Inderdaad, alleszins netjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
0,8 sec achter in je 8ste race ooit, dat is prima.
Waaron dat er ineens staat?quote:
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waaron dat er ineens staat?
Ik dacht echt evenaring getypt te hebben.
Waarom? Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk wel al wel redelijk op de max zit qua tijd
Wel wat subtielere make-up dan de plamuur van nu.quote:
Haten op Sedoc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:55 schreef RipCity het volgende:
Zou die donkere dude met z'n microfoon ooit een dag opstaan en denken: ja vandaag wordt gewoon een keer een niet leuke dag?
Dat is echt niet te combineren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Broeders nog 400m (horden) lopen? Dat kun je prima combineren.
Nee hoor - 100x liever dan die eikel naast 'm.quote:
Stukje ordinair, boh boh bohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Nou is dat ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hoor - 100x liever dan die eikel naast 'm.
Nu niet. Ik verwacht dat ze na volgend seizoen de knoop doorhakt voor LA. Maar ik denk dat het de 800 gaat worden, gecombineerd met de 4x400 vrouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
zondag nog wel de 4x400 vermoed ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Soms estafette 400quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
SPRINTEN DOE JE MET JE HANDEN.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Uitleg starthouding in nos studio.gif
Dat wel. Gaat ze denk ik ook wel doen. Maar doelde op de individuele combinatie aangezien er ook (horden) stond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef Ar-Nodeli het volgende:
[..]
Alleen finale estafette misschien?
Klopt. Al vrees ik dat de immer vervelende Bob Keryse de immer afwezige Athing Mu goed gaan prepareren de komende twee jaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef TheArt het volgende:
Dit is ook gewoon de absolute wereldtop. Het is niet alsof er elders in de wereld nog harder wordt gelopen. Dat is ook wel heel belangrijk voor het perspectief.
Estafette wil ze blijven doen ja, loopt zondag normaal gesproken ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef Ar-Nodeli het volgende:
[..]
Alleen finale estafette misschien?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:58 schreef Meridiaan het volgende:
Op nos.nl gaat het hoofditem over Femke ipv Jorinde
Het gaat al heel de week over Femke. Dan kan je blijkbaar niet switchen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:58 schreef Meridiaan het volgende:
Op nos.nl gaat het hoofditem over Femke ipv Jorinde
Hij beseft dat atleten dat bij hem liever wel zouden doen.quote:
Ze zijn toch uit elkaar?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Al vrees ik dat de immer vervelende Bob Keryse de immer afwezige Athing Mu goed gaan prepareren de komende twee jaar.
Dat is sowieso wel iets van de NOS. Ten tijden van Bolt (en Phelps bij het zwemmen) ging het ook alleen maar daarover.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:59 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het gaat al heel de week over Femke. Dan kan je blijkbaar niet switchen.
Messi en Ronaldo lachen hier omquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel iets van de NOS. Ten tijden van Bolt (en Phelps bij het zwemmen) ging het ook alleen maar daarover.
Ah dat wist ik niet. Lijkt mij wel verstandig van Mu, want mede doordat Kersey haar zo weinig liet lopen viel ze bij de trials voor het WK.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:00 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze zijn toch uit elkaar?
https://www.letsrun.com/n(...)-coach-bobby-kersee/
Nikkietutorials vibe jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wel rare wenkbrauwen hoor, superdik en dan superdun
Vrij genant.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:02 schreef H.Vviv het volgende:
Snel naar Bol. Van Klinken heeft wel weer genoeg aandacht gehad.
Denk ook wel dat Nederlandse lezers/kijkers meer geïnteresseerd zijn in Bol dan in van Klinkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel iets van de NOS. Ten tijden van Bolt (en Phelps bij het zwemmen) ging het ook alleen maar daarover.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
Fantastisch gedaan Jorinde, maar nu opzouten want Femke staat te wachten.
Dat sowieso wel ja. Maar deels wordt ook nog wel extra gestimuleerd door de NOS.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Nederlandse lezers/kijkers meer geïnteresseerd zijn in Bol dan in van Klinken
Het moet ook het doel zijn van de NOS om ook de andere onderdelen te promoten en niet alleen de loopnummers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Nederlandse lezers/kijkers meer geïnteresseerd zijn in Bol dan in van Klinken
De NOS kan daar inderdaad ook wel iets anders mee om gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat sowieso wel ja. Maar deels wordt ook nog wel extra gestimuleerd door de NOS.
Dat gaat bij de NOS nooit gebeuren. Die zijn nogal van het zelf blijven bepalen wat de hoofdacts zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het moet ook het doel zijn van de NOS om ook de andere onderdelen te promoten en niet alleen de loopnummers.
Hoe staat het met de Afrikaanse dames? Die zijn meestal toch wel op punt bij de grote kampioenschappen maar ik zie dat het dit seizoen qua tijden nog niet meevalt daar (relatief gezien).quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef TheArt het volgende:
Dit is ook gewoon de absolute wereldtop. Het is niet alsof er elders in de wereld nog harder wordt gelopen. Dat is ook wel heel belangrijk voor het perspectief.
Cheaten mbv epo lukt niet zo goed meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Hoe staat het met de Afrikaanse dames? Die zijn meestal toch wel op punt bij de grote kampioenschappen maar ik zie dat het dit seizoen qua tijden nog niet meevalt daar (relatief gezien).
Volgend jaar ben ik blijer, daar hou ik je aan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:07 schreef Redefine het volgende:
Van Daalen is nog teveel met sgool bezig, aldus Alida zelf.
idd - altijd puntjes opkrikken. ff handtekening zetten voor aanwezigheid en je mag weer gaan. Leveren genoeg geld op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Die college personen met zo'n sport scholarship worden toch altijd gematst bij tentamens
Echt he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:09 schreef Redefine het volgende:
Ze bedoeld het niet zo, maar dat klonk wel heel erg als 'Moet ik eerst alles aan school doen en dan moet ik daarna ook nog meedoen aan dat stomme kogelstoten en stomme dicuswerpen'
Meestal wel ja. Plus dat voor veel opleidingen geldt dat ze op die geweldige instituten daar makkelijker zijn dan in Europa.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Die college personen met zo'n sport scholarship worden toch altijd gematst bij tentamens
Stukje mondeling examen dan maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd - altijd puntjes opkrikken. ff handtekening zetten voor aanwezigheid en je mag weer gaan. Leveren genoeg geld op.
We moeten ook niet teveel van Jeroen verwachten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:10 schreef H.Vviv het volgende:
Jeroen vergeet even de zevenkamp. Je hoeft maar het lijstje op te noemen en toch is dat al te moeilijk.
Je wordt er doorheen gesleept ja, terwijl het aan de andere kant van de plas is, laat maar zien en anders jammer joh dan faal je maar, onze naam en zo'n papiertje verbinden we niet aan een faalneus. Hoewel dat tegenwoordig ook al anders is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Plus dat voor veel opleidingen geldt dat ze op die geweldige instituten daar makkelijker zijn dan in Europa.
hehequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef Redefine het volgende:
Ik zap langs het sportjournaal en daar openen ze dus ook doodleuk met het brons van Bol om daarna het goud van Van Klinken te laten zienEn tot slot het zilver van Koster.
3/4 van Nederland: Van Klinken, wie??quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef Redefine het volgende:
Ik zap langs het sportjournaal en daar openen ze dus ook doodleuk met het brons van Bol om daarna het goud van Van Klinken te laten zienEn tot slot het zilver van Koster.
Ik ken er wel een aantal die een semester in Amerika hebben gestudeerd. Die vonden dat allemaal een stuk makkelijker dan de studie in Nederland. En dat waren dan geen sporters.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je wordt er doorheen gesleept ja, terwijl het aan de andere kant van de plas is, laat maar zien en anders jammer joh dan faal je maar, onze naam en zo'n papiertje verbinden we niet aan een faalneus. Hoewel dat tegenwoordig ook al anders is.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:34 schreef DeeBee het volgende:
ACTED
@:wimderon gooit nu zijn tv uit het raam
Daar haal je denk ik geen 70 meter mee nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef franklop het volgende:
Met losse haren gooien lijkt mij niet perse ideaal
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Waarom die glitters, heeft ze zich al klaargemaakt voor Lowlands?
Het is een signature!quote:Plaktattoo
Van Klinken heeft een nieuwe 'signature', zoals de atlete het zelf noemt, op de EK atletiek in Birmingham. Met een plaktattoo heeft ze haar wangen versierd met goudkleurige sterretjes. Ze toonde ze met een lach na de kwalificaties van het kogelstoten, waarin ze zich met de vijfde plaats (18,65 meter) plaatste voor de finale.
"Iedereen heeft zijn eigen persoonlijkheid en ik ben niet zo van de make-up, dus dit is mijn 'signature'. Alida van Daalen heeft ze ook. We dragen ze sinds Ramona", zei Van Klinken. In het Amerikaanse Ramona wierp ze in april de discus naar een Nederlands record van 70,99 meter.
https://107events.com/107live/w7.html#forecastquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:53 schreef franklop het volgende:
Hoe staat het met de kansen van de meerkampsters overigens? Qua forecast nu dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |