quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een man, dat is gewoon wat raar
quote:
Vind ik geen moderne visie. Doe eens misschien vind je het wel heerliedepeerliequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een man, dat is gewoon wat raar
nahquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind ik geen moderne visie. Doe eens misschien vind je het wel heerliedepeerlie
Ja maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nah
en ben niet modern dus dat scheelt
Voor mij helaas niet, want feestweekquote:
Jij kan ook modern doen door je benen gewoon niet te scherenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind ik geen moderne visie. Doe eens misschien vind je het wel heerliedepeerlie
feestweek en dus niet hitsigquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij helaas niet, want feestweek
[..]
dat wordt slapen direct op het matrasquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja bed verschonen. Had hem vanmiddag afgehaald...
Nee, ik heb net het hoeslaken er op gedaan. Molton heb ik laten zitten. Doe ik niet iedere week verversenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt slapen direct op het matras
Voelt niet lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij helaas niet, want feestweek
[..]
Jij kan ook modern doen door je benen gewoon niet te scheren
Enjoy ;Wquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:23 schreef Nizno het volgende:
ik ga op bed nog even serietje kijken
Gute Nacht Freunde
Ik heb niks te melden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier weer een lekkere zaterdagavond stilte
quote:
Moet ik gaan lopen brullen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier weer een lekkere zaterdagavond stilte
Dat is in ieder geval al afgekoeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,0 graden in de slaapkamer.
En hoeveel heb je er al op?quote:
Nee dat roepen de miepjes meestal als ik weer eens iets onverstandigs doequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrraaaahhhhmmblll?
Dagelijks dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat roepen de miepjes meestal als ik weer eens iets onverstandigs doe
Misschienquote:
Je hebt ze niet eens voorgeproefd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
0 ik neem ze net pas mee van vrienden
ZING! LACH! HUIL! EN BEWONDERRRR!quote:
nice . Moet ook m'n platen eens afstoffenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nabuzzen van de capirinhas en wijn van vanmiddag, ga wat later vanavond even plaatjes luisteren
[ afbeelding ]
Laat hem zijn eigen gang maar gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZING! LACH! HUIL! EN BEWONDERRRR!
LAAT ME! LAAAT ME!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laat hem zijn eigen gang maar gaan
Ik ben nu Birth of the Cool van Miles Davis aan het luisteren. Helaas wel met koptelefoon, want anders wordt vriendinlief wakker. Heerlijk liggend op de bank terwijl ik kaas snack met kat op schootquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice . Moet ook m'n platen eens afstoffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |