wellicht kan positieve paula het hart van sjaak een beetje healen, deze mensen verdienen een goede partner.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:59 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vond het ook zielig.![]()
Ik hoop dat hij leuke reacties online krijgt.
Denk niet dat Paula op hem valt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
wellicht kan positieve paula het hart van sjaak een beetje healen, deze mensen verdienen een goede partner.
Dat idd.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:17 schreef June. het volgende:
Ze moeten zo'n programma natuurlijk produceren, maar vind sommige scènes echt veel te gemaakt.
Net iets te vaak de vazen in beeld van Iris, zo'n overgestylde tipi tent waar de mannen in slapen (dat heb je niet even liggen, toch?), Michael die uiteraard precies binnenstapt op de Hollandse avond, Nisha Tara die overduidelijk al contact had gehad met eh, hoe heet ze ook weer en bij sommige dates ligt het er zo dik bovenop dat ze alleen maar zijn uitgekozen voor entertainment..
Dat gevoel had ik bij de vorige seizoenen echt een stuk minder.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Iris wel weinig tijd doorbrengen met die mannen. Ene avond met de kinderen eten (ok prima), andere avond dansen, vervolgens avond met vriendin eten, lekker uitgebreid met broer bellen.. Alsof die mannen maar een beetje een soort hobbyprojectje zijn waar ze niet zoveel zin in heeft.
Riviera Maison ja, je slaat de spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Riviera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Ik blijf het oneerlijk vinden hoe langer ik erover nadenk: hij heeft geen enkel kans gehad, volgens mij heeft ie altijd alleen gegeten (?) een keer met haar koffie gedronken en mocht ergens in een bosje in de buurt een gedicht voorgedragen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Sjaak:
Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven
Wel hetero?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:01 schreef vosss het volgende:
Hoe meer ik Thomas (en zijn omgang met de dames) zie;
hoe meer ik denk dat hij nog maagd is. Of een kleine piemel heeft. Of allebei.
Ik denk dat hij dat heel graag wil zijn vooral, maar dat hij in de sportschool toch stiekem ook wel eens naar de spierbundels om hem heen loertquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat heel graag wil zijn vooral, maar dat hij in de sportschool toch stiekem ook wel eens naar de spierbundels om hem heen loert
Ik vind vooral dat ze eens moet stoppen met haar zinnen maar halfquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden hoe langer ik erover nadenk: hij heeft geen enkel kans gehad, volgens mij heeft ie altijd alleen gegeten (?) een keer met haar koffie gedronken en mocht ergens in een bosje in de buurt een gedicht voorgedragen.
Ze zag meteen dat ze geen boner van hem kreeg en hij niet geschikt was voor haar business-plann en heeft hem met minimale beleefdheid zo snel mogelijk buiten gewerkt, met haar knuffie
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden hoe langer ik erover nadenk: hij heeft geen enkel kans gehad, volgens mij heeft ie altijd alleen gegeten (?) een keer met haar koffie gedronken en mocht ergens in een bosje in de buurt een gedicht voorgedragen.
Ze zag meteen dat ze geen boner van hem kreeg en hij niet geschikt was voor haar business-plann en heeft hem met minimale beleefdheid zo snel mogelijk buiten gewerkt, met haar knuffie
quote:
Amsterdammer, dan krijg je datquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Wat een irritante stem heeft die nieuwe bij eline
Hoe krijg je zo’n simpele man gevonden.quote:
Als er zo'n man naast mij komt zitten aan de bar zoek ik een ander café op, in een andere stadquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
God wat een simpel figuur die limburger. Next.
Ik verslikte me bijna.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als er zo'n man naast mij komt zitten aan de bar zoek ik een ander café op, in een andere stad
Andere provinciequote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als er zo'n man naast mij komt zitten aan de bar zoek ik een ander café op, in een andere stad
Dat is minstens 70kg geledenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen al bekend met deze jeugd(nouja)foto’s van Mireille. Toch verrassend.[ x ]
Dacht het niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:14 schreef Pisces het volgende:
Oh die nieuwe bij Caroline, daar valt de gemiddelde vrouw van 70 wel voor
Een "aantal" jaren. Dit lijkt wel 40+ jaar (en kilo's) geleden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen al bekend met deze jeugd(nouja)foto’s van Mireille. Toch verrassend.[ x ]
Nee, maar verbaast me niet. Je kunt duidelijk zien dat ze van het bourgondische leven houdt, maar toch nog steeds een leuke vrouw om te zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
1.60 en model. Ja,jaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Geen idee hoe lang geleden ze genomen zijn. Ze ziet er toch wel al volwassen uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een "aantal" jaren. Dit lijkt wel 40+ jaar (en kilo's) geleden.
Eline zal hem wel aantrekkelijk vinden maar niet echt de toekomstige vader van de gewenste kinderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Nou Tony met je Mokum shirtje, pak je koffer maar niet uit. Wel grappig een Rotterdammer en een Amsterdammer.
Gokje:quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
Wat een gedoe met die Limburger en zijn shirtjes. Doe toch normaal man.
Nah hij probeert indruk te maken en laten zien hoe lekker gek/leuk hij is. Werkt averechts.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:28 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gokje:
Het is een tweede Els.
Ziet zijn kans met 2 miljoen kijkers om na dit programma nog even iets op de markt te brengen.
Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
Wat een gedoe met die Limburger en zijn shirtjes. Doe toch normaal man.
Als is Mireille ook vervelend met haar gepush, ga lekker eten en ga babbelen.
Je durft Menno lager te plaatsen dan de Limburger die tot 3 kan tellen?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.
Als dit een vrij normale limbo is wil ik de rest niet eens weten en ben ik blij dat ik er heel ver vandaan woonquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.
Ik persoonlijk heb weinig met hinnikende tokkies.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:35 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je durft Menno lager te plaatsen dan de Limburger die tot 3 kan tellen?
Hij deed het respectvol en lief. Mooi gedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
Goed hoe Timothie het bracht, hij heeft geen zin in emo gedoe alleen zeg dan niet dat je contact wil houden want volgens mij is er op vriendschap gebied ook geen enkele overeenkomst.
17% leukquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:49 schreef Pisces het volgende:
Ik kan niet vertellen of Mexx Thomas ook maar voor 1% leuk vindt.Jullie wel?
Ik snap niet dat hij 37 is. Is de leeftijd niet verkeerd gepubliceerd?quote:
Een hotelkamer zodat hij niet met Arie in één kamer hoeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
Ik was even weg. Kan iemand uitleggen wat die nieuwe man bij Caroline nu aan het afrekenen is?
Had meteen na aankomst even een vluggertje met haarquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
Ik was even weg. Kan iemand uitleggen wat die nieuwe man bij Caroline nu aan het afrekenen is?
Dik betaald voor een quicky danquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:06 schreef kibo het volgende:
[..]
Had meteen na aankomst even een vluggertje met haar
Ditquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:07 schreef Soury het volgende:
Vind het doodeng zoals Thomas die hond op die richel legt bij dat kasteel. Raar gesprek ook, valt me op dat Thomas snel af duikt om haar op haar bek te zoenen en zij hendig afdraait.
-edit- zij zoent hem 2x![]()
Al zou ik als ik interesse zou hebben in Thomas misschien wel stiekem die keffer een klein duwtje hebben gegevenquote:
Het woord he?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dit kun je beter tegen je partner zeggen.
Nou ik ben geen kinderliefhebber, maar bonuskind vind ik echt naar.quote:
Vraag ik me ook af. Is niks om te logeren als gast.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
Hoezo heeft Caroline eigenlijk een B&BIk snap die man wel, je ligt in een berghok met een scherm ertussen.
Komt omdat veel mensen het woord “stief” onaardig vinden (klinken) dus is bonus beter. Hoor ik dan altijd van vrouwen met “bonuskinderen”quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ben geen kinderliefhebber, maar bonuskind vind ik echt naar.
Stief ook niet nee, ik weet het ook niet. Maar bonus, ja ik kreeg ze erg gratis bij hihiquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:24 schreef Pisces het volgende:
[..]
Komt omdat veel mensen het woord “stief” onaardig vinden (klinken) dus is bonus beter. Hoor ik dan altijd van vrouwen met “bonuskinderen”
Nee joh, die heeft polletje piekhaar tot net over haar schouder.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:20 schreef Pisces het volgende:
Eline heeft nu toch gewoon een mooie knot eigen haar?
275 voor een week is toch niet duur? Hoogseizoen ook nog.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef NoCigar het volgende:
Dat kasteel van Mireille leek me wel grappig. Maar dat blijkt nogal prijzig: 1 juli t/m 15 september: ¤ 3295 per week voor twaalf personen. ¤ 275 per persoon.
Eindschoonmaak: ¤ 100, ook nog!
Lakenpakket: ¤ 17 per persoon, inclusief beddengoed, keuken- en badkamerhanddoeken en een badkamermatje., OOK NOG!
Valt nog mee dat ze de elektriciteit niet in rekening brengt.
Het is wel een woord dat ik niet van huis uit ken, maar ineens opdook -ik dacht eerst dat het Vlaams was, dus daarom vind ik het ook raar denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Stief ook niet nee, ik weet het ook niet. Maar bonus, ja ik kreeg ze erg gratis bij hihi. Gewoon je kinderen misschien al ben je niet biologisch de vader of moeder.
Moet je eerst twaalf man zien te vinden natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
275 voor een week is toch niet duur? Hoogseizoen ook nog.
Ja delete je sneer maar.quote:
Ik zou ook niet in een berghok gaan liggen, met gordijn, met een ander.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Tony weigert om in een berghok naast een andere vent te gaan liggen met een gordijntje te tussen, doei, even dokken Caroline..
Goedkoop wel. Kan het me haast niet voorstellen.quote:
Ik ga uit van twee tot vier man, dus dan is het veel:). Als ik met twaalf man zou gaan zou de vakantie contraproductief zijn, aangezien daar ongetwijfeld mensen tussen zitten waardoor ik op vakantie wil.quote:
Die man is te nerveus misschien, en zo heel spontaan lijkt me Mireille ook weer niet. Misschien een wat meer van die drank nemen waar ze het de hele tijd over hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Goedkoop wel. Kan het me haast niet voorstellen.
Wat een ongemakkelijk gedoe met dat eten met Mireille en die Limburger, zo geforceerd ook Mireille die volgens mij heel erg haar best doet om zonder ook maar een kruimel in haar mond te praten. Dat heeft ze nou eenmaal op camera gezegd dat ze dat onaantrekkelijk vind. ik mis de hond aan tafel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |