quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
Fantastisch gedaan Jorinde, maar nu opzouten want Femke staat te wachten.
Dat sowieso wel ja. Maar deels wordt ook nog wel extra gestimuleerd door de NOS.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Nederlandse lezers/kijkers meer geïnteresseerd zijn in Bol dan in van Klinken
Het moet ook het doel zijn van de NOS om ook de andere onderdelen te promoten en niet alleen de loopnummers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Nederlandse lezers/kijkers meer geïnteresseerd zijn in Bol dan in van Klinken
De NOS kan daar inderdaad ook wel iets anders mee om gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat sowieso wel ja. Maar deels wordt ook nog wel extra gestimuleerd door de NOS.
Dat gaat bij de NOS nooit gebeuren. Die zijn nogal van het zelf blijven bepalen wat de hoofdacts zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het moet ook het doel zijn van de NOS om ook de andere onderdelen te promoten en niet alleen de loopnummers.
Hoe staat het met de Afrikaanse dames? Die zijn meestal toch wel op punt bij de grote kampioenschappen maar ik zie dat het dit seizoen qua tijden nog niet meevalt daar (relatief gezien).quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef TheArt het volgende:
Dit is ook gewoon de absolute wereldtop. Het is niet alsof er elders in de wereld nog harder wordt gelopen. Dat is ook wel heel belangrijk voor het perspectief.
Cheaten mbv epo lukt niet zo goed meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Hoe staat het met de Afrikaanse dames? Die zijn meestal toch wel op punt bij de grote kampioenschappen maar ik zie dat het dit seizoen qua tijden nog niet meevalt daar (relatief gezien).
Volgend jaar ben ik blijer, daar hou ik je aan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:07 schreef Redefine het volgende:
Van Daalen is nog teveel met sgool bezig, aldus Alida zelf.
idd - altijd puntjes opkrikken. ff handtekening zetten voor aanwezigheid en je mag weer gaan. Leveren genoeg geld op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Die college personen met zo'n sport scholarship worden toch altijd gematst bij tentamens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |