Een verleden is geen vrijkaart voor slecht gedrag in de toekomstquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef schetterklep het volgende:
Milan is waarschijnlijk gepest vroeger, je hoort het aan alles. Het toontje, de manier waarop , altijd achtergesteld en niemand luistert naar m. Daarom dat snelle praten om nog ergens een punt proberen te maken zonder dat een ander er tussen kan komen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan maar niet over dat gekke bekkie uit als ie woest aan het briezen is![]()
Ik denk dat hij mega gefrustreerd is, misschien een christelijke achtergrond en homo. Is een aanname maar zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef schetterklep het volgende:
Milan is waarschijnlijk gepest vroeger, je hoort het aan alles. Het toontje, de manier waarop , altijd achtergesteld en niemand luistert naar m. Daarom dat snelle praten om nog ergens een punt proberen te maken zonder dat een ander er tussen kan komen
Verbaasd me niks dat jij team Milan bent. Milan DE Karen hierquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:42 schreef freaky40 het volgende:
Special Forces light ehhh De Bondgenoten weer even bekeken. Duurt allemaal veel te lang dit ook omdat we dit vorig seizoen ook al gezien hebben tot het vlag hijsen aan toe. Valentijne gaat dit niet trekken en ook Fatima heeft het er moeilijk mee. Wel weer geërgerd aan die Lisanne met die Karen-face van haar. Die Milan is vreselijk maar snap wel waarom hij haar niet moet. Team Milan dus in deze![]()
Wel grappig bij de inspectie dat die dekens niet 1 meslengte had maar 2, dat was dus duidelijk niet de bedoeling. Dat zag ik gisteren al. Oja Dylan lijkt op een zoon van Erik, oud EJVJL en winnaar van De Bondgenoten een paar cyclussen geleden. Zelfde doodshoofdje...
Zoiets jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mega gefrustreerd is, misschien een christelijke achtergrond en homo. Is een aanname maar zou me niks verbazen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat jij team Milan bent. Milan DE Karen hier
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat jij team Milan bent. Milan DE Karen hier
Even serieus Lisanne werd niet in het gesprek opgenomen wie er weg ging, ze gaf later ook aan dat ze niet perse wilde maar het voelde alsof ze "omdat ze vrouw is" al niet werd betrokken en er vanuit gingen dat ze het niet zou kunnen. Dat is toch nergens op gebaseerd? Misschien was ze wel 10 jaar bij een zwemclub maar er werd niks gevraagd ze werd aan de kant geschoven gebaseerd op niks. Dat kan je toch niet verkopen.quote:
En dat is dus niet ok, want ze worden er juist op aangesproken dat ze niks willen doen. Het is heel erg dubbel, je bent nieuw je moet je bewijzen en je bent nieuw dus je mag niet meedoen. Iets gaat daar iets mis en daar is Lisanne een heel goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Ze moet gewoon een beetje dimmen. Ze komt daar net kijken dus ze staat onderaan in de pikorde van de groep, zo werkt dat nou eenmaal.
De echte wereld waar je een stuk verder komt als je je mond opentrekt als er onrecht is. De echte wereld waar een Milan jankend op de werkvloer staat omdat hij het niet kan hebben als een vrouw hem terecht wijst.quote:
Het is wel bijzonder dat je een A4'tje vol weet te tikken en dan met dit soort onzinnige oneliners komt. Ik heb een poging gedaan maar er valt niet met jou te communiceren. Er zal wel een antwoord komen met "Prima" ofzo en dat is primaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |