Sayf was mentaal sterkerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom gingen Wesley / Valentijne niet gewoon nadat Sayf al zei 'mobiel beperkt' te zijn ?
Die deed het juist zo goed. Jammer dan Sayf het dan weer slecht deedquote:
Valentijne kan niks, en zit mentaal slecht. Wesley was wel een beter keus geweest, denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom gingen Wesley / Valentijne niet gewoon nadat Sayf al zei 'mobiel beperkt' te zijn ?
Waren die wel geweest of beslist ze nu al eerder toch weg te gaan ? Het bezoek wordt volgens mij niet altijd getoond in het programmaquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Bezoek van Valentijne is dus helemaal niet in beeld geweest?
Volgens het spoiler topic besloot ze op te stappen nadat een vriendin op bezoek was geweest. Raar dat ze het nu niet hebben laten zien na al dat gedoe vooraf.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:23 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Waren die wel geweest of beslist ze nu al eerder toch weg te gaan ? Het bezoek wordt volgens mij niet altijd getoond in het programma
Nee ik vind het ook sneu.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die het wel een beetje sneu vindt voor Valentijne?
Zijn die al geweest dan ?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
Bezoek van Valentijne is dus helemaal niet in beeld geweest?
Oh wat gek.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens het spoiler topic besloot ze op te stappen nadat een vriendin op bezoek was geweest. Raar dat ze het nu niet hebben laten zien na al dat gedoe vooraf.
Jolanda zit er vaker naastquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens het spoiler topic besloot ze op te stappen nadat een vriendin op bezoek was geweest. Raar dat ze het nu niet hebben laten zien na al dat gedoe vooraf.
Ik vond haar een tijdje echt wel een bitch, maar het is al een even duidelijk dat ze er helemaal niet meer lekker in zit, en ze het mentaal heel zwaar heeft, echt sneu voor haar.quote:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar ik heb op Insta een filmpje gezien dat Wesley zijn bezoek aan Valentijne gaf.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolanda zit er vaker naast
Ze beweerden bezoek van Fabelulu
Maar dat wordt door anderen tegen gesproken
Sayfquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar ik heb op Insta een filmpje gezien dat Wesley zijn bezoek aan Valentijne gaf.
Heb ook geen probleem met haar.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die het wel een beetje sneu vindt voor Valentijne?
Ik twijfelde al, maar oma wist dat Sayf en Wesley in dat filmpje zaten, dus verkeerd gegoktquote:
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Waarom krijgen ze halve punten? Of krijgen ze punten voor iets anders van die proef.
Zoals ze nu is, was het de vorige deelname ook; vooral hysterisch janken en schreeuwen. Misschien iets minder labiel dan nu. Ze kwam nu op hoge poten terug de loods in met een houding alsof ze de queen van de loods was. Trots dat ze binnen een week al een paar man had laten huilen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond haar een tijdje echt wel een bitch, maar het is al een even duidelijk dat ze er helemaal niet meer lekker in zit, en ze het mentaal heel zwaar heeft, echt sneu voor haar.
Het is duidelijk dat ik het één en ander gemist hebquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoals ze nu is, was het de vorige deelname ook; vooral hysterisch janken en schreeuwen. Misschien iets minder labiel dan nu. Ze kwam nu op hoge poten terug de loods in met een houding alsof ze de queen van de loods was. Trots dat ze binnen een week al een paar man had laten huilen.
Ik vind het dan ook meer karma dan sneu ... Top dat ze weggaat, had ze (net als Diederik) eerder moeten doen, hadden we er nu 2 nieuwe gezichten bij gehad in plaats van 2 lege plekken.
Van de opgeruimde kamer van een anderquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:36 schreef LionHeart het volgende:
Dan heb je ook eigenlijk wel een arm leven als je daar intens gelukkig van wordt.
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eind van de week is het alweer een zooitje.
Hij gedraagt zich zelf als een klein kind.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:37 schreef greysbones het volgende:
Delano die denkt dat hij iemand opvoedt daar![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |