ja vast Ruzzia is nog nooit een democratie geweest ze houden van sterke leiders daar , ook al gaan ze er zelf kapot aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Rusland moet een democratie worden.
Nogal wiedes dat de Europese bevolking flink daalt als één staat druk bezig is om veel mogelijk van andermans en hun eigen bevolking door de gehaktmolen te halen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:22 schreef michaelmoore het volgende:
Europa verliest jaarlijks, 1,5 miljoen inwoners
meer dan china
https://www.populationpyramid.net/europe/2035/
Algoritme werkt heel erg tegen en de rusbots weten precies hoe ze het moeten uitbuiten. En er wordt niks tegen gedaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:26 schreef skysherrif het volgende:
Valt me wel echt op een platform als twitter.
Vandaag een video waar Rusland vol trots een video posten waar ze een tiener op een fiets opblazen, max een paar k views.
Oekraine doodt een Russische soldaat aan het front met een FPV, is kennelijk een oorlogsmisdaad en tienduizenden views.
Ze zien er niet alleen zo uit, het zijn trucks die drones lanceren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:11 schreef skysherrif het volgende:
Om nog wat objectief te blijven, Oekraine liet vandaag uitgebrande trucks zien die werden geraakt door Ballistische raketten vannacht door Rusland. Was niet heel slim omdat te laten zien, het ziet er namelijk precies uit als de trucks die lange afstand drones lanceren.
Weinig last van, ik volg ook amper van die zg. oorlogsduiders op Twitter/X.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:26 schreef skysherrif het volgende:
Valt me wel echt op een platform als twitter.
Vandaag een video waar Rusland vol trots een video posten waar ze een tiener op een fiets opblazen, max een paar k views.
Oekraine doodt een Russische soldaat aan het front met een FPV, is kennelijk een oorlogsmisdaad en tienduizenden views.
Komt ook vaak niet van oorlogsduidersquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weinig last van, ik volg ook amper van die zg. oorlogsduiders op Twitter/X.
Ik heb er iig geen last van... Maar ik volg die hele oorlog ook totaal niet op Twitter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Komt ook vaak niet van oorlogsduiders
Vaak specifieke accounts die ineens iets over oekraine posten met tienduizenden likes.
Ballistische raketten zijn wel even onderweg toch? En die vrachtwagens zijn redelijk mobiel. Dan moeten de russen toch wel bijna real-time informatie hebben gehad dat die dingen daar staan? Kan me niet voorstellen dat in de tijd dat zo'n ballistische raket onderweg is, de vrachtwagen überhaupt nog niet vertrokken is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zien er niet alleen zo uit, het zijn trucks die drones lanceren.
Ongeveer 3 a 5 minuten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ballistische raketten zijn wel even onderweg toch? En die vrachtwagens zijn redelijk mobiel. Dan moeten de russen toch wel bijna real-time informatie hebben gehad dat die dingen daar staan? Kan me niet voorstellen dat in de tijd dat zo'n ballistische raket onderweg is, de vrachtwagen überhaupt nog niet vertrokken is.
Dat had ik niet verwacht - ik dacht dat die wel zo'n 20-30 minuten minstens onderweg zouden zijn. Nu met het Koreaanse spul erbij zal het nog wel moeilijker zijn geworden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ongeveer 3 a 5 minuten.
Maarja Rusland krijgt heel veel informatie door van overlopers, spionnen (lees mensen die ze 1000 euro betalen via telegram voor informatie).
Daarnaast hebben de drones die ze richting Kyiv sturen ook vaak cameras om naast hun bommissie ook gelijk recon uit te voeren.
Misschien dat de totale tijd iets langer duurt van het moment dat hij gelanceerd wordt tot inslag, maar ze worden ongeveer 140km van de grens gelanceerd en gaan ongeveer 8000kmpu.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht - ik dacht dat die wel zo'n 20-30 minuten minstens onderweg zouden zijn. Nu met het Koreaanse spul erbij zal het nog wel moeilijker zijn geworden.
Geen idee, maar het geeft wel aan dat Rusland flink last heeft van de Oekraïense aanvallen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 01:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Hebben de Russen al bingokaarten?
Ah de inval van Rusland in Oekraïne heeft die doos niet geopend. Nee Oekraïne verdedigt zich en dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 23 augustus 2026 01:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Hebben de Russen al bingokaarten?
quote:Russia strikes transport and military logistics sites in Kyiv, southern Ukraine
quote:Zelensky verwerpt oproep ontslagen minister tot verkiezingen: 'Te gevaarlijk'
RTL Nieuws ·2 minuten geleden·
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky vindt het 'te gevaarlijk' voor Oekraïne om verkiezingen te houden terwijl het land vecht tegen Rusland.
quote:Dat heeft Zelensky verklaard in reactie op een oproep van zijn voormalige minister van Defensie Mychajlo Fedorov om verkiezingen te organiseren. Zelensky ontsloeg Fedorov vorige maand na een herschikking van zijn kabinet.
"Verkiezingen op dit moment zouden een tsunami zijn die Oekraïne zal splijten", zei de 48-jarige Zelensky. Oekraïne heeft de verkiezingen opgeschort onder de staat van beleg, die werd ingesteld nadat Rusland in februari 2022 het land was binnengevallen.
Fedorov is een techneut, een IT-er. Dat wil absoluut niet zeggen, dat hij geschikt is als president. Ik weet niet dat Oekraïne gebaat is met een steeds meer verfijndere drones-oorlog.quote:Op zondag 23 augustus 2026 12:46 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)iezingen-oorlogstijd
Zelensky kan wel vrijwillig een stap terug doen ten gunste van Fedorov
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |