Echt he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:09 schreef Redefine het volgende:
Ze bedoeld het niet zo, maar dat klonk wel heel erg als 'Moet ik eerst alles aan school doen en dan moet ik daarna ook nog meedoen aan dat stomme kogelstoten en stomme dicuswerpen'
Meestal wel ja. Plus dat voor veel opleidingen geldt dat ze op die geweldige instituten daar makkelijker zijn dan in Europa.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Die college personen met zo'n sport scholarship worden toch altijd gematst bij tentamens
Stukje mondeling examen dan maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd - altijd puntjes opkrikken. ff handtekening zetten voor aanwezigheid en je mag weer gaan. Leveren genoeg geld op.
We moeten ook niet teveel van Jeroen verwachten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:10 schreef H.Vviv het volgende:
Jeroen vergeet even de zevenkamp. Je hoeft maar het lijstje op te noemen en toch is dat al te moeilijk.
Je wordt er doorheen gesleept ja, terwijl het aan de andere kant van de plas is, laat maar zien en anders jammer joh dan faal je maar, onze naam en zo'n papiertje verbinden we niet aan een faalneus. Hoewel dat tegenwoordig ook al anders is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Plus dat voor veel opleidingen geldt dat ze op die geweldige instituten daar makkelijker zijn dan in Europa.
hehequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef Redefine het volgende:
Ik zap langs het sportjournaal en daar openen ze dus ook doodleuk met het brons van Bol om daarna het goud van Van Klinken te laten zienEn tot slot het zilver van Koster.
3/4 van Nederland: Van Klinken, wie??quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef Redefine het volgende:
Ik zap langs het sportjournaal en daar openen ze dus ook doodleuk met het brons van Bol om daarna het goud van Van Klinken te laten zienEn tot slot het zilver van Koster.
Ik ken er wel een aantal die een semester in Amerika hebben gestudeerd. Die vonden dat allemaal een stuk makkelijker dan de studie in Nederland. En dat waren dan geen sporters.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je wordt er doorheen gesleept ja, terwijl het aan de andere kant van de plas is, laat maar zien en anders jammer joh dan faal je maar, onze naam en zo'n papiertje verbinden we niet aan een faalneus. Hoewel dat tegenwoordig ook al anders is.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:34 schreef DeeBee het volgende:
ACTED
@:wimderon gooit nu zijn tv uit het raam
Daar haal je denk ik geen 70 meter mee nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef franklop het volgende:
Met losse haren gooien lijkt mij niet perse ideaal
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:43 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Waarom die glitters, heeft ze zich al klaargemaakt voor Lowlands?
Het is een signature!quote:Plaktattoo
Van Klinken heeft een nieuwe 'signature', zoals de atlete het zelf noemt, op de EK atletiek in Birmingham. Met een plaktattoo heeft ze haar wangen versierd met goudkleurige sterretjes. Ze toonde ze met een lach na de kwalificaties van het kogelstoten, waarin ze zich met de vijfde plaats (18,65 meter) plaatste voor de finale.
"Iedereen heeft zijn eigen persoonlijkheid en ik ben niet zo van de make-up, dus dit is mijn 'signature'. Alida van Daalen heeft ze ook. We dragen ze sinds Ramona", zei Van Klinken. In het Amerikaanse Ramona wierp ze in april de discus naar een Nederlands record van 70,99 meter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |