Tussen de andere luie illegalen.quote:
Ohquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussen de andere luie illegalen.
quote:
Details.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is er waarschijnlijk teringheet en je moet je eigen vis vangen.
Of kokosnoten eten. En eventuele wilde dieren die er leven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is er waarschijnlijk teringheet en je moet je eigen vis vangen.
Dan niet meer neequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet echt een onbewoond eiland he.
Als jij er woont toch ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet echt een onbewoond eiland he.
Die eten eerder haar opquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of kokosnoten eten. En eventuele wilde dieren die er leven.
Zie je mij een wild zwijn vangen en vermoorden en braden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:47 schreef dud0r het volgende:
Zolang je maar niet op Ilha da Queimada Grande gedropt wordt. Dan heb je namelijk wel een uitdaging als je daar zit.
Ik vind kokosnoot helemaal niet lekker. En ik ben echt veel te lui om te jagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker.quote:
Ik vind banaan wel lekker maar dat vind ik wel weer stinken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker.
Ik kook dus niet heel vaak meer, maar ik deed wel eens geraspte kokos door het gehakt als ik zelf balletjes draaide...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je mij een wild zwijn vangen en vermoorden en braden.
Zitten beetje boel slangen.quote:
quote:
Asterix genot.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je mij een wild zwijn vangen en vermoorden en braden.
Oh slangen ben ik ook geen held mee nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met drie dagen zo daar als gi Jane rondrent.
[..]
Zitten beetje boel slangen.
Ja, ik heb genoeg. En er is nog genoeg over.quote:
*motor start*quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoeg. En er is nog genoeg over.
Er mag ook niemand op dat eiland komen behalve de marine en mensen voor onderzoek. Zitten tussen de 2000-4000 slangen van 1 soort daar. Is ook de enige plek op de wereld waar ze voorkomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh slangen ben ik ook geen held mee nee.
Ik las rolladequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn rommellade moet ik nodig opruimen de schaar steekt de lade steeds vast
Klinkt idd niet als een goede plek om te chillen met mijn kat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er mag ook niemand op dat eiland komen behalve de marine en mensen voor onderzoek. Zitten tussen de 2000-4000 slangen van 1 soort daar. Is ook de enige plek op de wereld waar ze voorkomen.
beentjes scheren en bedje verschonenquote:
Die heb ik net gisteren weer gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Beentjes doe ik morgenochtend wel
Rutsig? Is dat een vorm van hitsig?quote:
Hitsige zaterdagavond?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rutsig? Is dat een vorm van hitsig?
want?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |