Wat een drukte voor een zondag.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn hond wassen. En daarna stofzuigen en dweilen en dan moet ik nog mealpreppen en de badkamer schoonmaken en mijn tas pakken voor morgen
denk het wel, anders nooit 4 sterren natuurlijkquote:
Wat ga je morgen doen dat je een hele tas moet pakken? Ga je op verkansiequote:Op zondag 16 augustus 2026 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn hond wassen. En daarna stofzuigen en dweilen en dan moet ik nog mealpreppen en de badkamer schoonmaken en mijn tas pakken voor morgen
Ik word al moe als ik het lees.quote:
Same same.quote:
Denken in oplossingenquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met twee vingers in je vagijn aan de wijn dan maar!
hoe gaat het met je boobies?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
Good morning upper east siders
RIP AND TEA- oh wacht.quote:
Ik kan ook wel even maar je cv kijken. Heb best wat hr ervaringquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, over 1,5 week komen ze de deur repareren.
Zit te wachten op een mailtje van de CV-controle, en op een mailtje voor de dakgoot.
Maar iedereen is natuurlijk op vakantie, dus kan allemaal wel even duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jij had het over een hartaanval.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:18 schreef Karzai het volgende:
Het was dus wel degelijk een beroerte gisteren @:ama, ik hoor net dat de beste man is overleden
Cup Dimmy?quote:
quote:
Niet @Nattekat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |