erger.

oh ja, #teamLisanne
en dan Milan die haar 'vals wijf' noemt en 'valse heks'. Serieus, kan daar geen gele kaart voor gegeven worden? Delano noemde haar ook 'stom wijf'. BAH! Lisanne loog helemaal niet, want zij werd door niemand overwogen om mee te doen met die proef. Waarschijnlijk omdat ze een vrouw is.

Het deel na het 2e blok reclame was wel leuk trouwens!

IK WIL MILAN UIT DE LOODS !!!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door dbgfan op 26-08-2026 02:40:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')