gejinxt door de nos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Voor niets opgebleven, ik dacht dat we goud gingen pakken hier
Dat was dan wel verkeerd verwacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Dat pakten WE er vlak voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Brons was verwacht. Meer zou verrassend geweest zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ze heeft nu het NR ervaren. Niks mis meequote:
Werro heeft dit heel slim aangepakt. Volle bak erin waardoor iedereen op de limiet aan de eindsprint begint.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:52 schreef franklop het volgende:
Je blijft elke keer wel denken dat ze er op laatste rechte lijn overheen komt. Maar dan komt het besef dat het geen 4x400 is
Ik denk dat ze eigenlijk wel al wel redelijk op de max zit qua tijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
0,8 sec achter in je 8ste race ooit, dat is prima.
Jij zou Keely niet doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:53 schreef DeeBee het volgende:
FemkeGodinKeeleytroep
Werro knap na gisteren
De komende jaren is dit gespeeld, volgend jaar schroeit Femke 1:52
Toch zit Keelygodin dichterbij dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Werro heeft dit heel slim aangepakt. Volle bak erin waardoor iedereen op de limiet aan de eindsprint begint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |