Beide adviezen zijn denk ik wel van toepassingquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou ze wel een ander advies meegeven
Zie vooral veel pest gedrag
Bepaalde mensen die een enorme stempel drukken
De vlag moet eerst in de top voordat hij halfstok gaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vlaggen ook eerst strijken voor ze halfstok gaan
Jordy tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Wesley heeft het hele alfabet aan reddingzwemmen
Ik blijf de namen van die twee door elkaar halenquote:
3 x als je die laatste ‘geheime opdracht’ meerekentquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
Delano ligt constant op z'n aars 'bij te komen', is 2x buiten geweest waar ie (samen met Roma, dat wel) -50 pakte, en wil toch weer naar buiten....
Zelfs nu je het zegt weet ik het niet meer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 x als je die laatste ‘geheime opdracht’ meerekent
Is jeff de nieuwe liefde ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
’Utopia’-paar Cemal (32) en Romy (33) na tien jaar uit elkaar: ’Maar de liefde is niet verdwenen’
https://www.telegraaf.nl/(...)wenen/160504108.html
Geen van die mannenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Delano moet niet zo zeiken, was moe van een rondje stoffen en probeert nu wel weer naar buiten te gaan, gunt Lisanne ook niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |