Desinformatiequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poll shows Palestinians back Oct. 7 attack on Israel, support for Hamas rises
[..]
Correct.
Het is dan ook wel hilarisch dat je tijdens pro-Palestijnse demonstraties soms mensen ziet met bordjes 'right side of history' of iets dergelijks, want dat is dus precies de kant waar zij niet staan.
Doe toch niet zo flauw. Ik kom niet op voor die groep, ik spreek jou aan op je hypocrisie. Wanneer Israël iets doet dat niet door de beugel kan is het een individu, is het niet wat de bevolking wil of is ‘t maar een randfiguur. Maar als ‘t andersom is is ‘t ineens een sentiment wat door iedereen gedeeld wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat is wat je ook doet. Zie hier:
[..]
Je probeert hier weer een scheiding aan te brengen tussen de Palestijnen aan de ene kant en Hamas aan de andere kant, waarmee je dus een groep probeert vrij te pleiten. Dat wil dus zeggen: opkomen voor die groep.
Artikel is van een jaar later. Jammer joh.quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 5 september 2026 19:32 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Desinformatie
https://www.timesofisrael(...)port-rates-idf-says/
Valt mij van je tegen Howardroark
Ik heb al laten zien dat het dus precies andersom is in veel Westerse media, waaronder de Nederlandse. Zie deze post. En je komt wel degelijk op voor de Palestijnen, want dat is het doel van de post. Het doel is een vermeende nuance aan te brengen die de Palestijnen vrijpleit en beter voor de dag laat komen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Doe toch niet zo flauw. Ik kom niet op voor die groep, ik spreek jou aan op je hypocrisie. Wanneer Israël iets doet dat niet door de beugel kan is het een individu, is het niet wat de bevolking wil of is ‘t maar een randfiguur. Maar als ‘t andersom is is ‘t ineens een sentiment wat door iedereen gedeeld wordt.
Volgens diezelfde manier van redeneren zijn ook niet alle Russen slecht, dus kunnen we niet voor Oekraïne zijn. Maar vreemd genoeg is het nooit 'Ja, maar Poetin is de Russen niet' of 'Het Kremlin is niet de Russen'. Die 'nuance' wordt alleen gemaakt bij de Palestijnen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een beetje, "niet alle Duitsers zijn slecht dus ik ben tegen de Geallieerden"
Dit is hoe vlinders en konijntjes denken.
Nee, dat is niet het doel van de post. Het doel is duidelijk, laten zien dat je een rabiate moslimhater bent.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Artikel is van een jaar later. Jammer joh.
Bovendien nogal opmerkelijk iemand nu ineens claims van het Israëlische leger serieus te nemen terwijl die normaal gezien altijd aan de kant worden geschoven.
[..]
Ik heb al laten zien dat het dus precies andersom is in veel Westerse media, waaronder de Nederlandse. Zie deze post. En je komt wel degelijk op voor de Palestijnen, want dat is het doel van de post. Het doel is een vermeende nuance aan te brengen die de Palestijnen vrijpleit en beter voor de dag laat komen.
Wat is dit voor een circus argument?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Artikel is van een jaar later. Jammer joh.
Bovendien nogal opmerkelijk iemand nu ineens claims van het Israëlische leger serieus te nemen terwijl die normaal gezien altijd aan de kant worden geschoven.
[..]
Ik heb al laten zien dat het dus precies andersom is in veel Westerse media, waaronder de Nederlandse. Zie deze post. En je komt wel degelijk op voor de Palestijnen, want dat is het doel van de post. Het doel is een vermeende nuance aan te brengen die de Palestijnen vrijpleit en beter voor de dag laat komen.
Probeer dit eens wat beter te onderbouwen? 20% van Israël is Islamitisch hè?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het doel van de post. Het doel is duidelijk, laten zien dat je een rabiate moslimhater bent.
Gaat dit over dezelfde poll? En waarom is volgens jou het Israëlische leger nu ineens wél betrouwbaar?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een circus argument?
Omdat een artikel een jaar na een peiling is geschreven waar na onderzoek blijkt dat de peiling niet klopt, is het onwaar?
Je act begint steeds matiger te worden. Het begint Hans Teeuwen achtige taferelen te worden
Zowel Hamas als Israel liegenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Probeer dit eens wat beter te onderbouwen? 20% van Israël is Islamitisch hè?
[..]
Gaat dit over dezelfde poll? En waarom is volgens jou het Israëlische leger nu ineens wél betrouwbaar?
Hoe weet je dan dat dit klopt? Normaal gezien is het PCPSR relatief betrouwbaar.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zowel Hamas als Israel liegen
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Probeer dit eens wat beter te onderbouwen? 20% van Israël is Islamitisch hè?
[..]
Gaat dit over dezelfde poll? En waarom is volgens jou het Israëlische leger nu ineens wél betrouwbaar?
Waarom zou ik moeten onderbouwen wat je dag in dag uit zelf post. Of heb je nu ineens geen problemen met Islam?
Wat maakt ze betrouwbaar? Volgens sommige, ook jij zijn alle cijfers uit Gaza vanuit Hamas?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat dit klopt? Normaal gezien is het PCPSR relatief betrouwbaar.
Nee, maar je gaat ineens midden in een discussie zomaar over op een ander wegzetten als een 'rabiate moslimhater'. Dat is een manier van discussiëren die ik niet van je gewend ben en tevens nogal hypocriet daar waar je zelf altijd vindt dat het label 'antisemiet' veel te snel wordt gebruikt.quote:
PCPSR zit in Ramallah, niet in de Gazastrook en werkt ook samen met Israëlische universiteiten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat maakt ze betrouwbaar? Volgens sommige, ook jij zijn alle cijfers uit Gaza vanuit Hamas?
Deze peiling is toch echt gedaan in Gaza waar Hamas zitquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
PCPSR zit in Ramallah, niet in de Gazastrook en werkt ook samen met Israëlische universiteiten.
Natuurlijk niet, dan ga ik jouw moeder, zusjes, kleinkinderen, achternichten, buurmeisjes en al hun vriendinnen martelen, verkrachten en vermoorden, zoals de Israëlieten doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze jouw zusjes martelen, verkrachten en vermoorden, ga je dan thee drinken?
Israël martelt, verkracht en vermoord vrouwen en kinderen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan ga ik jouw moeder, zusjes, kleinkinderen, achternichten, buurmeisjes en al hun vriendinnen martelen, verkrachten en vermoorden, zoals de Israëlieten doen.
Hey van jou mogen ze ongebreideld tekeer gaan. Niet sentimenteel worden nu de eindoplossing in zicht is he!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël martelt, verkracht en vermoord vrouwen en kinderen?
Geen bewijzen dus voor deze claims? Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hey van jou mogen ze ongebreideld tekeer gaan. Niet sentimenteel worden nu de eindoplossing in zicht is he!
Oh wacht je hebt gelijk! Israeli zijn veel efficiënter, die slaan martelen en verkrachten over, die vermoorden alleen maar tienduizenden vrouwen en kinderen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geen bewijzen dus voor deze claims? Dat dacht ik al.
En de bedenkers van de 'Endlösung' zijn nog altijd erg populair in de Arabische en Islamitische wereld, waar Mein Kampf het erg goed doen. Niet hebben de Palestijnen ook een verleden van collaboratie met Nazi-Duitsland. Bedoelde je dit?
Die claim had je net al gemaakt inderdaad. Nu de bewijzen nog. Je noemt namelijk dingen op die we met name op 7 oktober 2023 hebben gezien tegen Israëliërs, niet door Israëliërs.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oh wacht je hebt gelijk! Israeli zijn veel efficiënter, die slaan martelen en verkrachten over, die vermoorden alleen maar tienduizenden vrouwen en kinderen.
Je zou het genocide kunnen noemen
Zomaar, echt?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat ineens midden in een discussie zomaar over op een ander wegzetten als een 'rabiate moslimhater'. Dat is een manier van discussiëren die ik niet van je gewend ben en tevens nogal hypocriet daar waar je zelf altijd vindt dat het label 'antisemiet' veel te snel wordt gebruikt.
Grappig dat je wel kunt onthouden dat ik er een hekel aan heb dat de term antisemiet te pas en te onpas misbruikt wordt, maar je wat je eigen posts betreft ze al lijkt te zijn vergeten als je op “versturen” drukt.quote:je komt wel degelijk op voor de Palestijnen, want dat is het doel van de post. Het doel is een vermeende nuance aan te brengen die de Palestijnen vrijpleit en beter voor de dag laat komen.
Ik heb jou niet voor antisemiet uitgemaakt, ook daar doe ik dat niet. Ik benoem slechts wat je daar doet: opkomen voor de Palestijnen. Dat an sich hoeft niet antisemitisch te zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 00:24 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zomaar, echt?
Uit jouw post:
[..]
Grappig dat je wel kunt onthouden dat ik er een hekel aan heb dat de term antisemiet te pas en te onpas misbruikt wordt, maar je wat je eigen posts betreft ze al lijkt te zijn vergeten als je op “versturen” drukt.
Ik kom ook niet op voor de Palestijnen. Ik spreek jou aan op je hypocrisie. Ik heb ook niet gezegd dat je me antisemiet noemde, ik gaf aan dat ik er een hekel aan heb dat de term te pas en te onpas gebruikt wordt.quote:Op zondag 6 september 2026 00:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb jou niet voor antisemiet uitgemaakt, ook daar doe ik dat niet. Ik benoem slechts wat je daar doet: opkomen voor de Palestijnen. Dat an sich hoeft niet antisemitisch te zijn.
Dat doe ik niet, ik leg jou geen woorden in de mond. Ik benoem wat je doet.quote:Op zondag 6 september 2026 00:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op voor de Palestijnen. Ik spreek jou aan op je hypocrisie. Ik heb ook niet gezegd dat je me antisemiet noemde, ik gaf aan dat ik er een hekel aan heb dat de term te pas en te onpas gebruikt wordt.
Je hebt er zo’n hekel aan als anderen je woorden in de mond leggen, misschien moet je er zelf dan ook eens mee stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |