Hoe krijg je zo’n simpele man gevonden.quote:
Als er zo'n man naast mij komt zitten aan de bar zoek ik een ander café op, in een andere stadquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
God wat een simpel figuur die limburger. Next.
Ik verslikte me bijna.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als er zo'n man naast mij komt zitten aan de bar zoek ik een ander café op, in een andere stad
Andere provinciequote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als er zo'n man naast mij komt zitten aan de bar zoek ik een ander café op, in een andere stad
Dat is minstens 70kg geledenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen al bekend met deze jeugd(nouja)foto’s van Mireille. Toch verrassend.[ x ]
Dacht het niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:14 schreef Pisces het volgende:
Oh die nieuwe bij Caroline, daar valt de gemiddelde vrouw van 70 wel voor
Een "aantal" jaren. Dit lijkt wel 40+ jaar (en kilo's) geleden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen al bekend met deze jeugd(nouja)foto’s van Mireille. Toch verrassend.[ x ]
Nee, maar verbaast me niet. Je kunt duidelijk zien dat ze van het bourgondische leven houdt, maar toch nog steeds een leuke vrouw om te zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
1.60 en model. Ja,jaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Geen idee hoe lang geleden ze genomen zijn. Ze ziet er toch wel al volwassen uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een "aantal" jaren. Dit lijkt wel 40+ jaar (en kilo's) geleden.
Eline zal hem wel aantrekkelijk vinden maar niet echt de toekomstige vader van de gewenste kinderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Nou Tony met je Mokum shirtje, pak je koffer maar niet uit. Wel grappig een Rotterdammer en een Amsterdammer.
Gokje:quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
Wat een gedoe met die Limburger en zijn shirtjes. Doe toch normaal man.
Nah hij probeert indruk te maken en laten zien hoe lekker gek/leuk hij is. Werkt averechts.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:28 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gokje:
Het is een tweede Els.
Ziet zijn kans met 2 miljoen kijkers om na dit programma nog even iets op de markt te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |