Ik verslikte me bijna.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als er zo'n man naast mij komt zitten aan de bar zoek ik een ander café op, in een andere stad
Andere provinciequote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als er zo'n man naast mij komt zitten aan de bar zoek ik een ander café op, in een andere stad
Dat is minstens 70kg geledenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen al bekend met deze jeugd(nouja)foto’s van Mireille. Toch verrassend.[ x ]
Dacht het niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:14 schreef Pisces het volgende:
Oh die nieuwe bij Caroline, daar valt de gemiddelde vrouw van 70 wel voor
Een "aantal" jaren. Dit lijkt wel 40+ jaar (en kilo's) geleden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen al bekend met deze jeugd(nouja)foto’s van Mireille. Toch verrassend.[ x ]
Nee, maar verbaast me niet. Je kunt duidelijk zien dat ze van het bourgondische leven houdt, maar toch nog steeds een leuke vrouw om te zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
1.60 en model. Ja,jaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
Geen idee hoe lang geleden ze genomen zijn. Ze ziet er toch wel al volwassen uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een "aantal" jaren. Dit lijkt wel 40+ jaar (en kilo's) geleden.
Eline zal hem wel aantrekkelijk vinden maar niet echt de toekomstige vader van de gewenste kinderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Nou Tony met je Mokum shirtje, pak je koffer maar niet uit. Wel grappig een Rotterdammer en een Amsterdammer.
Gokje:quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
Wat een gedoe met die Limburger en zijn shirtjes. Doe toch normaal man.
Nah hij probeert indruk te maken en laten zien hoe lekker gek/leuk hij is. Werkt averechts.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:28 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gokje:
Het is een tweede Els.
Ziet zijn kans met 2 miljoen kijkers om na dit programma nog even iets op de markt te brengen.
Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
Wat een gedoe met die Limburger en zijn shirtjes. Doe toch normaal man.
Als is Mireille ook vervelend met haar gepush, ga lekker eten en ga babbelen.
Je durft Menno lager te plaatsen dan de Limburger die tot 3 kan tellen?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.
Als dit een vrij normale limbo is wil ik de rest niet eens weten en ben ik blij dat ik er heel ver vandaan woonquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vier totale tokkies, met ongetwijfeld een strafblad, uit Rotterdam en Amsterdam, maar van een corpulente maar vrij normale Limbo in een tshirt en iedereen is overstuur.
Ik persoonlijk heb weinig met hinnikende tokkies.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:35 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je durft Menno lager te plaatsen dan de Limburger die tot 3 kan tellen?
Hij deed het respectvol en lief. Mooi gedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
Goed hoe Timothie het bracht, hij heeft geen zin in emo gedoe alleen zeg dan niet dat je contact wil houden want volgens mij is er op vriendschap gebied ook geen enkele overeenkomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |