SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Oh dit geloof ik meteen ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd![]()
Ik stond naast frikandel op een gegeven moment en vroeg zo van dit is een droom toch... ? en hij zo nee![]()
Hoopte echt even dta het een hele slechte droom was. ze zeiden ook dat ik was gearresteerd voor het veroorzaken van bodely harm. Zo staat dat dan blijkbaar omschreven n de wet maar ik dacht dat ze bedoelde dat ik iemand wat had aangedaanDus ik zei nog zo van ik heb niemand pijn gedaan maar die jongen die moest vertalen was zo slecht en hij was ook ineens weg.
En thai houden er niet van als je in discussie gaat met ze dus toen heb ik maar niets meer gezegd en alleen met frikandel gepraat
Das ook wel heul veul tegelijkertijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel ooit een dekbedovertrek weggedaan. Had ik gekregen van mijn moeder maar toen ik hem op bed had gelegd ging mijn moeder dood, kat liep weg, relatie ging uit.Dacht echt dat ding brengt me ongeluk ofzo.
Ik had ooit een jas. In 2008 had ik hem aan toen ik op kerstavond uitgleed over een hondendrol (handen kapot, knieën kapot, broek kapot, kerstkado voor tante kapot) en in 2009 had ik hem weer aan en toen gleed ik uit in de bus en rak ik mijn rug.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel ooit een dekbedovertrek weggedaan. Had ik gekregen van mijn moeder maar toen ik hem op bed had gelegd ging mijn moeder dood, kat liep weg, relatie ging uit.Dacht echt dat ding brengt me ongeluk ofzo.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
*kijkt naar TT*
Moet je ons iets vertellen @:bitterbal ?
Ik hou niet van dommelen. Is voor oude mannenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal slapen maar ook niet helemaal wakker zijn. Beetje dommelen zeg maar.
Maar uiteindelijk toch gewoon in slaap gevallen, dus was een gewoon dutje
Ik heb een collega uit Dommelen. Die is 60+ dus een oude manquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hou niet van dommelen. Is voor oude mannen
Nee. helaasquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:14 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling heb je daar een vaatwasser eigenlijk?
Oeiquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. helaas
Ik heb er ook geen ruimte voor om er 1 te plaatsen...
Wel ruimte voor een afwasborstel denk ik hoorquote:
onder de douche afwassenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ruimte voor een afwasborstel denk ik hoor
Dat swsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ruimte voor een afwasborstel denk ik hoor
welke service gebruik je trouwens?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat sws
En nu ik over ben gestapt naar de maaltijdservices, Heb ik ook nauwelijks nog afwas...
Uitgekookt is er 1...quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke service gebruik je trouwens?
* Nizno is schieuwnierig
ah jij gebruikt meerdere?quote:
Lord!quote:
Jaquote:
Nee, ik kijk gewoon per week wat ik wil.quote:geen abonnement ofzo
Hai!quote:
Met die prijzne maak je toch geen winst?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, ik kijk gewoon per week wat ik wil.
Bij Uitgekookt is het nu wel zo, omdat ik er 4 weken achter elkaar heb besteld, ik nu gerechten voor een gereduceerd tarief krijg. Is zo'n 50ct per gerecht...
Rare combinatie, maar you do you.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
Zin in een frikandel met softijs en uitjes
ik zie daar de prijzen en begrijp dat het gemakkelijk is.... maar zelfs met 50ct korting vind ik het prijzigquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, ik kijk gewoon per week wat ik wil.
Bij Uitgekookt is het nu wel zo, omdat ik er 4 weken achter elkaar heb besteld, ik nu gerechten voor een gereduceerd tarief krijg. Is zo'n 50ct per gerecht...
Ik kom er nu aan.quote:
*leest mee..quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke service gebruik je trouwens?
* Nizno is schieuwnierig
Oh ik bedoel dat ik 50ct korting krijg...quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met die prijzne maak je toch geen winst?
Ik eet gewoon uit dat bakjequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie daar de prijzen en begrijp dat het gemakkelijk is.... maar zelfs met 50ct korting vind ik het prijzig
maar goed nu ik meer van die sites aan klik zie ik dat overal eigenlijk een beetje die prijs is.
en eet je dan uit bakjes of doe je alles opdienen op een mooi bordje enzo?
heb je genoeg bestek om een week afwas te kunnen sparen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik eet gewoon uit dat bakje
ja dat geloof ik direct.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is inderdaad niet goedkoop., Maar de kwaliteit van het eten is goed. Stukken beter dan de gerechten van de supermarkt..
Net niet.. En ik drink ook koffie en zo en ook voor mijn ontbijt gebruik ik bestek.. Dus moet wel een paar keer in de week afwassen..quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je genoeg bestek om een week afwas te kunnen sparen?
Wegwerkbestekquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je genoeg bestek om een week afwas te kunnen sparen?
Ik gebruik mijn gewone bestek om mijn eten weg te werken..quote:
Eten weg in je mond werpen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn gewone bestek om mijn eten weg te werken..
Straks Harriegod op TV. Maar ik denk dat jij dit al in het theater hebt gezien?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Straks Harriegod op TV. Maar ik denk dat jij dit al in het theater hebt gezien?
Stiekem ben ik ook een oude manquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hou niet van dommelen. Is voor oude mannen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hai!
Vind jij het ook een rare tt?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
*kijkt naar TT*
Moet je ons iets vertellen @:bitterbal ?
De gevangenissen zitten al veel te volquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:23 schreef Ama het volgende:
Het zou echt illegaal moeten zijn om zo lui te zijn.
Onbewoond eiland uitkiezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De gevangenissen zitten al veel te vol
Samen met Hedwig daar chillen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onbewoond eiland uitkiezen.
Tussen de andere luie illegalen.quote:
Ohquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussen de andere luie illegalen.
quote:
Details.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is er waarschijnlijk teringheet en je moet je eigen vis vangen.
Of kokosnoten eten. En eventuele wilde dieren die er leven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is er waarschijnlijk teringheet en je moet je eigen vis vangen.
Dan niet meer neequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet echt een onbewoond eiland he.
Als jij er woont toch ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet echt een onbewoond eiland he.
Die eten eerder haar opquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of kokosnoten eten. En eventuele wilde dieren die er leven.
Zie je mij een wild zwijn vangen en vermoorden en braden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:47 schreef dud0r het volgende:
Zolang je maar niet op Ilha da Queimada Grande gedropt wordt. Dan heb je namelijk wel een uitdaging als je daar zit.
Ik vind kokosnoot helemaal niet lekker. En ik ben echt veel te lui om te jagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker.quote:
Ik vind banaan wel lekker maar dat vind ik wel weer stinken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker.
Ik kook dus niet heel vaak meer, maar ik deed wel eens geraspte kokos door het gehakt als ik zelf balletjes draaide...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je mij een wild zwijn vangen en vermoorden en braden.
Zitten beetje boel slangen.quote:
quote:
Asterix genot.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je mij een wild zwijn vangen en vermoorden en braden.
Oh slangen ben ik ook geen held mee nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met drie dagen zo daar als gi Jane rondrent.
[..]
Zitten beetje boel slangen.
Ja, ik heb genoeg. En er is nog genoeg over.quote:
*motor start*quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg. En er is nog genoeg over.
Er mag ook niemand op dat eiland komen behalve de marine en mensen voor onderzoek. Zitten tussen de 2000-4000 slangen van 1 soort daar. Is ook de enige plek op de wereld waar ze voorkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh slangen ben ik ook geen held mee nee.
Ik las rolladequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn rommellade moet ik nodig opruimen de schaar steekt de lade steeds vast
Klinkt idd niet als een goede plek om te chillen met mijn kat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er mag ook niemand op dat eiland komen behalve de marine en mensen voor onderzoek. Zitten tussen de 2000-4000 slangen van 1 soort daar. Is ook de enige plek op de wereld waar ze voorkomen.
beentjes scheren en bedje verschonenquote:
Die heb ik net gisteren weer gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Beentjes doe ik morgenochtend wel
Rutsig? Is dat een vorm van hitsig?quote:
Hitsige zaterdagavond?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rutsig? Is dat een vorm van hitsig?
want?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een man, dat is gewoon wat raar
quote:
Vind ik geen moderne visie. Doe eens misschien vind je het wel heerliedepeerliequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een man, dat is gewoon wat raar
nahquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind ik geen moderne visie. Doe eens misschien vind je het wel heerliedepeerlie
Ja maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nah
en ben niet modern dus dat scheelt
Voor mij helaas niet, want feestweekquote:
Jij kan ook modern doen door je benen gewoon niet te scherenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind ik geen moderne visie. Doe eens misschien vind je het wel heerliedepeerlie
feestweek en dus niet hitsigquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij helaas niet, want feestweek
[..]
dat wordt slapen direct op het matrasquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja bed verschonen. Had hem vanmiddag afgehaald...
Nee, ik heb net het hoeslaken er op gedaan. Molton heb ik laten zitten. Doe ik niet iedere week verversenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt slapen direct op het matras
Voelt niet lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij helaas niet, want feestweek
[..]
Jij kan ook modern doen door je benen gewoon niet te scheren
Enjoy ;Wquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef Nizno het volgende:
ik ga op bed nog even serietje kijken
Gute Nacht Freunde
Ik heb niks te melden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier weer een lekkere zaterdagavond stilte
quote:
Moet ik gaan lopen brullen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier weer een lekkere zaterdagavond stilte
Dat is in ieder geval al afgekoeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,0 graden in de slaapkamer.
En hoeveel heb je er al op?quote:
Nee dat roepen de miepjes meestal als ik weer eens iets onverstandigs doequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrraaaahhhhmmblll?
Dagelijks dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat roepen de miepjes meestal als ik weer eens iets onverstandigs doe
Misschienquote:
Je hebt ze niet eens voorgeproefd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
0 ik neem ze net pas mee van vrienden
ZING! LACH! HUIL! EN BEWONDERRRR!quote:
nice . Moet ook m'n platen eens afstoffenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nabuzzen van de capirinhas en wijn van vanmiddag, ga wat later vanavond even plaatjes luisteren
[ afbeelding ]
Laat hem zijn eigen gang maar gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZING! LACH! HUIL! EN BEWONDERRRR!
LAAT ME! LAAAT ME!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laat hem zijn eigen gang maar gaan
Ik ben nu Birth of the Cool van Miles Davis aan het luisteren. Helaas wel met koptelefoon, want anders wordt vriendinlief wakker. Heerlijk liggend op de bank terwijl ik kaas snack met kat op schootquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice . Moet ook m'n platen eens afstoffen
Erm...ik ben geen toerist hier? Ik woon in Porto.quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:33 schreef BennieButtfuck het volgende:
Hoe was Boavista gap. @:Barbusse
Kruikje Medronho als souvenir meegenomen?
Kun je toch verdorie nog wel een kruikje Medronho meenemen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...ik ben geen toerist hier? Ik woon in Porto.
Ja sorry maar opperdepop.quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Kun je toch verdorie nog wel een kruikje Medronho meenemen?
Sinds (en eigenlijk kort daarvoor) ik haar live heb gezien, ben ik haar meer en meer gaan waarderenquote:
nee, ik weet dat dat niet nodig is..quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens voorgeproefd?
Doe maar. Vorig jaar op reis in Galicië de fout gemaakt de trein naar Santiago de C. in te stappen in plaats van Porto, dus ik heb nog een uitje voor de boeg daar.quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wel een wijnhandel zaak 150 meter van m'n huis, wil je dat ik een bezoekje regel voor je?
Morgen is het maandagquote:Op zondag 16 augustus 2026 00:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik weet dat dat niet nodig is..
morgen ook niet want pannekoeken
maandag ook al niet want uit eten
Ik word niet bepaald hitsig van bloed uit mijn kut, neequote:
Roept het strand niet?quote:Op zondag 16 augustus 2026 05:49 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijf ik wel binnen smurfen. geen zin om iets te doen
Denk dat als ik met pensioen zou zijn ik beetje in de tuin ging werken en ging klussen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heel zachtjes in de verte. Ben nu net klaar met ontbijt.maar ga niet naar het strand.
Mja ik heb een tuinman ….. plus eigenlijk is dat hier te warm om overdag in de tuin dingen te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat als ik met pensioen zou zijn ik beetje in de tuin ging werken en ging klussen.
johquote:Op zondag 16 augustus 2026 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word niet bepaald hitsig van bloed uit mijn kut, nee
Ja met die warmte hoeft het voor mij ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik heb een tuinman ….. plus eigenlijk is dat hier te warm om overdag in de tuin dingen te doen.
Ik zit nu aan een kokos noot.
Gamenquote:Op zondag 16 augustus 2026 05:49 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijf ik wel binnen smurfen. geen zin om iets te doen
Elke dag tochquote:
Jij zit volgende week op Zandvoort , dus je bent nog vrijquote:
In vandaag wel, in morgen wat minder.quote:
Nee, er gaat morgen toch echt gewerkt wordenquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit volgende week op Zandvoort , dus je bent nog vrij
Straks weer.quote:
Situatieschets voor morgen:quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er gaat morgen toch echt gewerkt worden
Ik moet nog Kingdom Hearts 358/2 days, deel 2, dream drops distance en deel 3 uitspelen voordat deel 4 uitkomt.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Situatieschets voor morgen:
[ afbeelding ]
niks , dat was hetquote:Op zondag 16 augustus 2026 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja met die warmte hoeft het voor mij ook niet.
En wat erbij?
as usual: nog niet gespeeldquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind jij van Tempest Rising?
Je moet morgen weer werken zekerquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In vandaag wel, in morgen wat minder.
quote:
quote:
Dan heb je nog wat te doenquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog Kingdom Hearts 358/2 days, deel 2, dream drops distance en deel 3 uitspelen voordat deel 4 uitkomt.
Ik moet nog steeds aan Pacific Drive beginnen die ik vorig jaar speciaal in de VS heb gehaald op schijfquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog Kingdom Hearts 358/2 days, deel 2, dream drops distance en deel 3 uitspelen voordat deel 4 uitkomt.
Klinkt als een prima dagje.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:41 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Met je lul in je hand bier drinken.
Ik zie 2 problemen. Ik heb geen piemel en ik drink geen bier.quote:
Met twee vingers in je vagijn aan de wijn dan maar!quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie 2 problemen. Ik heb geen piemel en ik drink geen bier.
Anno 2026 kan alles.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe je een dagje bäcardikütti.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg ik kramp van in mijn arm denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met twee vingers in je vagijn aan de wijn dan maar!
quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:45 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Doe je een dagje bäcardikütti.
Ik zit in Pharaoh en CULTIC nuquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uhu, rip levenquote:
Leven is overrated.quote:
Tel dat erachter ook mee?quote:
Wat een drukte voor een zondag.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn hond wassen. En daarna stofzuigen en dweilen en dan moet ik nog mealpreppen en de badkamer schoonmaken en mijn tas pakken voor morgen
denk het wel, anders nooit 4 sterren natuurlijkquote:
Wat ga je morgen doen dat je een hele tas moet pakken? Ga je op verkansiequote:Op zondag 16 augustus 2026 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn hond wassen. En daarna stofzuigen en dweilen en dan moet ik nog mealpreppen en de badkamer schoonmaken en mijn tas pakken voor morgen
Ik word al moe als ik het lees.quote:
Same same.quote:
Denken in oplossingenquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met twee vingers in je vagijn aan de wijn dan maar!
hoe gaat het met je boobies?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
Good morning upper east siders
RIP AND TEA- oh wacht.quote:
Ik kan ook wel even maar je cv kijken. Heb best wat hr ervaringquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, over 1,5 week komen ze de deur repareren.
Zit te wachten op een mailtje van de CV-controle, en op een mailtje voor de dakgoot.
Maar iedereen is natuurlijk op vakantie, dus kan allemaal wel even duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jij had het over een hartaanval.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:18 schreef Karzai het volgende:
Het was dus wel degelijk een beroerte gisteren @:ama, ik hoor net dat de beste man is overleden
Cup Dimmy?quote:
quote:
Niet @Nattekat?quote:
Die verzameld geen muntjes toch?quote:
Maar is wel actief op datingsitesquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die verzameld geen muntjes toch?
Oh ja, ik miste de link ook evenquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar is wel actief op datingsites
Oke. Maar dit ging gewoon om het muntjes verzamelen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar is wel actief op datingsites
ik vind nog steeds muntjes op straat uit het guldentijdperk. Sterker nog: uit het Juliana-tijdperk.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier ook een map met allemaal (buitenlandse) muntjes, toen ik die even een tijdje spaarde. Ook nog muntjes uit het gulden tijdperk btw...
quote:
Misschien verzamelt ie wel vrouwen? 🤔quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die verzameld geen muntjes toch?
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien verzamelt ie wel vrouwen? 🤔
Misschien verzamelt hij wel afwijzingen van vrouwen? 🤔quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien verzamelt hij wel afwijzingen van vrouwen? 🤔
Heeft zij je wel eens afgewezen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat Nizno mij gemist heeft.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat Nizno mij gemist heeft.
quote:
PARTYquote:
quote:
quote:
Nee Stig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je jarig?![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je jarig?![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
quote:
Ik zag het ook heel toevalligquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:25 schreef Ama het volgende:
Ik let eigenlijk niet zo goed op dat dingetje in de OP.
Het valt me meestal pas op omdat mensen ineens gefeliciteerd beginnen te zeggen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag het ook heel toevallig
Anders was er sowieso wel iemand geweest in het volgende topic.
Ik had het ook gewoon heel willekeurig kunnen roepen en dan was het door minimaal twee mensen blind overgenomen zonder te controleren of het kloptquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:28 schreef Ama het volgende:
Als 3 mensen het zeggen zal het wel kloppen.
Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het ook gewoon heel willekeurig kunnen roepen en dan was het door minimaal twee mensen blind overgenomen zonder te controleren of het klopt
Ik ben ook echt jarigquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:28 schreef Ama het volgende:
Als 3 mensen het zeggen zal het wel kloppen.
quote:
Thanksquote:
Met 19 jaar ervaring!quote:
Snotkind is 't he?quote:
Ook voor jou hebben ze gips hequote:
Ik heb het niet nodig, maar dankjewel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook voor jou hebben ze gips he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |