Ja vooral in een land waar ze niet zo'n fan zijn van buitenlanders die dingen doen die niet mogen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje schokkend wel als je zo gewelddagig bent
Niet duur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu vandaag lezen we dat die iets van 3000 euro borgtocht heeft betaald en nu weer vrij rond loopt op samui of hier
jeps idd vreemde beslissingquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral in een land waar ze niet zo'n fan zijn van buitenlanders die dingen doen die niet mogen.
Nou ja daar publiceren ze zijn volledige naam en foto nog. Hier zou hij Piet A. geheten hebben en een balkje voor zijn ogen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral in een land waar ze niet zo'n fan zijn van buitenlanders die dingen doen die niet mogen.
Maar dat is in wel meer landen zo. In Amerika heb je ook geen privacy meer als je bent opgepakt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja daar publiceren ze zijn volledige naam en foto nog. Hier zou hij Piet A. geheten hebben en een balkje voor zijn ogen.
Terwijl de slachtoffers wel volledig in beeld gebracht zouden worden.
ja is hier andersom. de vrouwen zijn elke keer geblurred geweest maar verdachte blurren ze hier niet altijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja daar publiceren ze zijn volledige naam en foto nog. Hier zou hij Piet A. geheten hebben en een balkje voor zijn ogen.
Terwijl de slachtoffers wel volledig in beeld gebracht zouden worden.
Die herkent ze toch niet zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je die andere 2 geblurde mensen?
ja die naast mij is frikandel en die persoon rechts was bedoeld als vertaler. was die niet zo goed inquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je die andere 2 geblurde mensen?
Ooooh is dat frikandel. 👀quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die naast mij is frikandel en die persoon rechts was bedoeld als vertaler. was die niet zo goed in
Wel leuk jurkje. Gewoon weer aantrekken joh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:44 schreef bitterbal het volgende:
en hier gingen we het bureau in
[ afbeelding ]
heb ik wel gegooidquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel leuk jurkje. Gewoon weer aantrekken joh.
Ja wie niet als je als buitenlander daar ineens de Thaise politie voor je neus hebt staan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:45 schreef bitterbal het volgende:
die scheet toen ook wel in zijn broek
Voor iemand die je frikandel noemt had ik een langer broekje verwacht.quote:
ja iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wie niet als je als buitenlander daar ineens de Thaise politie voor je neus hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |