Erm...ik ben geen toerist hier? Ik woon in Porto.quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:33 schreef BennieButtfuck het volgende:
Hoe was Boavista gap. @:Barbusse
Kruikje Medronho als souvenir meegenomen?
Kun je toch verdorie nog wel een kruikje Medronho meenemen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...ik ben geen toerist hier? Ik woon in Porto.
Ja sorry maar opperdepop.quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:36 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Kun je toch verdorie nog wel een kruikje Medronho meenemen?
Sinds (en eigenlijk kort daarvoor) ik haar live heb gezien, ben ik haar meer en meer gaan waarderenquote:
nee, ik weet dat dat niet nodig is..quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens voorgeproefd?
Doe maar. Vorig jaar op reis in Galicië de fout gemaakt de trein naar Santiago de C. in te stappen in plaats van Porto, dus ik heb nog een uitje voor de boeg daar.quote:Op zondag 16 augustus 2026 00:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wel een wijnhandel zaak 150 meter van m'n huis, wil je dat ik een bezoekje regel voor je?
Morgen is het maandagquote:Op zondag 16 augustus 2026 00:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik weet dat dat niet nodig is..
morgen ook niet want pannekoeken
maandag ook al niet want uit eten
Ik word niet bepaald hitsig van bloed uit mijn kut, neequote:
Roept het strand niet?quote:Op zondag 16 augustus 2026 05:49 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijf ik wel binnen smurfen. geen zin om iets te doen
Denk dat als ik met pensioen zou zijn ik beetje in de tuin ging werken en ging klussen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heel zachtjes in de verte. Ben nu net klaar met ontbijt.maar ga niet naar het strand.
Mja ik heb een tuinman ….. plus eigenlijk is dat hier te warm om overdag in de tuin dingen te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat als ik met pensioen zou zijn ik beetje in de tuin ging werken en ging klussen.
johquote:Op zondag 16 augustus 2026 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word niet bepaald hitsig van bloed uit mijn kut, nee
Ja met die warmte hoeft het voor mij ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik heb een tuinman ….. plus eigenlijk is dat hier te warm om overdag in de tuin dingen te doen.
Ik zit nu aan een kokos noot.
Gamenquote:Op zondag 16 augustus 2026 05:49 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijf ik wel binnen smurfen. geen zin om iets te doen
Elke dag tochquote:
Jij zit volgende week op Zandvoort , dus je bent nog vrijquote:
In vandaag wel, in morgen wat minder.quote:
Nee, er gaat morgen toch echt gewerkt wordenquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit volgende week op Zandvoort , dus je bent nog vrij
Straks weer.quote:
Situatieschets voor morgen:quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er gaat morgen toch echt gewerkt worden
Ik moet nog Kingdom Hearts 358/2 days, deel 2, dream drops distance en deel 3 uitspelen voordat deel 4 uitkomt.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Situatieschets voor morgen:
[ afbeelding ]
niks , dat was hetquote:Op zondag 16 augustus 2026 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja met die warmte hoeft het voor mij ook niet.
En wat erbij?
as usual: nog niet gespeeldquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind jij van Tempest Rising?
Je moet morgen weer werken zekerquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In vandaag wel, in morgen wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |