Hey, als jij gewoon 1 app hebt, die altijd laatste beelden ophaalt, zodat jij niet zelf alle vendors afhoeft, is dat al winst hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar spijtig weer.
Zou nice zijn als wij (of Europa) met iets 'groots' kwamen. Beetje hoop.
Ja nee, dat klopt. Maar hier zitten wat 'doomers' die denken dat het al helemaal afgelopen zaak is voor Europa. Dus tja...quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, als jij gewoon 1 app hebt, die altijd laatste beelden ophaalt, zodat jij niet zelf alle vendors afhoeft, is dat al winst hoor.
Welbeschouwd is dat ook het USP van zoiets als thuisbezorgd.
Het is afgelopen zaak voor Europa. Maar niet vanwege een oorlog, die hebben we zó vaak een gehad. Wel vanwege geboortecijfers en immigratie.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja nee, dat klopt. Maar hier zitten wat 'doomers' die denken dat het al helemaal afgelopen zaak is voor Europa. Dus tja...
Beetje positief nieuws, zou die mensen ook opfleuren
Jij met je geboortecijfer. Niets aan het handje.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is afgelopen zaak voor Europa. Maar niet vanwege een oorlog, die hebben we zó vaak een gehad. Wel vanwege geboortecijfers en immigratie.
Ja, maar ook dat gaat dus niet gebeuren. En dat is op niet al te lange termijn een veel grotere dreiging dan wat gerommel in het uiterste Oosten van Europa.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij met je geboortecijfer. Niets aan het handje.
Immigratie - remigratie. Dat komt allemaal wel goed.
nou komen toch steeds nieuwe mensen bij ?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is afgelopen zaak voor Europa. Maar niet vanwege een oorlog, die hebben we zó vaak een gehad. Wel vanwege geboortecijfers en immigratie.
er komen ook veel mensne uit oekraine bijquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat gaat dus niet gebeuren. En dat is op niet al te lange termijn een veel grotere dreiging dan wat gerommel in het uiterste Oosten van Europa.
Fysiek het grondgebied zal nog vast heel lang bestaan. Maar ik heb het over de identiteit en functionerende samenleving.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou komen toch steeds nieuwe mensen bij ?
ook uit pakistan en india
Dat gaat wel gebeuren. En als niet: dan was dat een keuze. Ook dikke primaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat gaat dus niet gebeuren. En dat is op niet al te lange termijn een veel grotere dreiging dan wat gerommel in het uiterste Oosten van Europa.
mensen blijven mensenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fysiek het grondgebied zal nog vast heel lang bestaan. Maar ik heb het over de identiteit en functionerende samenleving.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren. En als niet: dan was dat een keuze. Ook dikke prima
Eens dat het een vorm van keuze was, dat tenminste niemand met het mes op de keel gedwongen isquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren. En als niet: dan was dat een keuze. Ook dikke prima
Toppie.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Eens dat het een vorm van keuze was, dat tenminste niemand met het mes op de keel gedwongen is
dat er 5 miljoen mensen uit Afrika naar Europa komen ja dat zal bestquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Eens dat het een vorm van keuze was, dat tenminste niemand met het mes op de keel gedwongen is
ik ben wel met je eens dat de import migratie aan bepaalde kwalificaties moet voldoen ,quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
4 delige docu over troep die naar Oekraine kwam om mensen te doden. Geef ze een stukje frikandel dat nog onder je schoen zat en ga lekker verder met je tijd besteden aan Oekrainers die het moeilijk hebben frietjes te serveren.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:36 schreef MaxMark het volgende:
Damn, Franky & Coen mochten met russische krijgsgevangen praten:
[ x ]
Ik weet nooit wat ik daar nou van moet vinden. Die verhalen van die gevangenen. Die interviews zijn altijd vaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:36 schreef MaxMark het volgende:
Damn, Franky & Coen mochten met russische krijgsgevangen praten:
[ x ]
Wel weer een creatieve manier om de extreemrechtse omvolkingstheorie te promoten. Past wel bij je liefde voor sterke man Poetin.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Langzaam aan maar gestaag verslechterd de economische situatie.quote:'Als de regering geld nodig heeft, zal Poetin gewoon activa in beslag nemen. Het kan hem niets schelen', aldus een medewerker van een Russische miljardair tegenover The Washington Post. 'En ik denk dat het die kant opgaat.' Volgens de eerder genoemde oud-ambtenaar van Financiën 'heerst het gevoel dat de politieke macht niet meer zo stabiel is, en dit is zo'n periode waarin je er beter niet bij kunt zijn'. Nationalisering is geen denkbeeldig nachtmerriescenario voor ondernemend Rusland, naar verluidt heeft de staat vorig jaar al voor zo'n 44,4 miljard euro aan activa in beslag genomen.
Dat was ook de hype voor beide wereldoorlogen. Uiteindelijk altijd groei.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onderaan de streep is het natuurlijk maar 1 leverancier (Vantor). En als je met die app in staat bent om de beelden binnen te krijgen middels een internetverbinding kun je dat ook rechtstreeks doen middels de Vantor Hub.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:35 schreef ExTec het volgende:
Hey, als jij gewoon 1 app hebt, die altijd laatste beelden ophaalt, zodat jij niet zelf alle vendors afhoeft, is dat al winst hoor.
Met de kanttekening dat ze maar voor 1 restaurant rijden.quote:Welbeschouwd is dat ook het USP van zoiets als thuisbezorgd.
In combinatie met.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)kremlin-in-problemen
[..]
Langzaam aan maar gestaag verslechterd de economische situatie.
Ik vind het ook redelijk ver gaan voor patatbakkers. Ze geven overigens wel aan dat ze toestemming hebben gevraagd aan de gevangenen zelf, dus niemand kwam in beeld die dat niet wilde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 02:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik daar nou van moet vinden. Die verhalen van die gevangenen. Die interviews zijn altijd vaag.
Much respect voor Franky & Coen overigens. Maar dit zouden ze niet moeten doen.
Uiteindelijk gaan ze toch een beetje teveel in zichzelf gaan geloven en denken ze dat ze moeder Theresa zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind het ook redelijk ver gaan voor patatbakkers. Ze geven overigens wel aan dat ze toestemming hebben gevraagd aan de gevangenen zelf, dus niemand kwam in beeld die dat niet wilde.
Mag niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze geven overigens wel aan dat ze toestemming hebben gevraagd aan de gevangenen zelf, dus niemand kwam in beeld die dat niet wilde.
Ze zeggen zelf van wel, maar met een matige verklaring.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:16 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Mag niet.
Is in strijd met de derde Geneefse Conventie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |