wat fijn dat jij de discussie nog voertquote:Op woensdag 26 augustus 2026 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder dat je een A4'tje vol weet te tikken en dan met dit soort onzinnige oneliners komt. Ik heb een poging gedaan maar er valt niet met jou te communiceren. Er zal wel een antwoord komen met "Prima" ofzo en dat is primaGast ..........
Jepquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jelle D. (26), ex-deelnemer van De Bondgenoten, verdacht van dood twee bejaarden in verzorgingshuis
Whut???
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a4a279aa/?slug_rd=1
Streamsquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
538 was onlangs voor die podcast in de loods. Vandaag posten ze dit op hun Instagram
Lang verhaal kort: vrijdag gaan ze opnieuw naar De Bondgenoten en vanaf 18:00 kun je 3 uur live kijken via 538.
Ik verbaas me er eigenlijk niet over. Echt best veel deelnemers hebben “iets” raars. Alleen het feit al dat je steeds weer opnieuw met je kop in een dergelijk programma wil zegt al wat. Het zijn niet allemaal killers ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jelle D. (26), ex-deelnemer van De Bondgenoten, verdacht van dood twee bejaarden in verzorgingshuis
Whut???
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a4a279aa/?slug_rd=1
Die mogen ze van mij een speciale bootcamp gevenquote:
In de mijnen van Vaals zonder verlichtingquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij een speciale bootcamp geven
Zo'n figuur mist daar totaal idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
Nu mis ik Robert wel een beetje die Milan even op z'n plek zet
Ik mis mensen die zien dat Milan gewoon een kleine dictator is en hem daarop aansprekenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
Nu mis ik Robert wel een beetje die Milan even op z'n plek zet
Vertel dat Milan evenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:09 schreef spapaars het volgende:
Vrouwen waren sneller dan de mannen.
Ik heb het zwemmen van Sayf gemist, zat in de B&B fuikquote:
Spartelenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het zwemmen van Sayf gemist, zat in de B&B fuik
Aaah!quote:
Het was nog net niet op z’n hondjesquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga dit tijdens de reclame even terug kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was nog net niet op z’n hondjes
Dat was weer top, hij ging nog net niet achteruit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |