Die verzameld geen muntjes toch?quote:
Maar is wel actief op datingsitesquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die verzameld geen muntjes toch?
Oh ja, ik miste de link ook evenquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar is wel actief op datingsites
Oke. Maar dit ging gewoon om het muntjes verzamelen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar is wel actief op datingsites
ik vind nog steeds muntjes op straat uit het guldentijdperk. Sterker nog: uit het Juliana-tijdperk.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier ook een map met allemaal (buitenlandse) muntjes, toen ik die even een tijdje spaarde. Ook nog muntjes uit het gulden tijdperk btw...
quote:
Misschien verzamelt ie wel vrouwen? 🤔quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die verzameld geen muntjes toch?
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien verzamelt ie wel vrouwen? 🤔
Misschien verzamelt hij wel afwijzingen van vrouwen? 🤔quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien verzamelt hij wel afwijzingen van vrouwen? 🤔
Heeft zij je wel eens afgewezen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat Nizno mij gemist heeft.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat Nizno mij gemist heeft.
quote:
PARTYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |