quote:
Asterix genot.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je mij een wild zwijn vangen en vermoorden en braden.
Oh slangen ben ik ook geen held mee nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met drie dagen zo daar als gi Jane rondrent.
[..]
Zitten beetje boel slangen.
Ja, ik heb genoeg. En er is nog genoeg over.quote:
*motor start*quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg. En er is nog genoeg over.
Er mag ook niemand op dat eiland komen behalve de marine en mensen voor onderzoek. Zitten tussen de 2000-4000 slangen van 1 soort daar. Is ook de enige plek op de wereld waar ze voorkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh slangen ben ik ook geen held mee nee.
Ik las rolladequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn rommellade moet ik nodig opruimen de schaar steekt de lade steeds vast
Klinkt idd niet als een goede plek om te chillen met mijn kat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er mag ook niemand op dat eiland komen behalve de marine en mensen voor onderzoek. Zitten tussen de 2000-4000 slangen van 1 soort daar. Is ook de enige plek op de wereld waar ze voorkomen.
beentjes scheren en bedje verschonenquote:
Die heb ik net gisteren weer gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Beentjes doe ik morgenochtend wel
Rutsig? Is dat een vorm van hitsig?quote:
Hitsige zaterdagavond?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rutsig? Is dat een vorm van hitsig?
want?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |